remarxxx
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ikke 20 zei:en personen die continu in het geile hanenhok posten hebben dan ook genoeg posts om hiet te posten dan?
Gouwetonny zei:

remarxxx zei:Waarom bepaald aantal posts? Iedereen moet toch leren? Het aantal posts zegt niks over iemands kennis..
Gouwetonny zei:Maar het voorkomt wel dat knaapjes 10 topics aanmaken met de meest irritante vragen en dat dat tenkoste gaat van mensen die wel een serieuze vraag hebben.

DBC01 zei:En dan gaat 180 man die kuur copieren, verstandig of niet, alleen vergeet men de inzet van de kampioen die 200 keer hoger ligt...![]()
Testo zei:Jij denkt het te weten omdat het je vertelt wordt maar laat me je nou es 1 goede les leren,Paarsje....
Wat jouw vrienden zeggen is 9vd 10x NIET WAAR!!
Ik ken nl veel van jouw vriendjes en die gaan op een forum niet vertellen wat ze echt gebruiken.....en ik hoef je toch niet uit te leggen waarom hoop ik?
Je bent naief zoals vele schijnheiligen hier,mijn probleem niet maar met dat EO-gelul van je schieten we niets op want jullie creeeren nog steeds een fake-wereld op internet.
Testo zei:Bro's.....laten we niet vergeten waarvoor een forum dient;om mensen die er geen reet verstand van hebben toch iets op weg te helpen.
Meer dan ons best kunnen we niet doen..

BigMaus zei:Vandaag ben jij de slome DBC![]()
Is meer uit irritatie dat mensen hun oordeel hebben over anderen en niet eerlijk over hun eigen gebruik zijn!

Purple zei:Inderdaad begin eenvoudig en met mate denk ik. je kan altijd nog opschroeven. Maar als je gelijk met hoge doseringen begint zal je lichaam altijd maar meer willen om te reageren.
Leef eerst hoe je moet leven en daarna stapje voor stapje verder.

SAHR zei:Of je luistert naar mensen die er wel verstand van hebben![]()

klaas zei:kan me nog herinneren van dat oude bb-board dat er gozer was die vrij stevige (korte) kuurtjes deed....daarna ging ie keertje var-only doen en ging daar net zo goed als een raket op...dus echt zwaardere doseringen is niet echt nodig..
pcies zoals dennis eigenlijk zegt..

klaas zei:kan me nog herinneren van dat oude bb-board dat er gozer was die vrij stevige (korte) kuurtjes deed....daarna ging ie keertje var-only doen en ging daar net zo goed als een raket op...dus echt zwaardere doseringen is niet echt nodig..
whahahha klopt...maar die was wel super goed..remarxxx zei:

whahaha naa dat wil ik ook alweer niet zegge....kijk mag overduidelijk zijn dat test-tren-winny ubergeil is...maar als je tijdje off bent geweest dan kan een wat mindere/milde kuur ook nog heel wat te weeg brengen....schijntflex170578 zei:Ik smijt meteen mn test-trenbolone-winny kuur van 3 gram per week in de bak en ga een potje var halen![]()
, praat totaal niet uit ervaring..klaas zei:whahaha naa dat wil ik ook alweer niet zegge....kijk mag overduidelijk zijn dat test-trenbolone-winny ubergeil is...maar als je tijdje off bent geweest dan kan een wat mindere/milde kuur ook nog heel wat te weeg brengen....schijnt, praat totaal niet uit ervaring..