AndroidHealthClinic

Drie maal is scheepsrecht

Peiling Peiling Waar wil je eten?

• Girasole (Italiaans)

Stemmen: 0 0,0%
  • Trattoria Perron (Italiaans)

• Red Apple (AYCE)

• Totaal stemmers
    5
  • Peiling gesloten .
Goed om te weten, ik zal even checken of dat in Breda ook zo is. Er zijn genoeg alternatieven, dus dat komt wel goed.
Dat is het hele concept van het zusje, je mag onbeperkt zitten qua tijd en je krijgt elke half uur 45 minuten 2-3 tapas gerechten. Dat die toko nog bestaat snap ik niks van.

Dat is het hele concept van het zusje, je mag onbeperkt zitten qua tijd en je krijgt elke half uur 45 minuten 2-3 tapas gerechten. Dat die toko nog bestaat snap ik niks van.

Ik heb het liefst voor- hoofd- en nagerecht binnen het uur :roflol:
Heb ook nooit die hype rondom het zusje begrepen, vind het ook alles behalve hoogstaand voedsel. Veel te veel smaakmakers etc.

Ik heb het liefst voor- hoofd- en nagerecht binnen het uur :roflol:
Heb ook nooit die hype rondom het zusje begrepen, vind het ook alles behalve hoogstaand voedsel. Veel te veel smaakmakers etc.
Ja precies alles onder de 1500kcal/uur kom ik niet. Beetje betalen om honger te lijden.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben er nog nooit geweest, maar in dat geval wordt het wat anders.

Bedankt voor het taggen maar met het weinige wat ik de laatste tijd doe voel ik me een beetje awkward tussen al die jonge buffels....
Ik wil iedereen de groeten doen de ik eerder heb ontmoet en wens zwz iedereen een mooie dag toe!

• Heart
Waarderingen: BB_
@BB_ 17 februari wordt nu de vaste datum van de meet?

Als het 17 februari is, is de kans klein dat ik erbij ben. Moet NL trip nog boeken maar schoolvakantie is tot en met 19e dus zijn dan waarschijnlijk alweer terug in VK.
Dus ga er maar vanuit dat ik er niet ben.

Edit: bedenk me net dat ik waarschijnlijk niet eens naar NL kan komen door afspraken :o
Misschien volgende keer dan :thumb:

Zal iedereen blij mee zijn dat ik niet kom

Laatst bewerkt:
Breda iets te ver weg voor het leuke. Maar top dat je dit organiseert.

• Like
Super. :heart:
Kun je dan nog even stemmen?
Nee

ET3Y9D4WoAAWRLJ.jpg

• Haha
Helaas, ik ga 17 februari al trainen met @Diego1999 :trollface:

• Sad
Leuk initiatief Bert! Beetje jammer dat ik niet getagd word :D. Ik kijk ook welke datum het wordt en of ik aan kan sluiten. En alleen als @Gremlin aansluit uiteraard :jk:.
10 februari is overigens carnaval. Wel lekker rustig met trainen maar voor de meeste Noord-Brabanders een no-go...

• Heart
Leuk initiatief Bert! Beetje jammer dat ik niet getagd word :D. Ik kijk ook welke datum het wordt en of ik aan kan sluiten. En alleen als @Gremlin aansluit uiteraard :jk:.
10 februari is overigens carnaval. Wel lekker rustig met trainen maar voor de meeste Noord-Brabanders een no-go...
Zou tof zijn als je ook komt. :) In de gym hier is het met Carnaval even rustig als anders, want ik train in een gym niet bij de Basic Fit. En Carnaval is voor homo's, maar dat terzijde.

Terug
Naar boven