Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag ontvang ik ook nog eens een BTW- en invoerrechten faktuur van fedex van het pakketje dat ik nooit in ontvangst heb mogen nemen.
Het moet niet gekker worden.
Dit ga ik al helemaal niet betalen! Of ben ik verplicht?
hoi Tapext
maar kun je bewijzen dat je hebt het pakketje nooit gekregen ?
wanneer je hebt iets bestellen in de States, je kunt die volgen en eventueel reclameren.
ik heb zelf al meerderen bestellingen gedaan in de States en zonder enige probleem
Dus kan ik het beste gewoon iut NL bestellen? Ik wil gewoon legale suppss tegen lage prijs![]()
op 1400fast.com ben ik voor bsn nitrix, no-explode, syntha6, en cellmass 105 euro kwijt, hier zeker het dubbele !!!
Moet ik daar bestellen? of beter een pakket voor 150 euro hier in NL? zelfde als boven, alleen zonder syntha 6
FEDEX is een koerier. Bijna alles wat met een Amerikaans koeriersbedrijf verzonden wordt zoals FEDEX, EMS, UPS en DHL zal geopend en gecontroleerd worden. Het beste is om iets te laten versturen via USPS (staatsbedrijf) dit is geen koerier. Probeer je bestelling te versturen als gift of promotional use en bestel verspreid. De duane geeft een vrijstelling van invoerrechten etc. als het totaalbedrag onder de 22 euro valt (incl. verzendkosten) veel bedrijven in Amerika geven hierdoor een veel lager bedrag aan op jouw pakket.
Ligt dat bedrag niet véél hoger, die vrijstelling? Dacht het vrijgesteld was tot 150€ of iets in die buurt...?
pakjes van Fedex, Dhl enz.. worden niet meer of minder gecontroleerd dan pakjes die via USPS of andere maatschappijen verzonden worden. douanecontrole heeft niets met maatschappijen te maken. die zijn pure nonsens.zwatan zei:FEDEX is een koerier. Bijna alles wat met een Amerikaans koeriersbedrijf verzonden wordt zoals FEDEX, EMS, UPS en DHL zal geopend en gecontroleerd worden. Het beste is om iets te laten versturen via USPS (staatsbedrijf) dit is geen koerier. Probeer je bestelling te versturen als gift of promotional use en bestel verspreid. De duane geeft een vrijstelling van invoerrechten etc. als het totaalbedrag onder de 22 euro valt (incl. verzendkosten) veel bedrijven in Amerika geven hierdoor een veel lager bedrag aan op jouw pakket.
pakjes van Fedex, Dhl enz.. worden niet meer of minder gecontroleerd dan pakjes die via USPS of andere maatschappijen verzonden worden. douanecontrole heeft niets met maatschappijen te maken. die zijn pure nonsens.