Fitness Seller

Dringende vraag vanuit turkije

Op sportscholen controleren?
Hoe gaan ze dat doen?
Gebeurt echt niet.

Nee dutchbuster en richardv, beide zitten jullie er een beetje naast.

De sporter word gecontroleerd en wet zal aangepast worden.
Tenminste, zo ziet het CDA het.

Is weer goed voor de zeteltjes!

Dat zal ze nooit lukken, aangezien je eerst als verdachte aangemerkt moet worden (met feitelijke gronden voor strafbare feiten) voordat ze je kunnen dwingen tot urine of bloed afgifte.

Dat zal ze nooit lukken, aangezien je eerst als verdachte aangemerkt moet worden (met feitelijke gronden voor strafbare feiten) voordat ze je kunnen dwingen tot urine of bloed afgifte.

pcies er moet eerst redelijke verdenking tot zijn.

en dan kan de sportschool aangepakt worden door veel controles waardoor er mensen weg blijven.

in het vakblad voor de fitnessbranche staat al een aantal maanden dat ze er mee bezig zijn.

eigelijk vind ik dat hij het moet proberen
dan kunnen we kijken of hij zonder opgepakt te worden over de grenzen komt
en zo ja dan weten we dat ook weer en kunnen we de volgende keer ook gaan doen
zo niet? ach hij deed het met liefde voor ons en we zullen hem ook nooit vergeten :rolleyes: :D

Natuurlijk kan het wel.
Zo simpel kan eet wetswijziging zijn.

Denk nou niet dat dit toekomstmuziek is bro, als er een meerderheid is in de kamer zal het gebeuren.

ben sinds gisteren weer in nederland en heb in alanya ook verschillende spullen gekocht sustanon en primobolan heb de doosjes daar achter gelaten en de spullen in mijn koffer verspreid,,in turkije had ik geen problemen bij de douane in nederland aangekomen kwam het verwachte naar voren ik werd er tussen uit gepikt bij de douane ik mijn koffer openmaken en liet een horloge zien en een shirt die ik daar had gekocht en verder zocht die gozer niet in mijn koffer,,GELUKKIG..ik kocht daar 1 vial sustanon voor 2,55 en primobolan 1 vial voor 3,45

Jezus jij hebt geluk:D

Nu nog hopen dat het echt is en geen fake...

damn..you should thank your shoulderangel..

veel risico voor die paar centen............

De AAS gewoon in je AARS stoppen en de douane gaat er geen luchtje van ruiken

Oww ja is waar ook. :D

Dan kan het CDA mooi de jeugd gaan inzetten om die piscontroles af te nemen, want het CDA wil dat jongeren verplicht een maatschappelijke stage van 3 maanden gaat volgen. :rolleyes:

Hehehe!

Karma ouwe!!

Terug
Naar boven