Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wat zwarte piet betreft hebben ze groot gelijk!Succes joh! Wat een ellendig land op dit vlak zeg...

Je kunt je ook opdrukken en optrekken in de speeltuin om de hoek.
Maar wat een achterlijk land man.

In een tijd waar Obesitas de overhand krijgt, het ene dikkertje na het andere dikkertje een maagband vergoed krijgt geven ze iemand die dan wel actief een sportschool bezoekt een sportverbod![]()
En ik kreeg gisteren nog van een arts te horen dat whey eiwit super slecht was voor m'n gezondheid, en krachttraining was heel slecht voor m'n hart.In een tijd waar Obesitas de overhand krijgt, het ene dikkertje na het andere dikkertje een maagband vergoed krijgt geven ze iemand die dan wel actief een sportschool bezoekt een sportverbod![]()

Hij had zelf een bierpens zeker.En ik kreeg gisteren nog van een arts te horen dat whey eiwit super slecht was voor m'n gezondheid, en krachttraining was heel slecht voor m'n hart.![]()
Het was een zij. En nope. Toen ik me verweerde en al m'n medisch jargon uit m'n mouw gooide m.b.t. de normale cardiale adaptatie die optreedt, reageerde ze: "ja, dat zeggen al die jongelui van jouw leeftijd, ik hoor je wel als je mijn leeftijd [50] bent. Als je dat al redt."