AndroidHealthClinic

dringend hulp bij fysiek

Een verrekking?
Denk je nou serieus dat als je al veel rent, je van meer rennen een 'verreking' krijgt?
Ik zeg je alleen dat je keihard moet werken om nu die conditie te krijgen, en als je conditie niet goed genoeg is, moet je mentaal zo hard zijn dat je gewoon door rent terwijl je bijna in elkaar stort.

Als dit te moeilijk voor je is, prima, maar ga niet beginnen over een 'verreking'

iedere dag je keihard aan stront rennen gaat meer kwaad dan goed doen, dus ts heeft wel degelijk een punt.

iedere dag je keihard aan stront rennen gaat meer kwaad dan goed doen, dus ts heeft wel degelijk een punt.

hoezo?

ook is dat niet wat ik zei, maar hij moet gewoon elke keer weer proberen om die 15kmh te halen.
En wanneer je leert doorgaan als je niet meer kan, dan kan hij het halen zonder de benodigde conditie.

hoezo?

ook is dat niet wat ik zei, maar hij moet gewoon elke keer weer proberen om die 15kmh te halen.
En wanneer je leert doorgaan als je niet meer kan, dan kan hij het halen zonder de benodigde conditie.

dat is wel wat je zei maar goed.
dat doorgaan wanneer je niet meer kan komt wel in de opleiding nu is het gewoon beter dat hij bewust opbouwt ipv je iedere dag simpel aan gort rennen, of je er aan wil of niet; dat gaat gewoon meer kwaad als goed doen vooral als je er al een beetje gevoelig voor bent in de opleiding ren je je ook niet iedere dag aan gort.

dat doorgaan wanneer je niet meer kan komt wel in de opleiding nu is het gewoon beter dat hij bewust opbouwt ipv je iedere dag simpel aan gort rennen, of je er aan wil of niet; dat gaat gewoon meer kwaad als goed doen vooral als je er al een beetje gevoelig voor bent in de opleiding ren je je ook niet iedere dag aan gort.

Het gaat er in dit geval om dat hij de test door komt.. dus nu al over de opleiding praten is al best groots wanneer hij de testen nog niet eens is door gekomen.. Het gaat er gewoon om dat hij is zo'n korte periode weinig op kan bouwen.. Dus dit wordt een loop dat hij op Karakter mag lopen..

En daarnaast neem ik aan dat je toch al wat langer in je hoofd hebt dat je defensie in gaat.. je kon dit al ruim een jaar van te voren aan zien komen.. Dus toch wel wat eigen schuld als het op conditie aankomt ;)

hey,

Ik heb mij vorige zaterdag laten inschrijven in het leger en ik zou in 10min moeten 2400meter kunnen lopen, maar ik heb nu bijna geen fysiek :mad:

Ik ga wel 4x per week naar de fitness maar ik werk enkel met gewichten ginder, nu zou ik dus een schema willen voor op de loopband waarmee ik dit binnen 3 weken al zou kunnen halen...

Met slechte fysiek bedoel ik dus dat ik nu 10min kan lopen aan 9km/uur en dat zou dus 15km/uur moeten worden voor 10min.

Iemand een idee hoe ik dit zo rap zou kunnen? Mentaal ben ik er wel volledig klaar voor maar ik zou mij wel niet willen overbelasten...

THX

de helft voor jouw leeftijd in MTLG is 11 minuten 40 seconden geloof ik, en in opleiding zullen ze wel zorgen dat je genoeg loopt en dus erdoor bent...

succes ermee!

Het gaat er in dit geval om dat hij de test door komt.. dus nu al over de opleiding praten is al best groots wanneer hij de testen nog niet eens is door gekomen.. Het gaat er gewoon om dat hij is zo'n korte periode weinig op kan bouwen.. Dus dit wordt een loop dat hij op Karakter mag lopen..

En daarnaast neem ik aan dat je toch al wat langer in je hoofd hebt dat je defensie in gaat.. je kon dit al ruim een jaar van te voren aan zien komen.. Dus toch wel wat eigen schuld als het op conditie aankomt ;)

hoe je t ook wil wenden of keren met iedere dag jezelf aan stront lopen ga je niet ver komen, punt.

hoe je t ook wil wenden of keren met iedere dag jezelf aan stront lopen ga je niet ver komen, punt.

Dat hoor je mij ook zeker niet zeggen.. en ik denk ook niet dat zoiets de manier is om je in zo'n korte tijd voor te bereiden.. en enige wat kan helpen is in die korte tijd nog wat af te vallen.. Hoe minder kg je meeneemt hoe lichter je zal lopen :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter

toch nog 1 iemand met verstand dat reageert :-)

diene snotneus van een jerul denkt dat hijzelf een wonderkind is denk ik...

Ik ben nu al goed aan het opbouwen hoor, ik ben daarstraks gaan lopen en ik heb 20min op goed tempo gelopen en daarna nog is 10min iets rapper (was niet op loopband dus snelheid enzo weet ik niet).

Ik heb vroeger 10jaar ijshockey gedaan en daarvoor had ik meer dan genoeg fysiek (6dagen trainen), maar dat is nu wel al serieus geminderd maar ik denk dat ik snel weer op peil zal staan.

En ja ik wou al een tijd in het leger, maar was er nooit van gekomen door probleempjes en nu heb ik mij vorige week meteen ingeschreven en die proeven moeten dus al binnen 2 weken nu...

je fysiek heb niet zoveel met je loop vermogen te maken...
buiten hardlopen icm een verantwoord schema (om overbelasting te voorkomen) is het belangrijkst.

hier heb je handjes en voetjes om verder te komen

Volgens mij bedoeld hij met fysiek zijn conditie hoor.
Is misschien Vlaams ?

Met slechte fysiek bedoel ik dus dat ik nu 10min kan lopen aan 9km/uur en dat zou dus 15km/uur moeten worden voor 10min.

Dat ging alleen over wanneer hij de tijd niet zou hebben om het op te bouwen.
Verder bouwt hij het vast wel op bij zijn opleiding maar heeft hij het nodig als zijn conditie niet goed genoeg is, als hij toch toegelaten wil worden.

Je kunt ook op de loopband rennen met dumbbells in je handen voor de afwisseling. En dan wel met de kleinste beginnen natuurlijk, valt vies tegen zeg ik je :D

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt ook op de loopband rennen met dumbbells in je handen voor de afwisseling. En dan wel met de kleinste beginnen natuurlijk, valt vies tegen zeg ik je :D

hehe, ja ik heb gewichten liggen van 2kg ofzo dat je rond je pols en enkels kunt doen ook, maar die doen ni veel uit e :-) (zal wel te licht zijn zeker...)

straks ga ik eens op de loopband extra hard trainen

Terug
Naar boven