MuscleMeat

Gestopt Driemaal is scheepsrecht

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Al beter bro?

• Topic Starter Topic Starter
Balen man, ik vond het wel meevallen toen ik je zag irl. Toch een terugval gehad dan.
Zaterdag was best een goede dag inderdaad, maar toen ik in de avond thuis kwam ben ik niet meer van de bank afgekomen. Toen kwam de klap...

Helaas niet, heb gister wel best een lekkere training gehad. Druk op mijn hoofd lijkt ietsje minder. Wel nog vrij kortademig en de hele dag hoesten.

Leuk nieuwtje. Vanaf augustus ga ik me hoogstwaarschijnlijk laten begeleiden door Jeffrey Latour. 20 juli heb ik een kennismakingsgesprek en als me dat beval laat ik me begeleiden. Wil graag echt stappen gaan zetten op het gebied van massa.

En dan nog iets... Heb heel lang erover gedacht om dit te posten. Ik schaam me namelijk nogal voor de linker foto. Maar goed had het beloofd geloof ik dus dan post ik ook de beginfoto van 1 januari. Ongeveer 6 maanden en 22 kg verschil tussen de foto's.
Screenshot_20180705-141305.jpg

IMG_20180705_141258.jpg

Goeie progress man, wat weeg je nu?

Damn boi, flink verschil. Was ook echt wel nodig.

Wat zijn je massa doelen dan?

Op de rechter foto 92, En nu 93. Ben vanaf vandaag weer flink onder onderhoud aan het eten om nog zoveel mogelijk vet te verliezen.
Das best laag voor je lengte, laagste gewicht sinds ik hier lid ben denk ik:thinking:

Hopelijk blijf je niet te lang ziek man!

Damn goed recomp!:thumbs:

En dan nog iets... Heb heel lang erover gedacht om dit te posten. Ik schaam me namelijk nogal voor de linker foto. Maar goed had het beloofd geloof ik dus dan post ik ook de beginfoto van 1 januari. Ongeveer 6 maanden en 22 kg verschil tussen de foto's.
Screenshot_20180705-141305.jpg

IMG_20180705_141258.jpg

Schaam je je zo dat je hem zelfs 2x post :p

Maar jesses, wat een verschil man... :eek: en dat in slechts 6 maanden tijd? :o

Sick verschil zeg pff...

Als je gezegd had dat je daar 2 jaar over gedaan had, had ik het ook een knappe prestatie gevonden. :eek:
Overigens hoef je je voor links niet te schamen hoor.

Maar let je wel goed op je gezondheid!?

Wat een vooruitgang inderdaad! En dat in een half jaar tijd, erg netjes man:flexing:

Oei wat een enorm verschil man! Heel knap in 6 mnd, maar extreem, heel extreem....

Nice man!
Je had je wel echt laten gaan zeg!

Is idd een zieke transformatie man

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven