Fitness Seller

Dreiging extreem rechts wordt onderschat

• Topic Starter Topic Starter
De spierballen van extreem rechts zijn in ieder geval groter, dat is iets wat zeker is. De lafheid voert daarentegen bij extreem-links de ondertoon.

Zou er maar trots op zijn. Geweld lost niks op. Of denk jij zelf van wel? Gezellig andersdenkenden in elkaar stampen en daarna wat Hollandia bier drinken terwijl het Horst Wessellied wordt gezongen, echte helden!

het gros van de extreemrechtse jongeren zijn achterlijke drugsgebruikers, lowlifes die alleen binnen die groep aansluiting vinden.
kijk die gast bijvoorbeeld op pagina 1(foto) iq 5 waarschijnlijk en zo zijn de meeste.
die blood en honour gasten zijn simpelweg tegen alles wat een kleurtje heeft.
maar er komt nog een keer een groep die alle ***********tjes aan gaat pakken die in de steden de boel verzieken.
(ik noem geen nationaliteit...)
en wat mij betreft komt die er snel

Alle partijen zijn het onkruid van de samenleving. Tijd voor een verdelgingsmiddel.

Blood and honour for life!

Het artikel geeft duidelijk aan wat onder extreem rechts wordt verstaan. Dat zijn ook dwaze kaalkopjes die gaan rellen om het rellen maar daarbij geweld op allochtonen niet schuwen. Meestal heeft zoiets een raciale achtergrond.
Maar of die een samenleving gaan ontwrichten? Zal wel meevallen. Ik denk dat er net zoveel radicale moslims zijn dan dwaze kaalkopjes trouwens.

Zoals gezegd, iedere vorm van extremisme is ongewenst. Dus net zo goed moslim extremisme. Maar dan moeten we niet de ogen sluiten voor andersoortig radicalisme omdat we ons teveel focussen op 1 groep.
Nou ik denk juist dat men altijd focust op extreem rechts en zelden of nooit om islam radicalisme. Atlhans dat is zo in België, en ik geloof dat het in Nederland toch echt niet zoveel anders is. Links heerst nog steeds, zowel in de politiek als de media, en richt de kritiek zelden op vreemde culturen of religies. Vandaar ook al die problemen de laatste jaren mbt deze groepen.

Maar uiteraard, alle extreme ideeën zijn altijd ongewenst, toch maakt men helaas te vaak onderscheid en is vooral extreem-rechts slecht en extreem-links wel 'ok' (denk aan de vele Ché shirtjes die rode rakkers wel eens dragen, ook al was het eigenlijk een koelbloedige moordenaar).

Zou er maar trots op zijn. Geweld lost niks op. Of denk jij zelf van wel? Gezellig andersdenkenden in elkaar stampen en daarna wat Hollandia bier drinken terwijl het Horst Wessellied wordt gezongen, echte helden!

Fascisme vind ik iets afschuwelijks en racisme keur ik ook af, het enige wat ik waardeer is dat ze in ieder geval duidelijk maken waar ze voor staan en ook uitten dat bv. de islamieten veels te veel ruimte krijgen in dit land. De tolerantie die links opbrengt zie ik als een uiteindelijk gevaar voor de normen/waarden van onze samenleving. Geweld keur ik ook niet goed zonder gegronde aanleiding. Echter in het bovenstaande voorbeeld kwamen gewapende leden van een linkse groepering bewust een vergadering verstoren. Dan vind ik het niet vreemd dat extreem rechts ook geweld gebruikt.

Gezellig, de extremisten gaan tegen elkaar opbieden.

Als ze elkaar nu gelijk uitroeien zijn we daar weer vanaf.
Ik dacht dat extreem rechts te dom was om gevaarlijk te zijn? Links is te vaak stoned om wat uit te halen, blijven de moslim extremisten over. :thumbup:

Dacht dat in het verleden meer geweldadige acties waren uitgevoerd door extreem links dan door rechts, omdat extreem links over het algemeen wat beter georganiseerd is? Extreem rechtse gasten vind ik zo lachwekkend dom uit hun nek lullen dat ik eerder medelijden krijg met ze. :D

Als ze geweld gaan gebruiken zijn ze inderdaad een bedreiging. Of is dit een poging om nuanceringen aangaande andersoortig radicalisme naar voren te halen?

In je openingspost staat dat het een onderschat gevaar is en dat de AIVD er veel meer bovenop zou moeten zitten, hiermee wordt toch een beetje gesuggereerd dat ze op het punt staan een gebouw in de lucht te laten vliegen of iets dergelijks. Dat is natuurlijk onzin, nogmaals, voetbalhooligans zijn dan nog gevaarlijker. Ik vind de toonzetting van het artikeltje echt belachelijk, over media die dingen opblazen gesproken.

Er wordt af en toe eens een molotovcocktailtje gegooid, that's about it. Het valt in het niet bij de straatterreur in sommige probleemwijken om maar wat te noemen.

haha achja links, idealistische dromers, daar moet je je niet druk over maken, de tijd van aanslagen in Belgie door extreem linske groeperingen ligt lang achter ons.
in principe zijn het tegenwoordig allemaal gozers met een groot hart die het met iedereen goed bedoelen, maar ze missen gewoon wat inzicht in de ware aard van de mens en de opbouw van zijn samenleving om echt iets bij te brengen op politiek vlak.

Als de politiek van een land steeds centraler wordt, qua organisatie, zullen er steeds meer extremistisch denkende mensen opstaan, die zich niet kunnen vinden in de "centrale" manier van denken en handelen.
Zeg nou zelf; linkse partijen schuiven steeds meer naar het midden, evenals rechtse partijen.
Dat het beide (extreem links en rechts, laat staan extreem fundamenteel) kansloze groeperingen zijn, kunnen de meeste (verstandige) mensen wel beamen, denk ik.
Echter, het proces, dat al jaren op gang is, wordt niet zomaar gestopt van verdere radicalisering. Dat zal waarschijnlijk eindigen met een "bang".;)

Ik denk dat ik maar centrum-extremist wordt.

Dan ga ik ook alle andere extremisten kapot meppen/opblazen/doodsteken en een achterlijke ideologie aanhangen (iets als: mensen met blond lang haar en een rode baard zijn genetisch gelijk aan god, dus kruisig ik Balkenende om me daarna 70 h**ren (what's the use of virgins?) eigen te maken in het Walhalla, mocht ik sterven tijdens mijn glorietochten).
Ook de modeindustrie zal ik schokken: Ik zal mezelf in nog bezopener kleding hijsen dan de huidige extremisten (ik zit te denken aan een combi van geitenwollen sokken, een kale kop en een burqa met een gat aan de bovenkant, zodat m'n glimmende koppie goed zichtbaar is). Alleen het behalen van een adequaat extremistisch IQ zal wat lastig zijn, eens kijken wat een jaartje constant comazuipen voor me kan betekenen in deze.
Nu alleen nog een mooi strijdlied/strijdprevel...

Ik begin: (in de gebruikelijke 'GI Joe' is marching in town sT in C majeur)

Ik schijt echt op alles
(alle: )n Bergen stinkende drek!
met dat gaatje achter m'n fallus
(allen: ) And're extremisten die zijn gek!
Een spoor dat wordt gekakt
(allen: ) Walhalla is onze stek
(allen: ) als we dood zijn en gehakt

Gaat 'em helemaal worden, dat centrum-extremisme. :D
Who's joining?

builderB, wat voor drugs gebruik jij kerel?!

Haha, just caffeine my dear, just caffeine :D

Mooie van een sportschool.
Traint met 20 nationaliteiten en niemand heeft het over geloof en racisme!

een echte plek voor verbroedering!

word het niet eens tijd om Wilders, Verdonk en Heerman aan te melden voor een abbo sportschool?
:D

Ja, net als Hirschi Ali zeker die sportte bij mij op de sportschool, met twee bodyguards die haar constant in de gaten moesten houden. Dit is ook nodig bij bv. Geert Wilders die zou ook niet normaal naar een sportschool kunnen gaan.
Echt een plek voor verbroedering vandaag de dag ;)

Ja, net als Hirschi Ali zeker die sportte bij mij op de sportschool, met twee bodyguards die haar constant in de gaten moesten houden. Dit is ook nodig bij bv. Geert Wilders die zou ook niet normaal naar een sportschool kunnen gaan.
Echt een plek voor verbroedering vandaag de dag ;)

soms wil ik nog weleens sarcastisch uit de hoek komen, let er maar niet teveel op!

al zou een sportschool niet gek zijn voor Wilders!
( zijn beveiliging kan hem spotten wanneer hij gaat benchen met 30 kilo, of squat met 50 kilo!)
:p

Het artikel geeft duidelijk aan wat onder extreem rechts wordt verstaan. Dat zijn ook dwaze kaalkopjes die gaan rellen om het rellen maar daarbij geweld op allochtonen niet schuwen. Meestal heeft zoiets een raciale achtergrond.

Zoals gezegd, iedere vorm van extremisme is ongewenst. Dus net zo goed moslim extremisme. Maar dan moeten we niet de ogen sluiten voor andersoortig radicalisme omdat we ons teveel focussen op 1 groep.
Bullshit, wanneer iemand met een kaal hoofd of met bepaald gedachtengoed in gevecht raakt met een buitenlander wordt hij altijd als schuldige aangewezen.
Extreem links vind ik altijd erg lachwekkend, net als bij de rellen die in de bovenstaande bron staan omschreven. Als ik het me goed herinneren was het een gevecht tussen iets van 10 gasten van Blood and Honour tegen ruim 30 extreem linkse individuen. Uiteindelijk rennen de linkse met de staart tussen de benen weg en moet extreem rechts voorkomen bij justitie. Dit terwijl extreem links hen opzocht bij een vergadering. Dit zegt denk ik al genoeg hoe de overheid kijkt naar extreem-links vs. extreem-rechts. Links is geen partij om serieus te nemen, bij het horen van extreem-rechts breekt het angstzweet ze al uit. Vind de onderstaande afbeeldingen wel een treffende vergelijking.
Extreem links
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vs.

Extreem rechts
[Afbeelding niet meer beschikbaar]​
Ten eerste is Robin nooit lid geweest van C18, die foto komt waarschijnlijk van Kafka af. Daarbij komt nog dat Robin door de meeste B&H leden verre van geaccepteerd wordt. En ten derde was het B&H Midgard en niet C18 welke aanwezig was op de door jou genoemde bijeenkomst.
Zegt al genoeg dat die Blood and Honour sukkeltjes overgingen tot geweld. Ook al zijn er net zo goed bij extreem links figuren te vinden die geweld niet schuwen. Maar het boeit geen zak of het nou gaat om links of rechts, radicalisme is gewoon een zaak voor no-lifes.
Blood and Honour was op dat ogenblik niet de gene die overgingen op geweld volgens omstanders verdedigden zij zich tegen een aanval van "links".
builderB, wat voor drugs gebruik jij kerel?!
Staatzaad.

Terug
Naar boven