AndroidHealthClinic

Dringende vraag vanuit turkije

degangster

Novice
Waardering
0
Hey peep ik ben nu in turkije (Alanya) en wil sustanon gaan kopen. Is het verstandıg om dit gewoon ın mıjn koffer mee te nemen uıt de verpakkıng en tussen de make up van mıjn zusje??? Of word je dan gesnapt en gooıen ze dan gewoon alles weg of zıjn er gevangenıs straffen voor anabolıca meenemen???

ZO JA dan neem ık dat risico niet. Weet ıemand anders hoe ık het vıa de post zou kunnen versturen zonder dat het wordt open gemaakt en weggeooıd??

Beetje moeılıjke mail maar ık heb nıet veel tıjd daarom. THNX

Ik zou het risico niet eens lopen..
Al zou je geen straf krijgen als ze het vinden kijk eens naar alle rompslomp er om heen.
Dat heb ik er niet voor over want zo goedkoop is turkije ook weer niet.
Dus voor die paar tientjes wat het je scheelt op een kuur zou ik mijn spullen lekker hier halen:)

Hey peep ik ben nu in turkije (Alanya) en wil sustanon gaan kopen. Is het verstandıg om dit gewoon ın mıjn koffer mee te nemen uıt de verpakkıng en tussen de make up van mıjn zusje??? Of word je dan gesnapt en gooıen ze dan gewoon alles weg of zıjn er gevangenıs straffen voor anabolıca meenemen???

ZO JA dan neem ık dat risico niet. Weet ıemand anders hoe ık het vıa de post zou kunnen versturen zonder dat het wordt open gemaakt en weggeooıd??

Beetje moeılıjke mail maar ık heb nıet veel tıjd daarom. THNX

Wat je ook van plan bent, het is in ieder geval niet zo slim om potentiele 'smokkelmethodes' op openbare fora te bespreken. :cool:

ik dacht dat jij de GANGSTER was...?

koop het lekker in Nederland.. als je al echte sustanon kunt vinden daar in turkije, hoeveel scheelt het dan? niet veel, hooguit een euro of 2 per ampul... dus koop het gewoon in Nederland.

En tussen de make-up van je zusje? kom op hey... lekker laf :rolleyes:

hey
heb deze zomer nolvadex oxy's en 10 amp op gestuurd met de post in een grote envelop met nopjes folie
op postkantoor vroegen ze wat het was en zei dat er een kado in zat voor me broertje en het moest niet open.
alles een week veilig aan gekomen.

maar net als wat hier boven staat voor het geld hoef je het niet te doen.

sucses

groet jamez

ik heb het gewoon naar huis verstuurd...
is aangekomen zonder prob, maar blijft ieg een risico...
In je koffer meenemen zou ik NOOIT doen!!! wordt te streng gecontroleerd.
Maar vraag maar s tips aan de apothekers zelf daar! zij weten raad ermee ;)
maar veiligste ALS je t wil doen is versturen in pakketje maar niet in originele verpakking natuurlijk...

grtz,

killerbear.

Gewoon meenemen in je koffer niks aan de hand. Een vriend van me is een paar weken ook terug gekomen uit Turkije en heeft de spullen gewoon in zijn koffer meegenomen. Een kwart plastic tas vol met doosjes, potjes e.d.

Dus een kleine hoeveelheid gaat zowieso niet opvallen. De douane in Turkije controleerd er niet op volgens hem. Zal ook wel kloppen gezien het feit dat je het daar ook gewoon kan kopen bij de apotheek. Hij gaat ieder jaar daar heen naar familie.

En in Nederland hebben ze bij de douane nog geen hond die anabolen kan opsporen en iedere koffer controleren gaat te veel tijd in zitten. Stel dat ze jij net die ene op de honderd bent die ze eruit pikken, dan moet je denk ik je spullen inleveren. Gewoon klein gokje wagen, leuk toch:p

Gewoon meenemen in je koffer niks aan de hand. Een vriend van me is een paar weken ook terug gekomen uit Turkije en heeft de spullen gewoon in zijn koffer meegenomen. Een kwart plastic tas vol met doosjes, potjes e.d.

Dus een kleine hoeveelheid gaat zowieso niet opvallen. De douane in Turkije controleerd er niet op volgens hem. Zal ook wel kloppen gezien het feit dat je het daar ook gewoon kan kopen bij de apotheek. Hij gaat ieder jaar daar heen naar familie.

En in Nederland hebben ze bij de douane nog geen hond die anabolen kan opsporen en iedere koffer controleren gaat te veel tijd in zitten. Stel dat ze jij net die ene op de honderd bent die ze eruit pikken, dan moet je denk ik je spullen inleveren. Gewoon klein gokje wagen, leuk toch:p

jaja, uit het sprookjesbos van de efteling meegebracht? :rolleyes:
Ik zeg niet enkele tabs in je toilettas maar een kwart zak vol??? -> NEVER :D
Als hij zo goed is mag hij naar colombia op vakantie van me, betaal m de vlucht wel, kan hij me ook een kwart zakje vol meebrengen :cool: :rolleyes: :p

Zou het niet, en daarbij is de kans supergroot dat je rotzooi meekrijgt..Ken genoeg mensen die daar slecht ervaring mee hebben.

die shizzle die ze daar verkopen zit methyl test en al in gewoon lekker ug lab shizzle pakken.

En toch begrijp ik niet dat er zoveel dombo's zijn die het risico gaan nemen voor 50 euro want veel meer scheelt het echt niet als je hier gewoon je spullen haalt.

NIET DOEN !!!!!!!
iK HEB MET DE NARCOTICA IN BODRUM GEBABBELD .
En dat ging over een turk die weed wilde verkopen aan Marrie .
Die gast zit nu een paar jaar te brommen , alleen al het aanbieden is al link.
In hun land mischien kan het geen kwaad mischien de AS, maar ga je de grens over ben je zwaar de lul .
Succes niet doen ok
Want die bromsnorren zijn niet tof als ze niet aan jouw kant staan .
greets marian

gewoon in de koffer geen probleem als jij er uitgepikt wordt.

moet je altijd zeggen het is voor eigen gebruik (en dat mag in nederland altijd) je mag het alleen niet invoeren en nemen ze het alleen in geen boete dus.

Het is in nl alleen stafbaar om medicijnen te verkopen en niet om ze te bezitten.

hey
heb deze zomer nolvadex oxy's en 10 amp op gestuurd met de post in een grote envelop met nopjes folie
op postkantoor vroegen ze wat het was en zei dat er een kado in zat voor me broertje en het moest niet open.
alles een week veilig aan gekomen.

maar net als wat hier boven staat voor het geld hoef je het niet te doen.

sucses

groet jamez

Het postkantoor?!?!??? Net of die dat mogen controleren....

gewoon in de koffer geen probleem als jij er uitgepikt wordt.

moet je altijd zeggen het is voor eigen gebruik (en dat mag in nederland altijd) je mag het alleen niet invoeren en nemen ze het alleen in geen boete dus.

Het is in nl alleen stafbaar om medicijnen te verkopen en niet om ze te bezitten.

Idd, niets aan de hand, overdreven gedoe.
Alsof dit narcotica is.

Maar eh, het meest gangbare is gewoon hier in NL verkrijgbaar kerel.
Waarom die moeite?
Geniet van je vakantie!

Het postkantoor?!?!??? Net of die dat mogen controleren....

De postkantoren in Turkije hebben een nieuw beleid waarbij ze tegenwoordig vragen wat erin zit en zelfs een blik willen werpen in je te versturen postpakket.
Maar daar zijn truken genoeg voor.

Terug
Naar boven