XXL Nutrition

Drama op de zaak. Wat zouden jullie doen?

• Topic Starter Topic Starter
Kee daar zijn we weer :D

Flawless Victoy noemen ze zoiets als gisteren gebeurt is :D:D:D:D

Ze zijn accoord gegaan met mijn "eis" en ,loonstijging van 30%, van 2300 naar 3000, daarnaast ga ik op basis van kilometergeld zometeen mijn eigen auto bekostigen, kan allemaal prima uit met 50.000 kilometer per jaar ;)

heb es ff zitten rekenen met de loonwijzer en ik kom op zo'n 2017 euro netto, daar komt dus 75 euro telefoonvergoeding overheen, en 19 cent netto per kilometer en 10 cent bruto ( 0.25 netto ;)) x 50.000 per jaar : 12 = 1000 euro in de maand (NETTO!!) kilometervergoeding

Nu op zoek naar een representatieve auto, zat zelf te denken aan een luxe Golf 4 van zo'n 12.000 euro uit 2002-2003

Zo'n auto kost je bij 50.000 km per jaar zo'n 600 euro in de maand all inn
Ik steek er zometeen dus nog 400 NETTO van bij in de zak :D:D:D:D

Hoe t zal lopen in de toekomstweet ik niet, wel dat dit een lekkere pleister is op de wond, en dat mijn uren in de file dus ook worden doorbetaald :p

Laatst bewerkt:
Wooow dat is extreem. Dat ze daar mee akkoord zijn gegaan:)
Nu was ik gek geworden en had 4 geeist;)

Way to go bro!

Goed gehandeld ;)

Betekent dus wel dat er ook meer in had gezeten!
:D

Betekent dus wel dat er ook meer in had gezeten!
:D

Hun lachen zich kapot, staan voor meer danm het dubbele op de loonlijst ;)

Ja dat bedacht ik me dus ook haha :D

Kan me wel ff vinden in deze situatie, voelt alsof m'n leventje geborgd is sinds gisteren

Dikke 500 euro schoon erbij, 30-40duizend euro meer hypotheek :D:D

Laatst bewerkt:
Jep hypoptheek scheelt idd.
Maar je lasten liggen dan weer wel hoger.
Dus je voordeel is dan ook deels weer weg.
Maar je moet tegenwoordig ook wel een leuk inkomen hebben om een huis te kunnen betalen.

Gefeliciteerd! je bent er dus uiteindelijk een stuk beter uit gekomen :thumbup:

Wel vind ik het een principe kwestie dat je bij je chef in zijn bureaulade schijt. Dan is het pas echt 1-1.

Gefeliciteerd! je bent er dus uiteindelijk een stuk beter uit gekomen :thumbup:

Wel vind ik het een principe kwestie dat je bij je chef in zijn bureaulade schijt. Dan is het pas echt 1-1.

Telt een loonvoorstel van 250 bruto weten op te waarderen naar 700 ook? ICM die eigen auto constructie er zometeen 1000 euro NETTO in de maand er op vooruitgaan? Laat die drol maar zitten.
de blik in z'n ogen sprak boekdelen, en de opmerking "blij dat we er zo zijn uitgekomen Lange" deed me wel goed :)

Ik HEB nu ook ge-ass raped..........en wel bij de baas :)

Zometeen ontvang ik dus 3000 euro NETTO in de maand ( inclusief kilometergeld 1000 euro)
Daar moek dus representatief van gaan rijden all inn 600 euro ofzo- golfje 4 tdi uit 2002 max 150.000 op de klok met een goeie restwaarde

Dan heb ik netto wat ik vorige week BRUTO had :D

:thumbs: I feel good today

En idd de Hypotheek ik kon max 150 lenen, nu zo;n 190 heb ik ff gecheckt, DAT scheelt nogal

Laatst bewerkt:
Wooow dat is extreem. Dat ze daar mee akkoord zijn gegaan:)
Nu was ik gek geworden en had 4 geeist;)

Wat doe jij dan exact? Loon is nogal taboe in Nederland geloof ik, maar ga me nou niet vertellen dat ik zwaar overbetaald wordt, gezien m,'n leeftijd maybee ja, that's all. Ik ben simpelweg m'n omzet waard, dat is de afweging voor de directie geweest. Zo steek sales in elkaar.

Als ik 200 % binnenhaal van wat er nu binnenkomt mag daar wel 6000 tegenover staan

Maar er zijn HBOérs met 10 jaar werkervaring welke na 4 maanden hier worden weggetrapt omdat ze het " zwaar onderschat hadden" en het moelijk vonden :D, en gewoon geen stuiver binnenlullen hierzo

Richard bedient betonmolens.

Wat doe jij dan exact? Loon is nogal taboe in Nederland geloof ik, maar ga me nou niet vertellen dat ik zwaar overbetaald wordt, gezien m,'n leeftijd maybee ja, that's all. Ik ben simpelweg m'n omzet waard, dat is de afweging voor de directie geweest. Zo steek sales in elkaar.

Als ik 200 % binnenhaal van wat er nu binnenkomt mag daar wel 6000 tegenover staan

Maar er zijn HBOérs met 10 jaar werkervaring welke na 4 maanden hier worden weggetrapt omdat ze het " zwaar onderschat hadden" en het moelijk vonden :D, en gewoon geen stuiver binnenlullen hierzo

Ik doe calculatie verkoop van systeemwanden, plafonds en gips wanden en plafonds.
Dus offreer naar de klanten toe. Tevens teken ik de plafonds uit en ben ondersteunimng aan de 6 andere collega's.
Ik werk 5 dagen per week 40 uur echter 1 dag is thuis (dus werken valt soms die dag wel mee ;).
Zit momenteel op 2600 bruto in de 4 weken.
Maar heb een kloot pensionsfonds waardoor ik maar 1600 in de 4 weken over hou.
Ach ja als ik 65 ben ben ik rijk! ;)

Goed gedaan man!

Als je omzet draait moet je er gewoon naar betaald worden, goed gedaan dus. Daar valt nog meer uit te halen, maar gaan voor de slow-kill. Hoe meer je binnenhaalt hoe moeilijker het voor ze wordt om niet aan jouw eisen te voldoen.

Gefeliciteerd in ieder geval, voor je leeftijd heb je een prima salaris.

Voor zijn leeftijd heeft ie een topsalaris (ook al draait ie meer uren).
Ken accountants die ouder zijn en ook veel uren draaien die dat niet verdienen.

Dan zijn het nog geen RA's, accountant in opleiding verdient ook nog niet zoveel bijzonder veel.

Commercieel kan je bij genoeg bedrijven naar ratio van omzet een behoorlijk inkomen binnenhalen. Maar het moet je liggen, genoeg branches waar je snel er uit ligt als het wat minder gaat.

24 jaar, 2300 bruto, 8 jaar commerciele werkervaring-HBO niveau

nettoloon min de bijtelling zo'n 1500 euro

Lease auto's zijn klote; je betaalt je scheel aan bijtelling, en uiteindelijk heb je nix van jezelf. Sta je opstraat heb je dus ook direct geen auto meer. Hardstikke leuk dat die bijtelling verzonnen is maar ik betaal het niet meer!

sec arbeidsvoorwaarden zijn verder minimaal, zeg maar k*t.
25 dagen verlof, maar zit ook 10 avonden per jaar voro een vergadering in midden nederland BOVENOP de 40 uur contractueel bepaald :mad:

Vergeet ook niet dak 40 uur productief ben en 20 uur eigen tijd op Hoevelaken in die teringfile sta

Totale omzet: 400.000 euro, 33% vd jaarlijkse bedrijfsomzet dus, EXTRA omdat ik sinds 3 jar hier werk, voorheen was het nog geen miljoen

Vind voor dat geld maar eens een debiel die hier 4 jongens aant werk houdt

T leuke is dat er net een ontslagen is die bleek de functei niet an te kunnen. HBO, 12 jaar commerciele werkervaring, maar GEEN omzet na 5 maanden tijd- brutoloon? 3700 :ieks:

Je hebt 8 jaar commerciele ervaring op HBO niveau geef je aan. En je bent 24 jaar.

IK snap ut niet. En je salaris het is wel erg veel voor iemand van jou leeftijd met je kilometer vergoeding van 1000,- per maand??? .

Dan zijn het nog geen RA's, accountant in opleiding verdient ook nog niet zoveel bijzonder veel.

Commercieel kan je bij genoeg bedrijven naar ratio van omzet een behoorlijk inkomen binnenhalen. Maar het moet je liggen, genoeg branches waar je snel er uit ligt als het wat minder gaat.

Klopt, hij is nu bijna klaar met RA. Dan word het een ander verhaal:D

Jep hypoptheek scheelt idd.
Maar je lasten liggen dan weer wel hoger.
Dus je voordeel is dan ook deels weer weg.
Maar je moet tegenwoordig ook wel een leuk inkomen hebben om een huis te kunnen betalen.

valt nog mee hoor je moet enkel kijken welk huis je koopt en niet te diep springen:cool:

Je hebt 8 jaar commerciele ervaring op HBO niveau geef je aan. En je bent 24 jaar.

IK snap ut niet. En je salaris het is wel erg veel voor iemand van jou leeftijd met je kilometer vergoeding van 1000,- per maand??? .

8 jaar relevante commerciele werkervaring, MBO afgerond, bezig met HBO studie, maar de functie is "geschaald" op HBO/WO niveau.

Ik maak de periodieke salesplannen, stuur 3 mensen van de binnendienst aan, bezoek klanten, offreer, organiseer mailings, beursdeelnames, volg klanten op, heb een managementsysteem en rapporteer aan directie kortom, doe eigenlijk ALLES wat met sales te maken heeft. Heb (nog) geen eigen budget.

Die kilometervergoeding krijg ik op basis van 19 cent netto, en 10 cent burto, netto dus 0.25 cent. Ik rijdt 50.000 per jaar, dus dat komt neer op 50.000:0.25 = 12.000 euro per jaar = 1000 per maand.

Daar moet ik wel zelf een auto voor regelen, welke mij dus 500 kost inclusief alles, en ik hou dus 500 over aan mijn km vergoeding, snappiej?

Ze mogen me ook in een leasebak proppen maar zit niet te wachten op 300 euro bijtelling, dan zijn ze als bedrijf ook nog eens duurder uit; 625 kaal voor de auto, 200 voor de lasten, een tankpas waar 100 euro in de week mee getankt wordt EN het belangrijkste: AANSPRAKELIJKEID :D

Waarom zouden we de belastingdienst spekken als we er samen beter uit kunnen komen? ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven