- Waardering
- 675
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dude je wordt genaaid....
3500 euro (bruto) is een mooi salaris voor jouw leeftijd, werkervaring en die uren/resultaten.
Neem alles aan wat ze je extra willen bieden en ga ondertussen eens rondkijken bij andere werkgevers.
Het komt niet goed over als je tijdens een sollicitatiegesprek moet vertellen dat je je baan al hebt opgezegd omdat je ruzie had met je werkgever. Ook niet handig in de eventuele salarisonderhandelingen.
Nooit de huid verkopen voordat de beer geschoten is.

Dat is idd een mooi salaris. Maar zal niet snel gebeuren hoor.
Vind dat je netto nog veel overhoud na aftrek auto. Ik houd maar 100 euro meer over, maar verdien bruto 500 meer.
Zal wel weer aan dat klootpensioen ding van mij liggen.
Als je al 8 jaar met plezier werkt, denk ik dat je beter alles op een juiste manier goed kan uitpraten en er beter van kunt worden als vertrekken.
Eind van het jaar mag ik ook weer babbelen. Kijken wat ik er aangeluld krijg.
Bedrijf voordat ik kwam:
2,5 miljoen omzet per jaar tegen 25%.
Toen ik er bij kwam: 6,5 miljoen tegen 18%.
Maatje van me in het bedrijf weten te lullen en dit jaar 8-8,5 miljoen tegen 20%.
Ben dus ook best belangrijk, maar als mijn eisen pakket te hoog ligt kan ik indammen, of vertrekken.
Dus ff kijken hoe ik ga inzetten.

Ik ben ook 24 jaar oud, ook jarenlang onderbetaald geweest en vorig jaar zelf ontslag genomen.
Gevolg: Ik verdien nu het dubbele van vorig jaar (inclusief overuren en allerlei vergoedingen). Het idote is dat ik nog steeds bij mijn oude werkgever werk, nu via een detacheerder.
Die 3500 euro bruto is zeker realistisch aangezien zijn overuren niet extra betaald worden. Ook zijn vergaderingen in de avonduren worden niet betaald.
De bijtelling van de auto vind ik wel meevallen. Hoe meer je prive rijdt des te goedkoper hij wordt![]()
. Geen voordeel van de lease auto dusIk ben ook 24 jaar oud, ook jarenlang onderbetaald geweest en vorig jaar zelf ontslag genomen.
Gevolg: Ik verdien nu het dubbele van vorig jaar (inclusief overuren en allerlei vergoedingen). Het idote is dat ik nog steeds bij mijn oude werkgever werk, nu via een detacheerder.
Die 3500 euro bruto is zeker realistisch aangezien zijn overuren niet extra betaald worden. Ook zijn vergaderingen in de avonduren worden niet betaald.
De bijtelling van de auto vind ik wel meevallen. Hoe meer je prive rijdt des te goedkoper hij wordt![]()
Vaak zijn de overuren inherent aan de functie. Dat weet je als je ja zegt.
Kreeg ook via een kennis een baan aangeboden.
Als account managar bij een betonvloeren leverancier/fabrikant.
Salaris was mega. Wel veel uren ook. Echter weet ik helemaal niet of mij dat gaat bevallen en ik heb het nu goed naar mijn zin.
Dan zou ik alles weggeven puur voor het geld en niet weten waarin ik terecht kom.
Krijg gemiddeld in de branche waar ik nu werk 1-2 telefoontjes per maand.
Dus als ik er echt helemaal niks bij zou krijgen komt het wel weer goed.
Maar ik zou nooit iets opgeven voordat ik iets anders heb. Ook al leef ik in onvrede met het bedrijf. Dan maar ff slikken en doorgaan.
Zit ik ook in de situatie dat ik een huis, vrouw en kind heb, dus alle lasten moeten wel betaald worden.
Maar ontslag nemen komt niet in mijn woordenboek voor, tenzij ik al iets anders getekend heb.

Geen enkele werkgever gaat mij vertellen dat ik blij mag zijn dat ik daar nog werk. De rollen liggen hier in dit geval andersom. Ik ben verantwoordelijk voor 1/3 van de jaaromzet tezamen met een 2 koppige directie. Het verschil is dat ik niet EIND verantwoordelijk ben en 50% aandeelhouder, that's all
Eromheen lopen wat adviseurs die NIEUW binnenkomen, een royaal loon krijgen wat zo'n 1000 euro hoger ligt dan mij hierzo, een splinternieuwe bak Golf 5. En ik werk hier al 3 jaar, dioe m'n stinkende best, doe het MEGA goed, maar profiteer niet mee
Hoezo EGO?
verkoopcijfers liggen niet.
Hun bedrifj groeit door MIJN 60 urige werkweek

geen probleem. Ik kan prima een "sluitende kilometeradministratie" bijhouden. Paar ritjes naar Maastricht hen en weer, en ik kan me prive weer wat veroorloven 
3000?? Zou een stijging zijn van 25%.
Zoiets moet ik ook zien te regelen!