AndroidHealthClinic

Drama voor Jarno Hams tijdens Strongman Champions League

Aahhrg damn! Sterkte Jarno!

Hallo Strongman vrienden.

Ik ben dinsdag middag geopereerd aan een volledige ruptuur van m'n linker quadriceps.
Deze was schuin afgescheurd en is met 8 matras hechtingen weer aan elkaar gezet.
Er was geen indicatie dat er al een scheur inzat en is dus ineens kapot gegaan.
M'n knie heeft verder geen schade opgelopen. bovendien was hij netjes gescheurd voor zover dat kan natuurlijk. Maar het waren geen losse slierten.
Voorlopig 6 weken in een brace. Krijg over 2 weken een nieuwe aangemeten omdat deze te klein is... Daarna mag ik hem week na week 10 graden meer buigen..
Zydrunas Savickas heeft een aantal jaren terug in beide knieen deze blessure gehad en hij is volledig terug gekomen zoals we weten. Hij deed na ruim 9 maand z'n eerste wedstrijd weer..

So mark my words I'll be back !!!!!

Hopelijk ben je weer snel in actie :)

Ik wil jullie bij deze bedanken voor alle steun betuigingen.
Dit doet me goed.
En voor de watjes die nu met allerlei stoere opmerkingen komen wat de oorzaak is.
Eat my shit. Misschien wordt je daar wel sterk van.. :D
Een mogelijke oorzaak kan zijn dat ik de Yoke wat minder getraind heb en me wat meer op andere onderdelen heb gericht... Maar dat zullen we nooit weten..

Ik ben dinsdag middag geopereerd aan een volledige ruptuur van m'n linker quadriceps.
Deze was schuin afgescheurd en is met 8 matras hechtingen weer aan elkaar gezet.
M'n knie heeft verder geen schade opgelopen. bovendien was hij netjes gescheurd voor zover dat kan natuurlijk. Maar het waren geen losse slierten.
Voorlopig 6 weken in een brace. Krijg over 2 weken een nieuwe aangemeten omdat deze te klein is... Daarna mag ik hem week na week 10 graden meer buigen..
Zydrunas Savickas heeft een aantal jaren terug in beide knieen deze blessure gehad en hij is volledig terug gekomen zoals we weten. Hij deed na ruim 9 maand z'n eerste wedstrijd weer..

Dan heb je mooi de tijd om Tom J te begeleiden, jammer dat ie niet samen met jouw kan trainen maar, haal de :whip: er maar over heen :D

Ik wil jullie bij deze bedanken voor alle steun betuigingen.
Dit doet me goed.
En voor de watjes die nu met allerlei stoere opmerkingen komen wat de oorzaak is.
Eat my shit. Misschien wordt je daar wel sterk van.. :D
Een mogelijke oorzaak kan zijn dat ik de Yoke wat minder getraind heb en me wat meer op andere onderdelen heb gericht... Maar dat zullen we nooit weten..

Succes met je herstel, betere bron van info is er niet als het slachtoffer zelf.

Das goed nieuws manke! Sterkte met het herstel

Sterkte ermee en een voorspoedig herstel toegewenst.

Sterkte Jarno!!

En MikeDiesel. Hou eens op met dat paternalistische gedrag van je. Alsof jij de hoeder van het ijzer en de brute kracht bent. Zinnen als..'jij zou eens 400k moeten tillen' 'Kom maar eens naar Ommen om het recht in bla gezicht te vertellen'

Voor een 30+ vent komt het nogal simplistisch en bekrompen over. Niemand vraagt jou toch om een dergelijke reactie in al die topics.

Ik durf nergens meer iets te zeggen over een sterke gast. Pas op! Hoeder Mike komt aan 'vliegen'. Hou toch op man.

Hey snotneus.
Wil je iets meer respect tonen voor iemand die meer kracht in z'n linkerpink heeft als jij in je benen.
En met je mooie en dure woorden aankomen. Ga op een schaakforum zitten of zo... :mad:

er zijn er genoeg die sterker zijn maar waar ze allemaal uithangen :p
of the top of my head:
- Fouad
- JP Neuteboom
- Dave Mossing
- Raymond Merckx
- Senny Schonewille

Dat zijn de eerste die in me opkome

Snoob jij mag ook iets meer respect tonen voor een collega.
De namen die je opnoemt zijn tijdelijk gestopt of helemaal gestopt of hebben helemaal geen kwalificatie wedstrijd gedaan..
Arno komt terug van de ziekte van pfeiffer en is iemand die nog en stuk sterker gaat worden...

Goed om te lezen dat mentaal nog alles in orde is !

Ga je nog wat dingen veranderen aan je Yoke techniek / training straks?

En Jarno, is het waar dat Simon Sulaiman de andere wildcard heeft gekregen?
Is hij dus volledig hersteld van zijn opgelopen blessure tijdens de eerste kwalificatiewedstrijd? Toen werd gezegd dat dit seizoen voor hem over was en hij zich zou richten op volgend jaar.

Goed om te lezen dat mentaal nog alles in orde is !

Ga je nog wat dingen veranderen aan je Yoke techniek / training straks?

M'n Yoke techniek is goed. Ik loop al vanaf 1997 zo.
Was ook erg snel onderweg en was al over de finishlijn.
Het kwam toen ik de Yoke neerzette en richting de rollen stof wou lopen.
Op dat moment ging het mis..
Zal hem alleen wat regelmatiger gaan trainen

Sterkte Jarno;)! Klopt het nou dat Simon Sulaiman een wildcard heeft gehad?

:thumbs: Zo is dat!

Goed nieuws Jarno! Ik moest er toch aan denken ook gister toen ik yoke thuis deed, ik rende er niet onder vandaan maar zette hem toch maar neer. Hoe laat zaterdag trainen? Stuur anders even pm als je nog op het forum komt. Alex Moonen komt zei hij en mss komt Rick vd Torre ook wel, hij vroeg me het een en ander.

En ik wist niet dat Zydrunas dat ook heeft gehad, dat is wel een mooi voorbeeld om je idd mentaal aan op te trekken.

Hey snotneus.
Wil je iets meer respect tonen voor iemand die meer kracht in z'n linkerpink heeft als jij in je benen.
En met je mooie en dure woorden aankomen. Ga op een schaakforum zitten of zo... :mad:

Respect tonen omdat iemand sterker is...

Oke, zal er rekening mee houden.

Snoob jij mag ook iets meer respect tonen voor een collega.
De namen die je opnoemt zijn tijdelijk gestopt of helemaal gestopt of hebben helemaal geen kwalificatie wedstrijd gedaan..
Arno komt terug van de ziekte van pfeiffer en is iemand die nog en stuk sterker gaat worden...

Oh wist ik niet dat ie Pfeiffer had ( klierkoorts right ? ), succes aan Arno dan, hopelijk is ie wat meer allround dit jaar, hijs wel héél goed op grip onderdelen.

Succes met je herstel, als savickas sterker terug kan komen na zo'n blessure kan jij dat ook :)

Terug
Naar boven