Fitness Seller

Gestopt Driemaal is scheepsrecht

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niks om je voor te schamen! Je mag juist trots zijn op het resultaat maat! :thumbs:
 
Hoe gaat dat hier?
 
verdacht stil ja :(
 
Stilte voor de storm :D
 
Leef je nog?
 
Marvin top 3 als het zo doorgaat :D
 
Leuk nieuwtje. Vanaf augustus ga ik me hoogstwaarschijnlijk laten begeleiden door Jeffrey Latour. 20 juli heb ik een kennismakingsgesprek en als me dat beval laat ik me begeleiden

Hoe ging het? U alright?
 
Ik zal hem morgen wel op z'n log wijzen op Dominator. Als hij aanspreekbaar is iig :hedbang:
 
Ik leef zeker nog. Ben uiteindelijk 4 weken ziek geweest en vetpercentage iets gestegen dus heeft helaas niet echt zin meer. Morgen dominator en dan 2 weken op vakantie. Daarna krijg ik mijn schema's van Jeffrey Latour.

Succes aan alle deelnemers en go Skatermarvin voor die 3e plaats.
 
Oh damn kerel, dat is minder nieuws.
Ga je nog foto's maken?
 
balen man! Je hebt iig hoe dan ook een enorm vette shape neergezet man!
 
Ik leef zeker nog. Ben uiteindelijk 4 weken ziek geweest en vetpercentage iets gestegen dus heeft helaas niet echt zin meer. Morgen dominator en dan 2 weken op vakantie. Daarna krijg ik mijn schema's van Jeffrey Latour.

Succes aan alle deelnemers en go Skatermarvin voor die 3e plaats.
Wat een ellende zeg. Zelfde als vorig jaar?

Veel plezier straks op dominator. Misschien kom ik je straks nog tegen.
 
Ik leef zeker nog. Ben uiteindelijk 4 weken ziek geweest en vetpercentage iets gestegen dus heeft helaas niet echt zin meer. Morgen dominator en dan 2 weken op vakantie. Daarna krijg ik mijn schema's van Jeffrey Latour.

Succes aan alle deelnemers en go Skatermarvin voor die 3e plaats.
Klote man. Het zit je echt niet mee, de progressie dit jaar was echt enorm, jammer hoor.
 
Gewoon toch foto’s maken anders. Wie niet waagt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven