Fitness Seller

Drama op de zaak. Wat zouden jullie doen?

Die Lange

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Ik werk als verkoper bij een bedrijf welke opleidingen en trainingen verkoopt.
Dit werk doe ik al 3 jaar lang, met veel plezier.

Afgelopen vrijdag heb ik vanwege stress benzine getankt in een diesel-wagen , niet echt slim natuurlijk :(

Maandag stond de auto al weer klaar bij de dealer, leeggespoelt en wel, en of ik m kwam ophalen. gebeld met de directeur en direct gevraagd of hij 104 euro telefnisch wil overboeken en het ook wel van m'n loon mag afschrijven. Ik kan nemelijk niet telefonisch overboeken, en de auto voor 17:00 ophalen en cash betalen lukt sowieso al niet met een week volgepland met afsopraken door heel nederland

Krijg ik me daar een preek!!! :eek: :eek: :eek:

Aangezien niemand mij zo behandeld ben ik flink kwaad geworden en heb gezeg dattiej mijn baan maar in z'n reet drukt. Direct er achteraan de andere directeur opgebeld en gezegd hoe ik er over dacht. Talloze frustraties kwamen boven. Een nieuwe lease auto waar moelijk over gedaan wordt, een loonsverhoging van 200 euro bruto in 3 jaar dat ik hier werk. (dat ben je dus al kwijt aan bijtelling omdat jhe ene wat grotere auto krijgt :(!!!). Talloze loze beloftes over bonussen einde van het jaar en bla bl abla, NOG NOOIT HBE IK WAT GEZIEN!! En heb het dan ook helemaal gehad, en zelf ontslag genomen. Ik denk namelijk dat het gras ergens anders veeeeeeeeeeeel groener is

Na een mail gestuurd te hebben met daarin aankondiging van mijn ontslag werd dit me niet in dank afgenomen door de directie. Ik regaeer "wat emotioneel", en over arbeidsvoorwaarden willen ze het a.s. maandag hebben.