MuscleMeat

Gestopt Driemaal is scheepsrecht

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damn dat is balen, weerstand gaat natuurlijk ook helemaal kapot met zo zwaar trainen, onder onderhoud en een festival..

Beterschap! Hoop dat je gauw weer kunt knallen!
 
Beterschap kerel!!
 
Veel beterschap toegewenst!
 
Bedankt allemaal!

Maar besloten om mijn kcals vandaag wat hoger te zetten met genoeg fruit. Wie weet helpt het wel. Lijkt me niet dat een kcal deficit bevorderlijk is voor een bijholteontsteking. Met de fotoshoot over 3 weken kan ik dit eigenlijk niet hebben maar gezondheid gaat voor natuurlijk.
 
Verstandig!
 
Eergisteren niet getraind omdat ik me daar echt te slecht voor voelde. Gisteren wel gaan trainen. Omdat ik bij een beetje schouders pompen woensdag al helemaal dood ging skip ik benen maar even want kan me wel voorstellen dat ik dan na 1 oefening naar huis kan. Heb namelijk nog steeds behoorlijk wat last van die bijholteontsteking. Moet ook heel veel hoesten. Vanmorgen zo hard dat ik bloed uit moest hoesten.

borst, schouders en triceps

Plate loaded chest press
20x20
15x40
15x50
12x60
10x70
8x80

Hammer grip chest press
4x12x60

Incline plate loaded press
4x12x60

Dumbbell flyes
15x10
12x12
2x10x14

Cable crossover
4x15x20

Front dumbbell raises
4x20x8

Lateral dumbbell raises
4x15x10

V-bar pushdown
20x40
15x50
12x55
3x10x60

Dumbbell extension
4x15x10
 
Vannacht echt een slechte nacht gehad. Veel gezweet maar tegelijk ook vaak koud gehad. Buiten dat ook heel veel moeten hoesten waardoor ik weinig geslapen heb. Vanmorgen zelfs zo hard moeten hoesten dat ik bloed uitspuugde. Toch best een lekkere training gehad boven verwachting.

rug en biceps
Lat pulldown
20x60
15x70
12x80
10x90
8x95 full stack

Behind the neck pulldown machine
4x12x61

Reverse grip cable rows
4x10x60

Row machine
15x
12x
3x10x
geen idee wat de gewichten waren want alles staat bij dit apparaat aangeduid in A, B, C etc...

Cable pullover
4x15x35

Dumbbell curl
20x8
15x10
2x12x12

Hammer curl
4x10x12

cardio
15 min crosstrainer op 140 bpm. Toen maar gestopt omdat ik merkte dat ik erg slecht lucht kreeg. Niet te enthousiast worden.
 
En gewoon doorknallen! Damn
 
Net bij de finale van de sterkste man van Nederland gaan kijken. Lekker 5 uur in de volle zon gezeten. Schade: 5 waterijsjes en bakje watermeloen. Leuk om Bokito eens in het echt te ontmoeten en was verbaasd dat Sanca Saxon er juist niet was. In ieder geval leuke wedstrijd gezien met wel het vooraf verwachte eindresultaat. 1. Alex 2. Kelvin 3. Enzo.
 
5 waterijsjes haha lekker man, was lachen:thumb:
 
Vannacht echt een slechte nacht gehad. Veel gezweet maar tegelijk ook vaak koud gehad. Buiten dat ook heel veel moeten hoesten waardoor ik weinig geslapen heb. Vanmorgen zelfs zo hard moeten hoesten dat ik bloed uitspuugde.
Klinkt niet goed jonguh....
Net bij de finale van de sterkste man van Nederland gaan kijken. Lekker 5 uur in de volle zon gezeten.
Dat zal lekker zweten zijn geweest voor de deelnemers. Niet zwaar verbrand met je blonde koppie? :p
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hoe is het hier? Voel je je al weer wat beter?
 
Hoe is het hier? Voel je je al weer wat beter?
Klote, loop de hele dag enorm heftig te hoesten en hoest soms bloed op. Ook nog flinke druk op mijn hoofd en alles zit dicht.
Trainen gaat nog steeds kut. Eet nog steeds wat boven onderhoud dus shape is ietsje minder. Echt vet balen. Als het niet gauw over is moet ik de shoot afzeggen en stuur ik maar zelf gemaakte foto's in. Ik vind het zonde om dure foto's te laten maken als ik niet zo eruit zie als ik had gewild.
 
Klote
Trainen gaat nog steeds kut. Eet nog steeds wat boven onderhoud dus shape is ietsje minder. Echt vet balen. Als het niet gauw over is moet ik de shoot afzeggen en stuur ik maar zelf gemaakte foto's in. Ik vind het zonde om dure foto's te laten maken als ik niet zo eruit zie als ik had gewild.

Aah flink balen man.. snap ik aan de ene kant wel, zo lang je het maar niet op geeft ;). Hopen dat je eind v/d week al wat opgeknapt bent om de schade van de afgelopen dagen te herstellen.

Vergeet niet waar je vandaan komt btw, echt zieke progressie gemaakt sinds maart
 
Shoot anders lekker paar weekjes verplaatsen.
 
Shoot anders lekker paar weekjes verplaatsen.
Dat is ook een optie.... contest doorkomen met eigen kiekjes, en als je een beetje bent opgeknapt, de mooie foto's voor het archief :D
 
Zou wel oppassen met bloed ophoesten, kan natuurlijk gewoon zijn door het hevige hoesten, maar volgens mij zit je ook op tren? Evengoed vinger aan de pols houden kerel en beterschap!
 
Zou wel oppassen met bloed ophoesten, kan natuurlijk gewoon zijn door het hevige hoesten, maar volgens mij zit je ook op tren? Evengoed vinger aan de pols houden kerel en beterschap!
Ik denk door het hevige hoesten. Het hoesten is nog erger dan wanneer ik een flinke trenhoest heb dus kan me wel voorstellen dat ik alles in mijn keel wel kapot hoest.
 
Balen man, ik vond het wel meevallen toen ik je zag irl. Toch een terugval gehad dan.
 
Dat is ook een optie.... contest doorkomen met eigen kiekjes, en als je een beetje bent opgeknapt, de mooie foto's voor het archief :D
Doe ik ook dit jaar. Ik wil zeker zijn dat ik niet in de top 3 kom:roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven