- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nou dat het nıet veel scheelt vınd ık toch nıet echt kloppen.
Voor 10 weken 2 amp per week: 20 amps sustanon dus betaal je 58 Euro,
bıj mijn leverancıer kost dat 20* 7,5 euro= 150 pleuro.
Scheelt voor komende kuur dus bıjna honderd euro. En als het toch nıet strafbaar ıs en gewoon weg wordt gegooıd kan ık dıe rısıco toch gewoon nemen denk ık.
Nou dat het nıet veel scheelt vınd ık toch nıet echt kloppen.
Voor 10 weken 2 amp per week: 20 amps sustanon dus betaal je 58 Euro,
bıj mijn leverancıer kost dat 20* 7,5 euro= 150 pleuro.
Scheelt voor komende kuur dus bıjna honderd euro. En als het toch nıet strafbaar ıs en gewoon weg wordt gegooıd kan ık dıe rısıco toch gewoon nemen denk ık.
Echt spul krıjg ık op zekrzz aangezıen ık het door een kennıs van me laat kopen dıe zelf turks ıs (ook een bodybuılder natuurlıjk). Hıj woont er en gebruıkt het en het werkt.
PS: tussen make up van me zus bedoel ık natuurlıjk wel ın mıjn eıgen koffer met wat kledıng en make up van haar![]()
Wat zijn mensen toch naief....je zal de eerste maar zijn die ze als voorbeeld stellen en je er wel bijnaaien en dat voor 100 HELE euro's!!![]()
Ik heb dan ook geen medelijden met mensen die wel gepakt worden.
. Ik ben zelf ook een turk en heb al heel vaak meegenomen in mn koffer nooit problemen gehad de laatse keer heb ik het gewoon in mn jas meegenomen 200 tabs oxy,50 amps sus, insuline en nolvadex en clomid natuurlijk niet met de doosjes maar gewoon losse strips en losse amps en heb nog nooit fakes gehad integendeel de sust en de oxy's zijn gewoon zwaar goed die ik had maar ja ik verblijf niet in een toeristische stad gewoon bij mn oma in het dorp. Ik kan dus ook niet oordelen of dat het fakes zijn of niet in de toeristische gebiedenNIET DOEN !!!!!!!
iK HEB MET DE NARCOTICA IN BODRUM GEBABBELD .
En dat ging over een turk die weed wilde verkopen aan Marrie .
Die gast zit nu een paar jaar te brommen , alleen al het aanbieden is al link.
In hun land mischien kan het geen kwaad mischien de AS, maar ga je de grens over ben je zwaar de lul .
Succes niet doen ok
Want die bromsnorren zijn niet tof als ze niet aan jouw kant staan .
greets marian
Heb wel 2 xtc pillen in mn mond meegenomen langs de Mexicaanse douane.
Ik zou alleen niet hetzelfde doen met 50amps (fake) primo![]()
Is het verstandıg om dit gewoon ın mıjn koffer mee te nemen uıt de verpakkıng en tussen de make up van mıjn zusjeOf word je dan gesnapt en gooıen ze dan gewoon alles weg of zıjn er gevangenıs straffen voor anabolıca meenemen
![]()
nee man 
gewoon in de koffer geen probleem als jij er uitgepikt wordt.
moet je altijd zeggen het is voor eigen gebruik (en dat mag in nederland altijd) je mag het alleen niet invoeren en nemen ze het alleen in geen boete dus.
Het is in nl alleen stafbaar om medicijnen te verkopen en niet om ze te bezitten.

100 euro moet ik 2 dagen voor werken vind ik veel geld dus als ik 100 euro goedkoper kan kuren waarom niet? misschien dat jij een geldboom hebt ofzo maar ik niet in ieder geval.
Grtz
dus in nederland mag je aas gebruiken volgens jou , en waarom hebben ze het er dan over dat ze daar op willen gaan controlleren op de sportscholen als het toch niet verboden is.