Snielz
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 136
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bijtelling is k*t, ik weet het. Maar een leaseauto is ook wel lekker.
Ik heb nog nooit een eigen auto gehad
Mag ik vragen hoe oud je bent en wat je verdiend?

Je verdient zeker niet slecht. Krijg je je overuren ook betaald of is dit voor 60 uur per week?
Ik verdien nu 2300 inclusief de laatste opslag van dit jaar![]()
nettoJe verdient zeker niet slecht. Krijg je je overuren ook betaald of is dit voor 60 uur per week?
Ik verdien nu 2300 inclusief de laatste opslag van dit jaar![]()

kerel, neem ff een valiumpje en bedenk goed wat je doet.
Schijnbaar wil het bedrijf wel met je verder, en schijnbaar zijn ze nu wel bereid naar je te luisteren. Wat wil je nog meer? Een nacht met zijn dochter?
Laat de woede ff zakken (ga squaten, dat helpt!) en ga het gesprek aan met die directeur. Er liggen kansen voor je.
En vergeet niet je excuses aan te bieden, dan is hij je gestreste uitbarsting waarschijnlijk zo vergeten.
Als je er wel mee kapt, dan mag je mij wel het adres van dat bedrijf pm-en. Dan gaat er een brief die kant op.![]()
Ik herzie mijn mening.
Sneak 's ochtends vroeg zijn kantioor binnen en schijt in zijn bureaulade. Dat zal je standpunt pas echt duidelijk maken.
Maak even een foto van het resultaat!
Succes Bro.

Goeie post.
Ben gwn ****ed up, en tis nu direct klaar, zo zit ik in elkaar. Nix geen concessies, verbetervoorstellen. Alsof ik gelukkig wordt van meer geld. Ik had verwacht dat waardering vanuit de werkgever zou komen, en ik moet dus kennelijk ontslag nemen om serieus genomen te worden?
Duur lesje.
Voor de zaak welteverstaan
Snel op zoek naar wat anders
.Iedereen is vervangbaar ook jij, welcome to the real world.
24 jaar, 2300 bruto, 8 jaar commerciele werkervaring-HBO niveau
nettoloon min de bijtelling zo'n 1500 euro
Lease auto's zijn klote; je betaalt je scheel aan bijtelling, en uiteindelijk heb je nix van jezelf. Sta je opstraat heb je dus ook direct geen auto meer. Hardstikke leuk dat die bijtelling verzonnen is maar ik betaal het niet meer!
sec arbeidsvoorwaarden zijn verder minimaal, zeg maar k*t.
25 dagen verlof, maar zit ook 10 avonden per jaar voro een vergadering in midden nederland BOVENOP de 40 uur contractueel bepaald
Vergeet ook niet dak 40 uur productief ben en 20 uur eigen tijd op Hoevelaken in die teringfile sta
Totale omzet: 400.000 euro, 33% vd jaarlijkse bedrijfsomzet dus, EXTRA omdat ik sinds 3 jar hier werk, voorheen was het nog geen miljoen
Vind voor dat geld maar eens een debiel die hier 4 jongens aant werk houdt
T leuke is dat er net een ontslagen is die bleek de functei niet an te kunnen. HBO, 12 jaar commerciele werkervaring, maar GEEN omzet na 5 maanden tijd- brutoloon? 3700 :ieks:

24 jaar, 2300 bruto, 8 jaar commerciele werkervaring-HBO niveau
nettoloon min de bijtelling zo'n 1500 euro
Lease auto's zijn klote; je betaalt je scheel aan bijtelling, en uiteindelijk heb je nix van jezelf. Sta je opstraat heb je dus ook direct geen auto meer. Hardstikke leuk dat die bijtelling verzonnen is maar ik betaal het niet meer!
sec arbeidsvoorwaarden zijn verder minimaal, zeg maar k*t.
25 dagen verlof, maar zit ook 10 avonden per jaar voro een vergadering in midden nederland BOVENOP de 40 uur contractueel bepaald
Vergeet ook niet dak 40 uur productief ben en 20 uur eigen tijd op Hoevelaken in die teringfile sta
Totale omzet: 400.000 euro, 33% vd jaarlijkse bedrijfsomzet dus, EXTRA omdat ik sinds 3 jar hier werk, voorheen was het nog geen miljoen
Vind voor dat geld maar eens een debiel die hier 4 jongens aant werk houdt
T leuke is dat er net een ontslagen is die bleek de functei niet an te kunnen. HBO, 12 jaar commerciele werkervaring, maar GEEN omzet na 5 maanden tijd- brutoloon? 3700 :ieks:
Ten eerste, kan je niet voor jezelf beginnen? 400.000 euro is toch best een leuke omzet. Al zou je daar maar een vierde van halen.
Ten tweede, je word echt flink ge-assraped door je baas. Je kan toch gewoon de cijfers laten zien aan je baas, wat jouw aandeel is. Hoeveel jij voor hen verdient. Dan laten zien wat anderen voor hem verdienen(alleen als je echt zoveel voor hun verdient als je zelf zegt)
Op die manier zien ze hoeveel je waard bent. Vervolgens begin je over die collega's die 3700 verdienen, en niets er van gebakken hebben, terwijl jij ze bakken met geld overhandigd. Zo laat je ook zien dat jij ondanks dat je nog niet zo veel werkervaring heb als anderen, ze toch al ver vooruit bent.
Als je baas dan niet inziet dat je FLINK in de loonsverhoging moet is het echt een mong**l. Ook al ben je niet van plan daar te blijven, strijk de loonsverhoging op, en kan je nog weer meer gaan verdienen bij de baas die je daarna krijgt
Waarom denk je dat ik zo flip? Omdat het dus een mong**l is, alles wat jij hierboven neerzet weet hij zelf ook dondersgoed omdat hij het al 100 x van me gehoord heeft maar kennelijk mij niet wil horen of stront in z'n oren heeft?, daarom zijn ze nu aan het janken en word er letterlijk gezegd "jij gaat niet weg, je reageert emotioneel". hahahahah hoezo grappig?
Dacht toch wel dak nog altijd baas van mezelf ben, en als ik weg ga ga ik weg. PUNT
Maar zoals ik al zei, kijk even wat de mogelijkheden zijn om voor jezelf te beginnen![]()
Ik werk als verkoper bij een bedrijf welke opleidingen en trainingen verkoopt.
Dit werk doe ik al 3 jaar lang, met veel plezier.
Afgelopen vrijdag heb ik vanwege stress benzine getankt in een diesel-wagen , niet echt slim natuurlijk![]()
Maandag stond de auto al weer klaar bij de dealer, leeggespoelt en wel, en of ik m kwam ophalen. gebeld met de directeur en direct gevraagd of hij 104 euro telefnisch wil overboeken en het ook wel van m'n loon mag afschrijven. Ik kan nemelijk niet telefonisch overboeken, en de auto voor 17:00 ophalen en cash betalen lukt sowieso al niet met een week volgepland met afsopraken door heel nederland
Krijg ik me daar een preek!!!![]()
![]()
![]()
Aangezien niemand mij zo behandeld ben ik flink kwaad geworden en heb gezeg dattiej mijn baan maar in z'n reet drukt. Direct er achteraan de andere directeur opgebeld en gezegd hoe ik er over dacht. Talloze frustraties kwamen boven. Een nieuwe lease auto waar moelijk over gedaan wordt, een loonsverhoging van 200 euro bruto in 3 jaar dat ik hier werk. (dat ben je dus al kwijt aan bijtelling omdat jhe ene wat grotere auto krijgt!!!). Talloze loze beloftes over bonussen einde van het jaar en bla bl abla, NOG NOOIT HBE IK WAT GEZIEN!! En heb het dan ook helemaal gehad, en zelf ontslag genomen. Ik denk namelijk dat het gras ergens anders veeeeeeeeeeeel groener is
Na een mail gestuurd te hebben met daarin aankondiging van mijn ontslag werd dit me niet in dank afgenomen door de directie. Ik regaeer "wat emotioneel", en over arbeidsvoorwaarden willen ze het a.s. maandag hebben.
Zul je zien dat ik maandag een vette loonsverhoging krijg, een nieuwe auto vd zaak, en dat het NU allemaal WEL kan. Ik heb eigenlijk zoiets van : nu opeens wel? Als het goudhaantje gaat lopen ( want ik haal nogal wat omzet binnen!!!) moeten we hem tevreden houden, en dat terwijl ik ALTIJD in de illusie was dat waardering wel van hun kant zou komen. NIET DUS
IMO is hier sprake van een verstoorde arbeidsverhouding, en op korte termijn zal ik niet gemotiveerd worden. Ik werk 60 uur in de week waarvan ik er 20 stilsta in die teringfiles, m'n hele leven draait om werk, als ik er nou ook eens aaridg voor beloond werd...................
Wat hadden jullie gedaan of gevoeld?