- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
jouw eetgedrag is toch al garantie dat je niet in de top 3 komt?Doe ik ook dit jaar. Ik wil zeker zijn dat ik niet in de top 3 kom![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jouw eetgedrag is toch al garantie dat je niet in de top 3 komt?Doe ik ook dit jaar. Ik wil zeker zijn dat ik niet in de top 3 kom![]()

True story..jouw eetgedrag is toch al garantie dat je niet in de top 3 komt?![]()

Zaterdag was best een goede dag inderdaad, maar toen ik in de avond thuis kwam ben ik niet meer van de bank afgekomen. Toen kwam de klap...Balen man, ik vond het wel meevallen toen ik je zag irl. Toch een terugval gehad dan.
Helaas niet, heb gister wel best een lekkere training gehad. Druk op mijn hoofd lijkt ietsje minder. Wel nog vrij kortademig en de hele dag hoesten.
Op de rechter foto 92, En nu 93. Ben vanaf vandaag weer flink onder onderhoud aan het eten om nog zoveel mogelijk vet te verliezen.
Wil graag met zo'n 98-99 kg het podium op.Damn boi, flink verschil. Was ook echt wel nodig.
Wat zijn je massa doelen dan?
Das best laag voor je lengte, laagste gewicht sinds ik hier lid ben denk ikOp de rechter foto 92, En nu 93. Ben vanaf vandaag weer flink onder onderhoud aan het eten om nog zoveel mogelijk vet te verliezen.

Daarom tijd voor gainsDas best laag voor je lengte, laagste gewicht sinds ik hier lid ben denk ik
Hopelijk blijf je niet te lang ziek man!

En dan nog iets... Heb heel lang erover gedacht om dit te posten. Ik schaam me namelijk nogal voor de linker foto. Maar goed had het beloofd geloof ik dus dan post ik ook de beginfoto van 1 januari. Ongeveer 6 maanden en 22 kg verschil tussen de foto's.
![]()
![]()

en dat in slechts 6 maanden tijd?