AndroidHealthClinic

dringend advies nodig !!!!

gathino

Cool Novice
Waardering
0
Heren,

ik heb gister me eerste spuit winstrol in me schouder gezet en het doet mega pijn..kon vandaag niet eens trainen zo stijf was het..het is niet blauw ofzo maar van binnen doet het pijn..
nou maak ik me echt druk,gebruik ook boldenone en zet die in me kont en daar voel ik niks van ???
het is ook wit spul...maak me echt druk...

Graag jullie advies AUB..

Thanxxxx

niks aan de hand.....in je shouder kan wel eens gevoelig zijn

Heb je hem precies in het midden gezet?
Want precies in het midden voel ik hem ook...1-2 cm meer naar achter en dan voel ik niks

IKKE zei:
niks aan de hand.....in je shouder kan wel eens gevoelig zijn

Heb je hem precies in het midden gezet?
Want precies in het midden voel ik hem ook...1-2 cm meer naar achter en dan voel ik niks

het heeft niet zozeer met je schouder te maken maar meer met de winstrol zelf...doet gewoon pijn (bij de meeste mensen) ook als je het in je been of bilspier spuit

A.S op water basis in het algemeen zijn gevoeliger, maar ik merk wel degelijk verschil als ik hem klein stukje meer naar achter zet

• Topic Starter Topic Starter
maar ik kan hem ook in me bil zetten ??? werkt dat minder goed ofzo dat mensenhem dan in hun schoder of been zetten ??

Sommige mensen beweren dat je mooie schouders van winstrol krijgt :P

Maar als je het echt k*t vind doe je het niet...
Probeer eerst effe wat ik zei, de plek, is bij mij een wereld van verschil

gathino zei:
maar ik kan hem ook in me bil zetten ??? werkt dat minder goed ofzo dat mensenhem dan in hun schoder of been zetten ??

in je bil of been wordt het juist beter opgenomen dan je schouder dus dat maakt niet uit

strombaject doet gewoon knaken veel pijn. voor mij ook geen strombaject meer.
wel is het persoonsgevoelig, sommige hebben nergens last van terwijl andere zware pijn hebben aan de injectieplek.
denk dat je billen dan nog de beste plek zijn om te zetten, zeker als het zo'n pijn doet.
succes
gr d

In de schouder zetten!??..Da's echt nieuw voor mij...Voor mijn gevoel liever in me been...

hoor wel vaker dat mensen het in de schouder zetten, je zou er meer definitie in de schouder van krijgen... maar weet niet of dat zo is

Test_Addicted zei:
In de schouder zetten!??..Da's echt nieuw voor mij...Voor mijn gevoel liever in me been...

Ook omdat je soms vaak moet injecteren doe je je schouders om en om

Je kan b.t.w. overal in injecteren alleen niet in je oog :D

Terug
Naar boven