Elk tientje is welkom.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

) x 50.000 per jaar : 12 = 1000 euro in de maand (NETTO!!) kilometervergoeding

Gefeliciteerd! je bent er dus uiteindelijk een stuk beter uit gekomen
Wel vind ik het een principe kwestie dat je bij je chef in zijn bureaulade schijt. Dan is het pas echt 1-1.

Wooow dat is extreem. Dat ze daar mee akkoord zijn gegaan
Nu was ik gek geworden en had 4 geeist![]()
, en gewoon geen stuiver binnenlullen hierzoWat doe jij dan exact? Loon is nogal taboe in Nederland geloof ik, maar ga me nou niet vertellen dat ik zwaar overbetaald wordt, gezien m,'n leeftijd maybee ja, that's all. Ik ben simpelweg m'n omzet waard, dat is de afweging voor de directie geweest. Zo steek sales in elkaar.
Als ik 200 % binnenhaal van wat er nu binnenkomt mag daar wel 6000 tegenover staan
Maar er zijn HBOérs met 10 jaar werkervaring welke na 4 maanden hier worden weggetrapt omdat ze het " zwaar onderschat hadden" en het moelijk vonden, en gewoon geen stuiver binnenlullen hierzo
.
24 jaar, 2300 bruto, 8 jaar commerciele werkervaring-HBO niveau
nettoloon min de bijtelling zo'n 1500 euro
Lease auto's zijn klote; je betaalt je scheel aan bijtelling, en uiteindelijk heb je nix van jezelf. Sta je opstraat heb je dus ook direct geen auto meer. Hardstikke leuk dat die bijtelling verzonnen is maar ik betaal het niet meer!
sec arbeidsvoorwaarden zijn verder minimaal, zeg maar k*t.
25 dagen verlof, maar zit ook 10 avonden per jaar voro een vergadering in midden nederland BOVENOP de 40 uur contractueel bepaald
Vergeet ook niet dak 40 uur productief ben en 20 uur eigen tijd op Hoevelaken in die teringfile sta
Totale omzet: 400.000 euro, 33% vd jaarlijkse bedrijfsomzet dus, EXTRA omdat ik sinds 3 jar hier werk, voorheen was het nog geen miljoen
Vind voor dat geld maar eens een debiel die hier 4 jongens aant werk houdt
T leuke is dat er net een ontslagen is die bleek de functei niet an te kunnen. HBO, 12 jaar commerciele werkervaring, maar GEEN omzet na 5 maanden tijd- brutoloon? 3700 :ieks:
.Dan zijn het nog geen RA's, accountant in opleiding verdient ook nog niet zoveel bijzonder veel.
Commercieel kan je bij genoeg bedrijven naar ratio van omzet een behoorlijk inkomen binnenhalen. Maar het moet je liggen, genoeg branches waar je snel er uit ligt als het wat minder gaat.

Jep hypoptheek scheelt idd.
Maar je lasten liggen dan weer wel hoger.
Dus je voordeel is dan ook deels weer weg.
Maar je moet tegenwoordig ook wel een leuk inkomen hebben om een huis te kunnen betalen.

Je hebt 8 jaar commerciele ervaring op HBO niveau geef je aan. En je bent 24 jaar.
IK snap ut niet. En je salaris het is wel erg veel voor iemand van jou leeftijd met je kilometer vergoeding van 1000,- per maand.