SageFrancis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ephedrine is een product wat ze gebruiken bij het maken van crystal meth.. ik denk dat dat de reden is waarom het illegaal is..?
dus goederen uit engeland worden niet gecontroleerd? ik wilde mischien een potje jungle warfare bestellen ben niet 100% zeker of dat hier legaal is .... uk is wel wat duurder...
Vandaag ontvang ik ook nog eens een BTW- en invoerrechten faktuur van fedex van het pakketje dat ik nooit in ontvangst heb mogen nemen.
Het moet niet gekker worden.
Dit ga ik al helemaal niet betalen! Of ben ik verplicht?
dus goederen uit engeland worden niet gecontroleerd? ik wilde mischien een potje jungle warfare bestellen ben niet 100% zeker of dat hier legaal is .... uk is wel wat duurder...

raar dat ze dit toelaten, maar wel vet ga het ook proberen.
Ik moet zeggen het is kostelijk vermaak deze wekelijks terugkerende misère van bestellen in de USA
Man man man er zijn zoveel Nederlandse/Europese alternatieven voor je supplementen, maar nee hoor er zijn nog van die wijsneusjes die het blijven doen ondanks de vele waarschuwingen op diverse forums. En wat heb je nu? Geen potje gekregen en je zit opgescheept met honderden euro's boete en je adres is meteen ingelijst bij de douane.
In dat geval heb ik er geen medelijden meer mee, je was gewaarschuwd.
Dure potjes ephedrine zijn dat geworden al hoewel...je hebt ze niet eens.
Zijn we hardleers geworden op DBB?![]()
idd ook over 2 weken bij besteld, 100% te vertrouwen en véél minder kans (tot geen) op onderscheppen; na 5 dagen zaten ze al in mijn brievenbus!