XXL Nutrition

Gestopt Driemaal is scheepsrecht

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
In.
 
Innn
 
Succes man!
 
in
 
Veel succes, ik ga je volgen!
 
ik volg
 
Welkom allemaal, leuk!

Gisteren benen getraind bij basic fit en de pomp was echt ziek. Er stond overal aderen op mijn benen, helaas was mijn telefoon leeg en kon ik geen foto maken. Gewichten let ik niet echt op omdat ik dus niet meer zo zwaar train, dus zet alleen de gewichten erbij waarvan ik het nog weet.

leg extension
3x30 warmup

plate loaded leg press (close stance)
2x20x100
18x150
15x200
15x250
12x300
10x350
20x150 > 15x75 dropsetje helemaal kapot gaan

leg press met pin (single leg)
5x15x60 reps heel langzaam uitgevoerd 4-5 sec concentrische en excentrische beweging

lunges (op de plaats)
4x15 per been zonder gewicht

leg extension (single leg)
4x15

sldl
15x
12x
3x10x

abduction machine
3x20

adduction mahine
3x20

calf machine
5x20x40 per been

Morgen ga ik naar supersized kingsday dus dat betekent morgen en overmorgen geen training. Voor een festival probeer ik altijd te zorgen dat ik al minstens 3000 kcals naar binnen werk.

Ontbijt is 1800 kcals (200k - 70v - 81e)
Quaker chocolade cruesli 300 gr
Halfvolle melk 300 ml
whey 60 gr

In de bus erheen 1280 kcals (161k - 19v - 88e)
3 bananen
2 protein drinks xxl nutrition
2 delicious crunchy protein bars
 
Welkom allemaal, leuk!

Gisteren benen getraind bij basic fit en de pomp was echt ziek. Er stond overal aderen op mijn benen, helaas was mijn telefoon leeg en kon ik geen foto maken. Gewichten let ik niet echt op omdat ik dus niet meer zo zwaar train, dus zet alleen de gewichten erbij waarvan ik het nog weet.

leg extension
3x30 warmup

plate loaded leg press (close stance)
2x20x100
18x150
15x200
15x250
12x300
10x350
20x150 > 15x75 dropsetje helemaal kapot gaan

leg press met pin (single leg)
5x15x60 reps heel langzaam uitgevoerd 4-5 sec concentrische en excentrische beweging

lunges (op de plaats)
4x15 per been zonder gewicht

leg extension (single leg)
4x15

sldl
15x
12x
3x10x

abduction machine
3x20

adduction mahine
3x20

calf machine
5x20x40 per been

Morgen ga ik naar supersized kingsday dus dat betekent morgen en overmorgen geen training. Voor een festival probeer ik altijd te zorgen dat ik al minstens 3000 kcals naar binnen werk.

Ontbijt is 1800 kcals (200k - 70v - 81e)
Quaker chocolade cruesli 300 gr
Halfvolle melk 300 ml
whey 60 gr

In de bus erheen 1280 kcals (161k - 19v - 88e)
3 bananen
2 protein drinks xxl nutrition
2 delicious crunchy protein bars

meer vet voordat je feest binnen gaat, vertraagt maaglediging dus minder lang katabool,

verder wel pittiggggg energy dense man haha. Meerwaarde daarvan vraag ik me wat af.
Verder wel benieuwd naar de rest van je trainingen!
 
meer vet voordat je feest binnen gaat, vertraagt maaglediging dus minder lang katabool,

verder wel pittiggggg energy dense man haha. Meerwaarde daarvan vraag ik me wat af.
Verder wel benieuwd naar de rest van je trainingen!
Thanks voor de input. Zal nog wat vetten toevoegen in de bus.

Wat betreft de training probeer ik inderdaad wel veel setjes en reps te draaien om wellicht te compenseren dat ik 200 voor reps meer squat. Ga er voor nu elk geval goed op want mijn benen zijn niet in omvang afgenomen ondanks dat ik 20 kg kwijt ben. Feedback en input op mijn trainingen is altijd welkom natuurlijk.
 
Nice, potentie is er zekers.

Succes !
 
Ga je echt 3 bananen eten? :p Ik zou tot woensdag volgende week niet meer kunnen poepen :roflol:
Het waren 3 bananen geworden ja en toch bij aankomst op het festival moeten poepen. Dat was net niet de bedoeling :o
 
Paar dagen niet getraind en beetje gecheat. Vandaag voeding op ongeveer 3000 kcal en de rest van de week ook. Op de dagen dat ik ga uit eten Marvinnen. Als alle sociale verplichtingen dan weer achter de rug zijn pak ik het carb cyclen vanaf maandag weer op. Verder heb ik morgen een hotelovernachting in Rotterdam dus misschien dat ik Foxgym nog even binnenloop morgen of overmorgen.
Zometeen naar de gym voor een push training.
 
Paar dagen niet getraind en beetje gecheat. Vandaag voeding op ongeveer 3000 kcal en de rest van de week ook. Op de dagen dat ik ga uit eten Marvinnen. Als alle sociale verplichtingen dan weer achter de rug zijn pak ik het carb cyclen vanaf maandag weer op. Verder heb ik morgen een hotelovernachting in Rotterdam dus misschien dat ik Foxgym nog even binnenloop morgen of overmorgen.
Zometeen naar de gym voor een push training.
structuur houden chief, ook met verplichtingen en feestjes etc. 1 sociale verplichting op een dag moet geen excuus zijn om de hele dag beetje te rommelen. 1 feest is het weekend moet niet de reden zijn dat je een paar dagen niet traint en niet goed eet.

(Uiteraard is dat volledig vrije keuze, maar vanuit bodybuild oogpunt en optimaliseren van progressie bekeken)
 
structuur houden chief, ook met verplichtingen en feestjes etc. 1 sociale verplichting op een dag moet geen excuus zijn om de hele dag beetje te rommelen. 1 feest is het weekend moet niet de reden zijn dat je een paar dagen niet traint en niet goed eet.

(Uiteraard is dat volledig vrije keuze, maar vanuit bodybuild oogpunt en optimaliseren van progressie bekeken)
Ik had etentjes en wat andere verplichtingen die al langer gepland waren. Uiteraard wel gezorgd dat mijn eiwitinname hoog genoeg was. Dus niet dat ik totaal niet opgelet heb, maar gewoon mijn schema niet aangehouden.
 
structuur houden chief, ook met verplichtingen en feestjes etc. 1 sociale verplichting op een dag moet geen excuus zijn om de hele dag beetje te rommelen. 1 feest is het weekend moet niet de reden zijn dat je een paar dagen niet traint en niet goed eet.

(Uiteraard is dat volledig vrije keuze, maar vanuit bodybuild oogpunt en optimaliseren van progressie bekeken)

Compenseren met wat meer happy juice :cool: :p
 
Mocht je als je bij FOX gaat trainen nog een goede maaltijd nodig hebben (aangezien je in een hotel verblijft), ze verkopen daar tegenwoordig vet goeie maaltijden. Mogelijk wel even van te voren contacten als je zeker wil zijn dat ze die op voorraad hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven