Doetze
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 44
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het enigste wat ik hier wil zeggen is dat ik het ontzettend jammer vind dat Jarno dit moest overkomen.
Want ik had 11 Juli graag tegen hem wilde strijden in de finale en er een spannende wedstrijd van wil maken.
Jarno zoals ik je net heb verteld toen ik je aan de telefoon had dit zullen we volgend jaar dan moeten gaan doen.
Ik wens je een goed en voorspoedig herstel en dat we je weer gauw in actie mogen zien komen.
Groetjes Richard
Sterkte Jarno!!
En MikeDiesel. Hou eens op met dat paternalistische gedrag van je. Alsof jij de hoeder van het ijzer en de brute kracht bent. Zinnen als..'jij zou eens 400k moeten tillen' 'Kom maar eens naar Ommen om het recht in bla gezicht te vertellen'
Voor een 30+ vent komt het nogal simplistisch en bekrompen over. Niemand vraagt jou toch om een dergelijke reactie in al die topics.
Ik durf nergens meer iets te zeggen over een sterke gast. Pas op! Hoeder Mike komt aan 'vliegen'. Hou toch op man.
Sterkte Jarno!!
En MikeDiesel. Hou eens op met dat paternalistische gedrag van je. Alsof jij de hoeder van het ijzer en de brute kracht bent. Zinnen als..'jij zou eens 400k moeten tillen' 'Kom maar eens naar Ommen om het recht in bla gezicht te vertellen'
Voor een 30+ vent komt het nogal simplistisch en bekrompen over. Niemand vraagt jou toch om een dergelijke reactie in al die topics.
Ik durf nergens meer iets te zeggen over een sterke gast. Pas op! Hoeder Mike komt aan 'vliegen'. Hou toch op man.
weet nu dat Arno louwsma mee mag doen in vroomshoop,heeft jarno zijn plaats gekregen!!
Is dit zeker? Wel leuk voor Arno! Leek haast een verloren seizoen voor hem door de ziekte van pfeifer, maar hij wordt met de dag sterker! Pas op concurrentie; Arno komt er aan!
Dus is er nog steeds een wild-card voor SM NL?

weet nu dat Arno louwsma mee mag doen in vroomshoop,heeft jarno zijn plaats gekregen!!
, zijn er in NL geen sterkere gasten? Vorig jaar was ie niet zo super, zijn er in NL geen sterkere gasten? Vorig jaar was ie niet zo super

Leuk voor arno idd. Maar wel apart, hij is 1x 4e en 2x 6e geworden op de voorrondes. Volgens mij zijn er wel mensen die beter gepresteerd hebben tijdens de voorrondes (weet niet of die niet konden voor de finale oid).

Zoals mijn vraag al was; is er nu nog een Wildcard?
Ik gun het Arno van harte; hij komt terug uit een diep dal en wordt met de dag sterker. Hij moet alleen niet tegen de onderdelen trappen als het niet lukt!![]()
nee,simon heeft de wildcard van evert,en arno die van jarno! leuk voor arno ja,is mij best!!![]()

Simon Sulaiman? Gaan we poolen hoeveel onderdelen hij kan volbrengen?