MuscleMeat

Douane / Fedex en Supplementen

ephedrine is een product wat ze gebruiken bij het maken van crystal meth.. ik denk dat dat de reden is waarom het illegaal is..?

dus goederen uit engeland worden niet gecontroleerd? ik wilde mischien een potje jungle warfare bestellen ben niet 100% zeker of dat hier legaal is .... uk is wel wat duurder...

dus goederen uit engeland worden niet gecontroleerd? ik wilde mischien een potje jungle warfare bestellen ben niet 100% zeker of dat hier legaal is .... uk is wel wat duurder...

De kans is heel klein, het is lucratiever voor de douane om goederen te controleren van buiten de EU. Binnen de EU kunnen ze door het vrije verkeer van goederen toch BTW of douanerechten heffen.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag ontvang ik ook nog eens een BTW- en invoerrechten faktuur van fedex van het pakketje dat ik nooit in ontvangst heb mogen nemen.

Het moet niet gekker worden.

Dit ga ik al helemaal niet betalen! Of ben ik verplicht?

heb gisteren m'n bestelling binnen gekregen van nutraplanet waaronder 4 x jungle warfare en een 17-hd potje, en 2 x blue up.
alles netjes thuis gekregen en geen extra kosten bijgekregen.

super toch!

Je moest Alri BAM bij die Jungle Warfare bijbesteld hebben Mikester, die 2 werken super tesamen.

Ik moet zeggen het is kostelijk vermaak deze wekelijks terugkerende misère van bestellen in de USA :roflol:

Man man man er zijn zoveel Nederlandse/Europese alternatieven voor je supplementen, maar nee hoor er zijn nog van die wijsneusjes die het blijven doen ondanks de vele waarschuwingen op diverse forums. En wat heb je nu? Geen potje gekregen en je zit opgescheept met honderden euro's boete en je adres is meteen ingelijst bij de douane.

In dat geval heb ik er geen medelijden meer mee, je was gewaarschuwd.
Dure potjes ephedrine zijn dat geworden al hoewel...je hebt ze niet eens. :rolleyes:

Zijn we hardleers geworden op DBB? :)

Ik moet zeggen het is kostelijk vermaak deze wekelijks terugkerende misère van bestellen in de USA :roflol:

Man man man er zijn zoveel Nederlandse/Europese alternatieven voor je supplementen, maar nee hoor er zijn nog van die wijsneusjes die het blijven doen ondanks de vele waarschuwingen op diverse forums. En wat heb je nu? Geen potje gekregen en je zit opgescheept met honderden euro's boete en je adres is meteen ingelijst bij de douane.

In dat geval heb ik er geen medelijden meer mee, je was gewaarschuwd.
Dure potjes ephedrine zijn dat geworden al hoewel...je hebt ze niet eens. :rolleyes:

Zijn we hardleers geworden op DBB? :)

Wie heeft het hier over hardleers? Cut the guy some slack! Wat mij betreft is dit de eerste reactie over bestellen in de USA of waar dan ook. En wat maakt het voor verschil of je uit de USA of Belgie besteld? Allemaal buitenland (OK, niet EG dan). En natuurlijk is het je eigen verantwoordelijkheid als je wat laat komen wat hier niet mag, all in the game.

Ik word een beetje ziek van alle opmerkingen aan nieuwelingen of iemand die een nieuw probleem heeft "dat het hier allemaal op staat". Het kost je @#%^& verdomd veel tijd om dat allemaal te vinden. Deze site heeft een weelde aan informatie, maar die is bar slecht ontsloten.

Hardleers? Meer "hard to find". Heb de moderators laatst een PM gestuurd met een kleine vraag om op weg geholpen te worden, krijg je ook geen reactie op. Wel altijd veel reacties van pubers met grote verhalen. Moet ik dat serieus gaan nemen?

Laatst bewerkt:
Zeg Tapext, ik denk dat ik ook voor de anderen spreek als ik zeg dat we nieuwsgierig zijn naar het verloop van jouw zaak. Hoe zat dat nou met die boete van rond de 700 euro bijvoorbeeld?

Overigens, als je supplementen uit het buitenland haalt om geld te besparen is dit wellicht een interessante: How To Make Your Own Bodybuilding And Fat Loss Supplements

Sterkte kerel.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nog steeds in afwachting van een reactie.

Heb mijn oom namelijk een brief laten schrijven. Kan dus nog niet zoveel erover zeggen.

Dank voor je update,

Ik wacht (net als jijzelf) met belangstelling af...:bang:

jij hebt zelf met je vrienden de bestelling gedaan.het risiko dat het verkeerd loopt is wel aanwezig.
in sommige gevallen worden de pakjes niet door de douane toegelaten en alle kosten zijn voor je rekening,naast een boete.

luiSterRRR en HuiveRR : die stackerstore .com kom dr niet meer op hij is weg
nog een andere tip ???

ene johnnybgood goed boek als ik het allemaal moet geloven wat er staat alleen is ie ??? uitverkocht

Hee Dirty Devil,

Boek is idd hard gegaan, als ik de auteur goed begreep komt het binnenkort opnieuw uit. Ik zal Jeff mailen en je het antwoord via een PM sturen ok?

Terug
Naar boven