XXL Nutrition

Drama op de zaak. Wat zouden jullie doen?

valt nog mee hoor je moet enkel kijken welk huis je koopt en niet te diep springen:cool:

Als mensen 2 ton kunnen lenen doen ze dat bijna altijd.
Niemand zegt haast ik neem wel 175.

Ik zelf had het ook gedaan, maar kreeg 3 gegarandeerde verhogingen van mijn salaris in het vooruitzicht.

• Topic Starter Topic Starter
tot 150 koop je gemiddeld in nederland een appartement in een niet al te toffe wijk.

Met 190 heb je een fatsoenlijk standaard 1-gezinswoning in een normale wijk

Das het verschil

Hele topic ff doorgelezen... Goed gedaan gast! Over paar jaar weer :D

goed gedaan bro, idd je moet niet te bescheiden doen!

tot 150 koop je gemiddeld in nederland een appartement in een niet al te toffe wijk.

Met 190 heb je een fatsoenlijk standaard 1-gezinswoning in een normale wijk

Das het verschil

Off-topic. Maar dat verschilt nog al. In de toch niet echt goedkope grote steden heb je voor 150k een appartement in een goede buurt (bestaande bouw), maar voor onder de 250k geen 1-gezinswoning in diezelfde buurt.

Met jouw inkomen kan je een hypotheek van 200k in ieder geval wel betalen, maar houdt wel in het achterhoofd dat je geen terugval in inkomen moet krijgen in de toekomst.

Goed gedaan. Salaris zit nu wat meer in de richting.
Als ik jou was zou ik toch maar die leasebak nemen. Voor die 300 euro per maand krijg je een hoop voordelen (zoals nieuwe auto, geen onverwachte kosten, gratis prive rijden).

• Topic Starter Topic Starter
Goed gedaan. Salaris zit nu wat meer in de richting.
Als ik jou was zou ik toch maar die leasebak nemen. Voor die 300 euro per maand krijg je een hoop voordelen (zoals nieuwe auto, geen onverwachte kosten, gratis prive rijden).

Nu heb ik nog meer voordeel, anders deed ik het niet

Een mooie VW Golf 4, die ik zelf uitkies, onverwachte kosten en prive rijden kan prima uit! Allinn zit ik opzo'n € 500 kosten in de maand bij 4.000 km per maand. Ik ontcvang netto 1000 euro dus dat kan wel uit ;)

Terug
Naar boven