MuscleMeat

Doseringen eerste kuur steeds zwaarder.Trend?

Waarom bepaald aantal posts? Iedereen moet toch leren? Het aantal posts zegt niks over iemands kennis..

remarxxx zei:
Waarom bepaald aantal posts? Iedereen moet toch leren? Het aantal posts zegt niks over iemands kennis..

Maar het voorkomt wel dat knaapjes 10 topics aanmaken met de meest irritante vragen en dat dat tenkoste gaat van mensen die wel een serieuze vraag hebben.

DBC01 zei:
En dan gaat 180 man die kuur copieren, verstandig of niet, alleen vergeet men de inzet van de kampioen die 200 keer hoger ligt...;)

Vandaag ben jij de slome DBC :D

Is meer uit irritatie dat mensen hun oordeel hebben over anderen en niet eerlijk over hun eigen gebruik zijn!

Testo zei:
Jij denkt het te weten omdat het je vertelt wordt maar laat me je nou es 1 goede les leren,Paarsje....

Wat jouw vrienden zeggen is 9vd 10x NIET WAAR!!

Ik ken nl veel van jouw vriendjes en die gaan op een forum niet vertellen wat ze echt gebruiken.....en ik hoef je toch niet uit te leggen waarom hoop ik?

Je bent naief zoals vele schijnheiligen hier,mijn probleem niet maar met dat EO-gelul van je schieten we niets op want jullie creeeren nog steeds een fake-wereld op internet.

Dan ben ik naif in jouw ogen. Maakt niet uit.

Mensen via internet zijn niet gelijk vrienden. Mensen die toevallig ook wedstrijden doe en waar ik af en toe mee omga zijn ook gelijk niet vrienden. Heb vrienden buiten internet die ik voor de volle 100% vertrouw in wat ze me vertellen en wat ik met eigen ofgen zie. Misschien heb ik niet veel goede vrienden maar toch wel een paar.

Geef hier mijn mening hoe ik erover denk op basis van wat ik hoor en zie. Meer niet natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Testo zei:
Bro's.....laten we niet vergeten waarvoor een forum dient;om mensen die er geen reet verstand van hebben toch iets op weg te helpen.

Meer dan ons best kunnen we niet doen..

Daar maak je een punt! :D

Ik zat zonder internet-informatie toen ik begon.
In 2001 als ik me niet vergis zat ik op mesomorphosis, toen nog een Amerikaans forum dat later verdween (althans onder de hoede van de toenmalige eigenaren) en leerde ik alleen Amerikaanse maatstaven.
Volop verwarring dus. Uiteindelijk hebben de mensen die nu beginnen een schat aan info te lezen en da's altijd nog beter dan afhankelijk te zijn van één persoon zoals ik eind 90'er jaren was. :)

BigMaus zei:
Vandaag ben jij de slome DBC :D

Is meer uit irritatie dat mensen hun oordeel hebben over anderen en niet eerlijk over hun eigen gebruik zijn!

Ben niet sloom, ik pak een andere invalshoek.
Een schildpad is trager dan een haas maar ziet meer onderweg. ;)

Purple zei:
Inderdaad begin eenvoudig en met mate denk ik. je kan altijd nog opschroeven. Maar als je gelijk met hoge doseringen begint zal je lichaam altijd maar meer willen om te reageren.

Leef eerst hoe je moet leven en daarna stapje voor stapje verder.

Of je luistert naar mensen die er wel verstand van hebben:D

nee door de smaak van hun voeten... even eraan likken en dan weet je het :D

dat je altijd hogere doseringen nodig hebt is kul. lang genoeg afgaan is de kunst.
verder heeft een lichaam van 110kg droge massa meer test nodig dan een mannetje van 70kg das inherent

kan me nog herinneren van dat oude bb-board dat er gozer was die vrij stevige (korte) kuurtjes deed....daarna ging ie keertje var-only doen en ging daar net zo goed als een raket op...dus echt zwaardere doseringen is niet echt nodig..
pcies zoals dennis eigenlijk zegt..

klaas zei:
kan me nog herinneren van dat oude bb-board dat er gozer was die vrij stevige (korte) kuurtjes deed....daarna ging ie keertje var-only doen en ging daar net zo goed als een raket op...dus echt zwaardere doseringen is niet echt nodig..

Klaas!! jij verrader!!! :D

klaas zei:

Damn t oude ezboard..that´s a long time ago

klaas zei:

Ik smijt meteen mn test-tren-winny kuur van 3 gram per week in de bak en ga een potje var halen :D

flex170578 zei:
Ik smijt meteen mn test-trenbolone-winny kuur van 3 gram per week in de bak en ga een potje var halen :D
whahaha naa dat wil ik ook alweer niet zegge....kijk mag overduidelijk zijn dat test-tren-winny ubergeil is...maar als je tijdje off bent geweest dan kan een wat mindere/milde kuur ook nog heel wat te weeg brengen....schijnt:D, praat totaal niet uit ervaring..

klaas zei:
whahaha naa dat wil ik ook alweer niet zegge....kijk mag overduidelijk zijn dat test-trenbolone-winny ubergeil is...maar als je tijdje off bent geweest dan kan een wat mindere/milde kuur ook nog heel wat te weeg brengen....schijnt:D, praat totaal niet uit ervaring..

Ik snap gerust wat je bedoelt maar ik kon het niet laten een graptjen te maken :p

Terug
Naar boven