- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt niet goed jonguh....Vannacht echt een slechte nacht gehad. Veel gezweet maar tegelijk ook vaak koud gehad. Buiten dat ook heel veel moeten hoesten waardoor ik weinig geslapen heb. Vanmorgen zelfs zo hard moeten hoesten dat ik bloed uitspuugde.
Dat zal lekker zweten zijn geweest voor de deelnemers. Niet zwaar verbrand met je blonde koppie?Net bij de finale van de sterkste man van Nederland gaan kijken. Lekker 5 uur in de volle zon gezeten.

Klote, loop de hele dag enorm heftig te hoesten en hoest soms bloed op. Ook nog flinke druk op mijn hoofd en alles zit dicht.
Klote
Trainen gaat nog steeds kut. Eet nog steeds wat boven onderhoud dus shape is ietsje minder. Echt vet balen. Als het niet gauw over is moet ik de shoot afzeggen en stuur ik maar zelf gemaakte foto's in. Ik vind het zonde om dure foto's te laten maken als ik niet zo eruit zie als ik had gewild.
. Hopen dat je eind v/d week al wat opgeknapt bent om de schade van de afgelopen dagen te herstellen.Dat is ook een optie.... contest doorkomen met eigen kiekjes, en als je een beetje bent opgeknapt, de mooie foto's voor het archief

Ik denk door het hevige hoesten. Het hoesten is nog erger dan wanneer ik een flinke trenhoest heb dus kan me wel voorstellen dat ik alles in mijn keel wel kapot hoest.Zou wel oppassen met bloed ophoesten, kan natuurlijk gewoon zijn door het hevige hoesten, maar volgens mij zit je ook op tren? Evengoed vinger aan de pols houden kerel en beterschap!
Doe ik ook dit jaar. Ik wil zeker zijn dat ik niet in de top 3 komDat is ook een optie.... contest doorkomen met eigen kiekjes, en als je een beetje bent opgeknapt, de mooie foto's voor het archief![]()