XXL Nutrition

Drama voor Jarno Hams tijdens Strongman Champions League

Jarno mag morgen naar huis.
De buitenste spieren/pezen van zijn linker been/knie waren nagenoeg volledig afgescheurd en zijn nu weer aan elkaar gemaakt.

Zoals hij nu reageert wil hij binnenkort overal bij zijn; trainingen, wedstrijden, etc. om 'zijn' jongens te begeleiden.

Het enigste wat ik hier wil zeggen is dat ik het ontzettend jammer vind dat Jarno dit moest overkomen.
Want ik had 11 Juli graag tegen hem wilde strijden in de finale en er een spannende wedstrijd van wil maken.
Jarno zoals ik je net heb verteld toen ik je aan de telefoon had dit zullen we volgend jaar dan moeten gaan doen.
Ik wens je een goed en voorspoedig herstel en dat we je weer gauw in actie mogen zien komen.

Groetjes Richard

Hey Rich, ik begrijp heel goed dat je tegen Jarno wilde strijden. Ik had het ook graag willen zien. Benieuwd naar de 'battle'. Maar denk wel dat jij nu degene bent waar de concurrentie zich op gaat richten, maar ook dat wordt een mooie wedstrijd!

Sterkte Jarno!!

En MikeDiesel. Hou eens op met dat paternalistische gedrag van je. Alsof jij de hoeder van het ijzer en de brute kracht bent. Zinnen als..'jij zou eens 400k moeten tillen' 'Kom maar eens naar Ommen om het recht in bla gezicht te vertellen'

Voor een 30+ vent komt het nogal simplistisch en bekrompen over. Niemand vraagt jou toch om een dergelijke reactie in al die topics.

Ik durf nergens meer iets te zeggen over een sterke gast. Pas op! Hoeder Mike komt aan 'vliegen'. Hou toch op man.

Ik zeg nergens de hoeder van het ijzer te zijn, dat maak jij ervan.
Alleen heb ik gereageerd op het respectloze gezeur gelijk van 1 of 2 mensen die alleen maar haat verkondigen. Als jij dat paternalistisch vind, prima. Zegt meer over jou dan dat het iets over mij zegt.

Mij gaat het er helemaal niet om om 400kg te moeten tillen, maar alleen maar langs de kant gaan staan en dan steeds met het vingertje wijzen is imo laf.
Ik ken het sterkste-man wereldje als dat van zeer sportief en respectvol naar elkaar toe. Vandaar dat ik mogelijk wat fel reageer op anti-atleten en betwetertjes die er zelf nog geen kaas van hebben gegeten, maar hier op i-net wel de held uithangen.

Laten we het hier nu maar bij laten.

verdomme jarno,wat zonde voor je seizoen!! je was in terborg in bloedvorm!! wens je alle sterkte en kracht toe,om weer terug te komen,op je nivea!! groet de hulk!!

Sterkte Jarno!!

En MikeDiesel. Hou eens op met dat paternalistische gedrag van je. Alsof jij de hoeder van het ijzer en de brute kracht bent. Zinnen als..'jij zou eens 400k moeten tillen' 'Kom maar eens naar Ommen om het recht in bla gezicht te vertellen'

Voor een 30+ vent komt het nogal simplistisch en bekrompen over. Niemand vraagt jou toch om een dergelijke reactie in al die topics.

Ik durf nergens meer iets te zeggen over een sterke gast. Pas op! Hoeder Mike komt aan 'vliegen'. Hou toch op man.

bump hahaha

weet nu dat Arno louwsma mee mag doen in vroomshoop,heeft jarno zijn plaats gekregen!!

weet nu dat Arno louwsma mee mag doen in vroomshoop,heeft jarno zijn plaats gekregen!!

Is dit zeker? Wel leuk voor Arno! Leek haast een verloren seizoen voor hem door de ziekte van pfeifer, maar hij wordt met de dag sterker! Pas op concurrentie; Arno komt er aan!

Dus is er nog steeds een wild-card voor SM NL?

Leuk voor arno idd. Maar wel apart, hij is 1x 4e en 2x 6e geworden op de voorrondes. Volgens mij zijn er wel mensen die beter gepresteerd hebben tijdens de voorrondes (weet niet of die niet konden voor de finale oid).

Ik vraag me wel af waarom dan Arno? Waren toch zat jongens die dit jaar hoger eindigden op de voorrondes.
Begrijp me trouwens niet verkeerd, ik gun het Arno van harte!

Buiten dat wil ik Jarno ook succes wensen met het herstel. Hopelijk komt hij sterker terug dan ooit.

Gelukkig geen volledige ruptuur dus. Hij zal wel altijd wat aan kracht inboeten na zo'n blessure. Gewone stervelingen merken die absolute krachtafname niet, maar iemand die al op de top van zijn kunnen presteerd wel. Hopelijk valt het mee Jarno!

Is dit zeker? Wel leuk voor Arno! Leek haast een verloren seizoen voor hem door de ziekte van pfeifer, maar hij wordt met de dag sterker! Pas op concurrentie; Arno komt er aan!

Dus is er nog steeds een wild-card voor SM NL?

nee,simon heeft de wildcard van evert,en arno die van jarno! leuk voor arno ja,is mij best!!:)

Leuk voor arno idd. Maar wel apart, hij is 1x 4e en 2x 6e geworden op de voorrondes. Volgens mij zijn er wel mensen die beter gepresteerd hebben tijdens de voorrondes (weet niet of die niet konden voor de finale oid).

Zoals mijn vraag al was; is er nu nog een Wildcard?
Ik gun het Arno van harte; hij komt terug uit een diep dal en wordt met de dag sterker. Hij moet alleen niet tegen de onderdelen trappen als het niet lukt! :D

Simon Sulaiman? Gaan we poolen hoeveel onderdelen hij kan volbrengen?

Serieus? Heeft Simon een wildcard gekregen? Waar is dat te lezen dan. Ik vind het best leuk om tegen Simon ten strijde te trekken aangezien ik volgens hem nog steeds sterkste homo van Amsterdam ben haha. Maar ik krijg er een hard hoofd in of ie weer blessure vrij blijft. Persoonlijk zou ik de wildcard eerder geven aan bv Mike. Fouad heeft een operatie aan iets van zijn luchtwegen anders had hij hem vast en zeker gehad.

Arno is gaaf, aardige gast en is bij alle kwalificaties geweest. Als je zo je best doet verdien je dat in mijn opinie. Daarbij zijn zijn plaatsingen vooral te danken aan zijn zwakke OH maar op bv truckpull en griponderdelen eindigde hij altijd voorin.

Dit is zeker jarno zijn eerste grote blessure?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven