Fitness Seller

Dringend hulp nodig (Biceps & Knie blessure)

Bezoekers in dit topic

Ik heb ook een week of 2-3 bicep pijn mogen ervaren dmv een zenuw die bekneld raakte in de achterste kop van mijn schouders , stukje immobiliteit speelde hier waarschijnlijk ook in mee.
Jij hebt hier al langer last van maar misschien werken deze oefeningen voor je:

Hoop dat je er wat aan hebt.

Thnx voor je reactie!
Mooie oefeningen, vooral die eerste, want je wordt als het ware in een bepaalde positie gedrukt. Ik vind het gewoon heel moeilijk om de spieren rondom mijn schouderblad (vooral aan de onderzijde) goed te belasten. Belast telkens de spieren bovenaan mijn schouderblad of compenseer met mijn onderrug.

Deden jouw biceps pijn tijdens het tillen van iets of eerder in andere houdingen?
 
Thnx voor je reactie!
Mooie oefeningen, vooral die eerste, want je wordt als het ware in een bepaalde positie gedrukt. Ik vind het gewoon heel moeilijk om de spieren rondom mijn schouderblad (vooral aan de onderzijde) goed te belasten. Belast telkens de spieren bovenaan mijn schouderblad of compenseer met mijn onderrug.

Deden jouw biceps pijn tijdens het tillen van iets of eerder in andere houdingen?
Na benchen of squatten , hoe meer volume ik deed hoe erger het werd.
Het verdween meestal een minuut of 10 na het trainen , was een zeer zeurende pijn.
 
Ghehe het is me eindelijk gelukt om mijn bovenrug goed te belasten, specifiek de spieren rondom mijn schouderblad. Het heeft me veel tijd gekost.
Een maand lang elke dag oefeningen zonder gewicht en aanpassing van mijn houding achter het bureau. Doe nu met een halve kilo heb nog nooit spierpijn gehad op die plekken en nu kan ik amper in de trein zitten,
omdat ik niet weet hoe ik mijn schouderbladen in een rustpositie kan zetten in die kutstoelen bij de treindeur, hahah! Ik hoop na 4 weken goed resultaat te zien qua functie en pijn.

Thnx voor de tips hier ;)


Vind alleen het dragen van een zware tas op mijn schouders nog vervelend. Geeft een
prikkelig gevoel in mijn biceps :\


Loop nu met mijn knieklachten bij goed aangeschreven manu therapeut (via zorgkaartNL).
Als het na 4 weken niet verbeterd, dan doet hij er nog een check op (is andere therapeut dan waar ik voor mijn bicepsklachten loop).
 
Back
Naar boven