MuscleMeat

Doseringen eerste kuur steeds zwaarder.Trend?

klaas zei:
whahaha naa dat wil ik ook alweer niet zegge....kijk mag overduidelijk zijn dat test-trenbolone-winny ubergeil is...maar als je tijdje off bent geweest dan kan een wat mindere/milde kuur ook nog heel wat te weeg brengen....schijnt:D, praat totaal niet uit ervaring..

Jij gaat nooit off Klaas :p

Laatst bewerkt:
Komt volgens mij omdat er door veel members geroepen wordt: "als je kuurt, doe het dan goed, haal het maximale er uit". (oftewel, grotere hoeveelheden)

en dan wordt ik bij op mijn vingers getikt als ik iemand als eerste kuurtje een winstrol of tboll only adviseer omdat het een oral only zou zijn, kom op hey.... :rolleyes:

Gouwetonny zei:
Maar het voorkomt wel dat knaapjes 10 topics aanmaken met de meest irritante vragen en dat dat tenkoste gaat van mensen die wel een serieuze vraag hebben.

Die shit hebben we hier al eens gehad. Als ze hier geen info vinden, dan betekent het niet dat ze opeens niet meer gaan kuren. Vragen die je niet wilt beantwoorden kan je gewoon negeren of anders zeggen dat ze de search moeten gebruiken en dan komt er over het algemeen ook snel een slotje op. Maar nee, iedereen wil dan bijdehand gaan lopen doen en zo krijg je topics van 20+ replies met onzin die dan inderdaad wel de zinnige vragen wegdrukken, want over het algemeen zie je minder reacties op de wat interessantere vragen en voordat je het weet staan die dan op pag 2 of 3.

De dosis is persoonsgebonden en heeft niets met het somatotype te maken, wel met het aantal receptoren en de reactie van de spier. Normaalgezien hoeft de totaaldosis AAS in een eerste kuur niet boven de halve tot 3/4 gram aas per week te gaan.

dat is dus drie vierde gram, en niet 3 a 4 gram lieve mensen ;) een halve gram per week voor een eerste kuur vind ik nog steeds een flinke dosering, ik zou het op 250mg per week houden voor de aller aller eerste keer :) but hey that's just me

Mijn eerste kuur (als wielrenner) bestond uit 2 x 50mg winstrol-depot per week gedurende 6 weken.
3 kg mee gewonnen(enkel aan de benen) en geen halve gram vocht en/of vet

ECLIPSE zei:
dat is dus drie vierde gram, en niet 3 a 4 gram lieve mensen ;) een halve gram per week voor een eerste kuur vind ik nog steeds een flinke dosering, ik zou het op 250mg per week houden voor de aller aller eerste keer :) but hey that's just me
Kan ook, vandaar 'niet boven'

Ik ben begonnen met 250mg test/week en ben sindsdien nog niet boven de 500mg/week gaan zitten.

Is ook helemaal niet nodig.

ECLIPSE zei:
250mg/week lijkt mij wel weinig ik heb van nature een verhoogde testo spiegel(kwam naar voren in dopingcontroles met wielrennen) maar zat toch op 500 testo en 200 deca zonder problemen. Ook geen last van gyno gehad ofzo.

ik ga mooi voor de test 250mgr +winny tabs :) als eerste kuurtje, we zien wel wat er van komt! hard trainen, goed eten ! moet goed komen ! als ik minimaal 5 kilo pak ben ik al dik tevreden, de rest is mooi mee genomen toch ?! :)

Leviathan zei:
Ik ben begonnen met 250mg test/week en ben sindsdien nog niet boven de 500mg/week gaan zitten.

Is ook helemaal niet nodig.

BigMaus zei:

Tja....het is maar net wat je jezelf aanwent he? :cool:

Als ik nu n paar keer achtereen met bv 1000mg test/week ga kuren, dan kan ik ervan uitgaan dat ik daarna niet meer al te hard op 500mg groei.

Leviathan zei:
Tja....het is maar net wat je jezelf aanwent he? :cool:

Als ik nu n paar keer achtereen met bv 1000mg test/week ga kuren, dan kan ik ervan uitgaan dat ik daarna niet meer al te hard op 500mg groei.

Onzin.
Ik ga voor geen meter op 500mg of 750mg.
Wat moet ik dan?
Stug 500mg spuiten en hopen op een halve kg per kuur??

Hou eens rekening met het feit dat ieder lichaam anders werkt.
En wees blij dat 500mg volstaat bij JOU.

BigMaus zei:
Onzin.
Ik ga voor geen meter op 500mg of 750mg.
Wat moet ik dan?
Stug 500mg spuiten en hopen op een halve kg per kuur??

Hou eens rekening met het feit dat ieder lichaam anders werkt.
En wees blij dat 500mg volstaat bij JOU.
ben ik met je eens...
vraag me dan ook wel eens af als men zegt dat de pros genetische freaks zijn, dat ze dan bedoelen dat ze juist als een gek groeien op lage dosissen terwijl de ander juist heel veel ervan moet nemen....

Ik weet het niet, heb wel eens de doseringen gehoord die bijvoorbeeld Marcus Ruhl gebruikt. Nou, daar kan Testo zelfs niet aan tippen :D
Zal maar geen doseringen noemen, u get the point!!

Ha...daar heb ik wat op gevonden,kerel...

Ik heb nu een kuur samengesteld maar zelfs Markus zn oren van gaan klapperen.:D

Terug
Naar boven