Fitness Seller

Dopingcommissie

Succes

Succes!
Ben benieuwd wat hier uit gaat komen..

Succes joh! Wat een ellendig land op dit vlak zeg...

Die urineafname vind ik persoonlijk vernederend en weigeren = een positief resultaat...

http://www.dopinglijn.be/dopingcont...oles/dopingcontroles/monsterneming-van-urine/

Ik zou argumenteren dat ik http://nl.wikipedia.org/wiki/Paruresis heb en dat als het niet vernederend is, de "toezichthouder" zijn broek dan ook maar moet laten zakken...

---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:58 ----------

Ik ben en blijf altijd natty, maar ben principieel tegen dit soort praktijken... waartegen je blijkbaar op geen enkel mogelijke manier kan verzetten.

Je kunt je ook opdrukken en optrekken in de speeltuin om de hoek.

Maar wat een achterlijk land man.

Zit 't net te denken ja

Alsof ze daar geen grotere problemen hebben dan dit ?!

Lijkt Nederland wel, waar ze met 30 politie agenten fietsen staan te controleren op "technische staat' :mad:

(p.s: Hij heeft nog niet gepost, hebben ze 'm gelijk aangehouden of zo ?)

• Topic Starter Topic Starter
Hey peepz, man man man wat een fucking kutboel.

Toen ik binnen kwam werd ik gelijk doodgeschoten door hun blik. Direct geconfronteerd met het feit dat ik vorige x geweigerd heb.

Het waren 4 mannen en 1 vrouw. Stuk voor stuk kutmensen.

Kreeg bvb de vraag: je hebt fitnessverbod, waarom train je dan nog fanatiek?? :s

Rest was allemaal zever om me boos te krijgen.

Resultaat - 8 jaar sportverbod tot levenslang
- hogere boete dan vorige x

Uitspraak is 16 september.

Ik wil gelijk verhuizen naar nl nu man.. Echt kut dit.

Sportverbod krijgen als recreatief sporter, wat een onzin daarzo.
Wel balen zeg, helemaal met die boete er nog bij ...

had je eens gevraagd of ze niks zinvoller te doen hadden zoals echte criminelen aanpakken. Ohnee wacht ,daar hebben ze bang van en dan schijten ze in hun broek

Sportverbod?? Ze kunnen je toch niet verbieden om te sporten? Ik geloof echt niet dat ze dat verbod juridisch in stand kunnen houden. Ik zou het daar niet bij laten zitten man.

sterkte man, mocht je aan crowdfunding willen doen om je boete te betalen wil ik je heus wel steunen met een klein bedrag!

In een tijd waar Obesitas de overhand krijgt, het ene dikkertje na het andere dikkertje een maagband vergoed krijgt geven ze iemand die dan wel actief een sportschool bezoekt een sportverbod :roflol:

In een tijd waar Obesitas de overhand krijgt, het ene dikkertje na het andere dikkertje een maagband vergoed krijgt geven ze iemand die dan wel actief een sportschool bezoekt een sportverbod :roflol:

ja idd,triestig is het

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

ze maken die gast zijn leven toch gewoon stuk met zulke boetes tenzij hem schatrijk is.
Miljaar,kan me hier om opwinden.

En ik kreeg gisteren nog van een arts te horen dat whey eiwit super slecht was voor m'n gezondheid, en krachttraining was heel slecht voor m'n hart. :o

Hij had zelf een bierpens zeker.
Het was een zij. En nope. Toen ik me verweerde en al m'n medisch jargon uit m'n mouw gooide m.b.t. de normale cardiale adaptatie die optreedt, reageerde ze: "ja, dat zeggen al die jongelui van jouw leeftijd, ik hoor je wel als je mijn leeftijd [50] bent. Als je dat al redt." :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Thx aan iedereen voor de reacties, de dopingcommissie is echt alsof je voor de rechtbank staat. Enigste verschil is dat er geen rechter is die kijkt of alles netjes en eerlijk verloopt.

Ik werd compleet afgebroken, toen ik mij wilde verdedigen werden ze alleen maar negatiever en 'agressiever'.

Men nam constant notities van m'n woorden, enkel toen ik mezelf mocht verdedigen werd er geen enkele notitie genomen..

Ik vertelde dat ik niet meer in een club sport, maar enkel nog thuis. Waarop de ene kl***zak tegen de andere 'fluisterde'
"Ik geloof er niets van, hij sport zeker nog in clubverband!"

Ze hebben echt volledig vrijspel.

Ik vind het echt fucked up.

Ik leef voor m'n passie, en krijg een behandeling als een echte crimineel. Maar zonder enige vorm van gerechtigheid.

Als die klote brief aankomt 16 september, ga hem bijna niet durven openmaken.

Vorig x 2000, hoeveel zullen ze nu geven? Ook 4x?

En ben jammer genoeg niet schatrijk, zulke bedragen runeren me wel degelijk..

Dat is flink slikken zulke bedragen. Smerige boevenbende de Belgische dopingcommissie. Stelletje kansloze ter***lijers, gaat nergens over dit. Puur geld zuigen. Walgelijk.

Terug
Naar boven