MuscleMeat

Doseringen eerste kuur steeds zwaarder.Trend?

Testo zei:
@Big

Je kan wel sarcastisch doen maar niet iedereen geeft adviezen aan het gemiddelde ventje wat een wedstrijd wil draaien en dan nog neemt de helft van die begeleiders ook geen risico om hun atleten op te WEINIG te zetten dus ga me nou niet belachelijk proberen te maken want je weet zelf wel beter.

;)

Ik jou belachelijk maken???? :D Snap je stukkie niet zo goed eigenlijk!

Maar wie zegt dat het hier over wedstrijdjongens gaat, want dat is weer een heel ander verhaal! Het gaat nu over eerst kuurtjes ouwe...!!! Dus beter gewoon ff wakker worden en dan eens lezen slome pikkentrekker!!!:D

Jamesss zei:
Ik denk dat ik mijn tekst niet heel duidelijk gemaakt heb. Ik bedoelde te zeggen:

Ik vind het apart om advies aan te nemen van mensen die kleiner zijn dan mij. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik zo'n supergenen heb maar ik werk keihard en wijk niet af van mijn voeding en heb redelijke aanleg.
Maar ik weet ook dondersgoed dat er heel veel mensen zijn die veel meer kennis hebben dan mij en toch een stuk kleiner en ik leer dan ook graag van hun.

Veelal zal het ook zijn dat de mensen met mindere/normale genen veel meer research zullen moeten uitvoeren dan genetische freaks om tot hun gewenst fysiek te komen.
Daardoor doen ze veel meer kennis op die ik dan goed kunnen gebruiken :D.

Maar dat neemt voor mij nog steeds niet weg dat ik het raar vind om advies te nemen van iemand met 4 kuren achter de kiezen (of billen) en nog maar 85kg weegt. In mijn hoofd weet ik dat het niet klopt maar toch denk ik dat.

Gewicht zegt weinig over spierkwaliteit.
en 85 kilo is natuurlijk heel statisch, iemand van 1.70 meter met 85 kilo@ 12% vet ziet er goed uit, terwijl iemand van 1.90 meter met 85 gewoon aan de magere kant is.

ik vind niet dat je je blind moet staren op kilo's
kennis moet je ook niet zomaar overnemen, luister naar wat men te zeggen heeft, wees kritisch, doe je onderzoek en bepaal dan of je wil aannemen wat ze zeggen of niet.

klakkeloos overnemen schiet je niks mee op.

misschien zouden de kampioenen op dit board eens eerlijk moeten posten wat erin gaat.
Dat is relevante info!

Mr. B.I.G. zei:
Ik jou belachelijk maken???? :D Snap je stukkie niet zo goed eigenlijk!

Maar wie zegt dat het hier over wedstrijdjongens gaat, want dat is weer een heel ander verhaal! Het gaat nu over eerst kuurtjes ouwe...!!! Dus beter gewoon ff wakker worden en dan eens lezen slome pikkentrekker!!!:D

Jij quote mij en vraagt of diegene die al buff is dan zo buff is van het vet en dat kwam beetje sarcastisch over,ouwe.

Ik lul niet over de eerste de beste pannekoeken,die gasten die jij bedoelt heb je er ook zat bij maar er zijn ook genoeg gasten die echt buff zijn en k*t reageren op minimale hoeveelheden.

Die gasten hebben niet genoeg aan een standaard beginnerskuurtje en dat lijkt me erg logisch want je kunt een ecto van 60 kilo niet hetzelfde aan gaan raden dan iemand van 95 kilo.....mee eens,hoop ik?

Ben ik op zich wel met je eens, maar ken weinig natural gasten van 95 kilo! Ja of ze moeten gewoon dik/vet zijn of net als jou zo een lang eind van 2 meter!
Of een combi van die 2!!! HAHA

BigMaus zei:
misschien zouden de kampioenen op dit board eens eerlijk moeten posten wat erin gaat.
Dat is relevante info!

Op de amerikaanse boards posten verschillende (grote) wedstrijdjongens welleens hun kuren en daar gaat het niet over 1 g in de week ;)

Ik verbaas me al 3 jaar over de toenemende mate aan gear die men adviseert als eerste kuurtje. Ik heb daar ruim 3 keer een topic over geopend op DBB en ik werd tot 3 keer min of meer uitgejouwd. Er werd gezegd dat ik niet met m'n tijd meeging hahaha!

Ik ben zelf begonnen met Dbol only. En heb daarna op advies minimal hoeveelheden test, Deca en Winny gebruikt. Van de250mg test per week kreeg ik zulke vochtpoten dat ik een bezoekje aan het ziekenhuis moest brengen. Tja, eerste keer test hè, daar kun je hard op reageren. :)

Maar zoals het hier gaat lach ik me te pletter om de napraters, papegaaien en boe-roepers. Zo horen we regelmatig dat Tren als eerste keer geen punt is, pas nog hadden we een discussie waarin werd beweert dat newbees PRRRIMA aan de STH konden en hoe vaak horen we wel niet dat je Primo en Bld minimaal op 600mg per week moet zetten, newbee of niet?

Man ik maakte vette gains eind 90'er jaren met m'n 300mg Primo, 250mg test en 150mg Winny in de week. Mijn eerste 32 kuren met Bold waren 300 resp 400mg per week!

Maar nee, je leest het hoe langer hoe gekker op het web.
Ik sprak vorige maand nog iemand die regelmatig op zakelijke basis met 3 erg bekende wedstrijdbegeleiders omgaat. Die begeleiders zeiden dat als ze even een half uurtje willen schateren van het lachen, ze dan het internet op gaan.

Naar de fora. ;)

Interesting sig Moen! :):

"These guys now eat way too much food, too. All that force-feeding ages your body really fast. They're burning out their digestive enzymes stuffing themselves every two hours. You should only eat when you’re hungry. It’s such a common sense thing, but there isn’t much common sense in bodybuilding anymore."

Mr. B.I.G. zei:
Ben ik op zich wel met je eens, maar ken weinig natural gasten van 95 kilo! Ja of ze moeten gewoon dik/vet zijn of net als jou zo een lang eind van 2 meter!
Of een combi van die 2!!! HAHA

We begrijpen elkaar gelukkig weer,lekkere slome bink van me.:D

BigMaus zei:
Dat is relevante info!

En dan gaat 180 man die kuur copieren, verstandig of niet, alleen vergeet men de inzet van de kampioen die 200 keer hoger ligt...;)

Sinlath zei:
Gewicht zegt weinig over spierkwaliteit.
en 85 kilo is natuurlijk heel statisch, iemand van 1.70 meter met 85 kilo@ 12% vet ziet er goed uit, terwijl iemand van 1.90 meter met 85 gewoon aan de magere kant is.

ik vind niet dat je je blind moet staren op kilo's
kennis moet je ook niet zomaar overnemen, luister naar wat men te zeggen heeft, wees kritisch, doe je onderzoek en bepaal dan of je wil aannemen wat ze zeggen of niet.

klakkeloos overnemen schiet je niks mee op.

Het was ook maar een voorbeeld. Tuurlijk zal iemand die 190 is bij 85 met hoog vet% er niet bruut uitzien. Maar iemand die 1.70 is en 85 droog tot op het bot zal een fysiek hebben waar vele hiervan dromen.

Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
Ik sprak vorige maand nog iemand die regelmatig op zakelijke basis met 3 erg bekende wedstrijdbegeleiders omgaat. Die begeleiders zeiden dat als ze even een half uurtje willen schateren van het lachen, ze dan het internet op gaan.

Mja.....ik wil hier wel ff wat kuurvoorbeelden posten van wat ''bekende'' begeleiders hoor......gaan we ook ff lachen.;)

Ik zal me maar inhouden vandaag...

Maar ik vind ook dat er wel errug veel eerste kuurtjes vragen komen terwijl er in de stickies JUIST die beginner kuurtjes staan.

Hehehe.....ik ben in een goede bui vandaag dus hou me in,gab.:D

ken ook wel de kuurtjes van topatleten en dan "verschiet" ik zelf nog eens maar dan spreek je wel van een ander niveau dan de gemiddelde ecto hier he :p

Mss is het een optie dat alleen leden met een hoger # aan posts in de AAS sectie kunnen komen?

Of misschien is het slim om nieuwe leden een soort van test af te laten leggen. Zodat de meeste basis vragen al gedekt zijn. Gewoon grootste deel van de stickies in vraag formaat.
Of zoals iemand anders in een andere thread had voorgesteld moet men toestemming vragen aan een van de mod's voor toegang tot het AAS forum. Lezen zou dan wel mogen maar posten pas na toestemming

en personen die continu in het geile hanenhok posten hebben dan ook genoeg posts om hiet te posten dan?

Bro's.....laten we niet vergeten waarvoor een forum dient;om mensen die er geen reet verstand van hebben toch iets op weg te helpen.

Meer dan ons best kunnen we niet doen..

Ik doe geen persoonlijke consults helaas dus jullie zullen het toch via internet met me moeten doen.:D

Terug
Naar boven