JvR90
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hallo Strongman vrienden.
Ik ben dinsdag middag geopereerd aan een volledige ruptuur van m'n linker quadriceps.
Deze was schuin afgescheurd en is met 8 matras hechtingen weer aan elkaar gezet.
Er was geen indicatie dat er al een scheur inzat en is dus ineens kapot gegaan.
M'n knie heeft verder geen schade opgelopen. bovendien was hij netjes gescheurd voor zover dat kan natuurlijk. Maar het waren geen losse slierten.
Voorlopig 6 weken in een brace. Krijg over 2 weken een nieuwe aangemeten omdat deze te klein is... Daarna mag ik hem week na week 10 graden meer buigen..
Zydrunas Savickas heeft een aantal jaren terug in beide knieen deze blessure gehad en hij is volledig terug gekomen zoals we weten. Hij deed na ruim 9 maand z'n eerste wedstrijd weer..
So mark my words I'll be back !!!!!
er maar over heen 
Ik wil jullie bij deze bedanken voor alle steun betuigingen.
Dit doet me goed.
En voor de watjes die nu met allerlei stoere opmerkingen komen wat de oorzaak is.
Eat my shit. Misschien wordt je daar wel sterk van..
Een mogelijke oorzaak kan zijn dat ik de Yoke wat minder getraind heb en me wat meer op andere onderdelen heb gericht... Maar dat zullen we nooit weten..
Sterkte Jarno!!
En MikeDiesel. Hou eens op met dat paternalistische gedrag van je. Alsof jij de hoeder van het ijzer en de brute kracht bent. Zinnen als..'jij zou eens 400k moeten tillen' 'Kom maar eens naar Ommen om het recht in bla gezicht te vertellen'
Voor een 30+ vent komt het nogal simplistisch en bekrompen over. Niemand vraagt jou toch om een dergelijke reactie in al die topics.
Ik durf nergens meer iets te zeggen over een sterke gast. Pas op! Hoeder Mike komt aan 'vliegen'. Hou toch op man.

er zijn er genoeg die sterker zijn maar waar ze allemaal uithangen![]()
of the top of my head:
- Fouad
- JP Neuteboom
- Dave Mossing
- Raymond Merckx
- Senny Schonewille
Dat zijn de eerste die in me opkome
Goed om te lezen dat mentaal nog alles in orde is !
Ga je nog wat dingen veranderen aan je Yoke techniek / training straks?
Hallo Strongman vrienden.
Ik ben dinsdag middag geopereerd aan een volledige ruptuur van m'n linker quadriceps.
Deze was schuin afgescheurd en is met 8 matras hechtingen weer aan elkaar gezet.
Er was geen indicatie dat er al een scheur inzat en is dus ineens kapot gegaan.
M'n knie heeft verder geen schade opgelopen. bovendien was hij netjes gescheurd voor zover dat kan natuurlijk. Maar het waren geen losse slierten.
Voorlopig 6 weken in een brace. Krijg over 2 weken een nieuwe aangemeten omdat deze te klein is... Daarna mag ik hem week na week 10 graden meer buigen..
Zydrunas Savickas heeft een aantal jaren terug in beide knieen deze blessure gehad en hij is volledig terug gekomen zoals we weten. Hij deed na ruim 9 maand z'n eerste wedstrijd weer..
So mark my words I'll be back !!!!!
Hey snotneus.
Wil je iets meer respect tonen voor iemand die meer kracht in z'n linkerpink heeft als jij in je benen.
En met je mooie en dure woorden aankomen. Ga op een schaakforum zitten of zo...![]()
Snoob jij mag ook iets meer respect tonen voor een collega.
De namen die je opnoemt zijn tijdelijk gestopt of helemaal gestopt of hebben helemaal geen kwalificatie wedstrijd gedaan..
Arno komt terug van de ziekte van pfeiffer en is iemand die nog en stuk sterker gaat worden...