MuscleMeat

Dorian yates over AAS.

Elke BB'er noemt cruisen off. Ik noem het zelfs zo en ik ben ecto. Vnaaf filmpjes maar eens bekijken.

HGH weinig doet.
geen diuretics/doping gevaar.
Macdonalds dieet erger dan doping 12 jaar lang.
on / off cyclen 12 jaar lang,

Hij zegt toch dat in zijn geval zijn bloedwaarden beter waren dan die persoon die twee weken Mac eet? Niet gelijk dat 12 jaar kuren beter is dan Mac dieet.

• Topic Starter Topic Starter
Hij zegt toch dat in zijn geval zijn bloedwaarden beter waren dan die persoon die twee weken Mac eet? Niet gelijk dat 12 jaar kuren beter is dan Mac dieet.

Wat doet dat er toe , alsof hij wilt aantonen dat drugs niet slechter is dan mac of niet voorgeschreven middelen met dat soort uitspraken vraag ik mij af of hij nou wilt zeggen..

Beetje off-topic maar weet iemand toevallig het trainingsschema van Yates? Kom op internet veel verschillende tegen..

Heb in Flex eens gelezen dat ie maar 1 echte "work" set doet, maar dat de intensiteit absurd hoog ligt.
En dat Yates maar 3-4 keer per week trainde.

Inderdaad. Jay Cutler is ook naturel, want dat zegt hij in al z'n video's. Iemand die iets anders beweert zeg ik ook altijd:"Oh? Heeft ie je dat verteld dan?".

Jay heeft in filmpje wel soort van duidelijk gemaakt dat hij gebruikt he :).

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

Wat doet dat er toe , alsof hij wilt aantonen dat drugs niet slechter is dan mac of niet voorgeschreven middelen met dat soort uitspraken vraag ik mij af of hij nou wilt zeggen..

Denk dat hij vooral duidelijk wilt maken dat het overdreven gedoe over de schadelijkheid van aas niet nodig is.

Beetje off-topic maar weet iemand toevallig het trainingsschema van Yates? Kom op internet veel verschillende tegen..

Heb in Flex eens gelezen dat ie maar 1 echte "work" set doet, maar dat de intensiteit absurd hoog ligt.

Klopt maar yates ging ook tot op het uiterste. Waar 9/10 mensen afhaakt pusht hij nog door.

Ja paar warm up set en dan 1 working set je zwaarste tot failure.
Hij zegt ook dat je negative part van de rep langzamer moet.

Ja paar warm up set en dan 1 working set je zwaarste tot failure.
Hij zegt ook dat je negative part van de rep langzamer moet.

Daar hamert hij op ja ;) postief ben je sneller uitgeput dan negatief. Daarom is een traningspartner ook een MUST als je op de DY manier wil trainen

---------- Post added at 16:22 ---------- Previous post was at 16:09 ----------

Zijn trainingsfilosofie komt trouwens door van mike mentzer als ik het goed heb.

dacht dat kali muscle de enigste natty bodybuilder was :D

Terug
Naar boven