MuscleMeat

Drinken en kuren!

Juriaan

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
De feestweek is hier nu net een week voorbij en een maat van me wilt gaan juicen. Hij weet al niet zoveel van kuren dus ik wil hem wel begeleiden maar hij wilt perse als kickstrart d-boll.

Hoe lang duurt het voor je lever weer herstelt is? Hij heeft vorige week de hele week lopen zuipen en deze week helemaal niet en hij wilt maandag beginnen. Is je lever dan alweer hersteld van de alcohol?

Vast wel.

Maar als hij het niet vertrouwd stelt 'ie z'n kuur toch een weekje uit? Je moet pas kuren als alle voorbereidingen 100% zijn. Een week daarvoor flink zuipen noem ik geen goede voorbereiding.

Als hij niet naar je luisterd, hoe kan je hem dan begeleiden. Want hij WIL dbol en hij WIL maandag beginnen.

Ik ben het eenss met mrj, dit is geen manier om ermee te beginnen, ff flink zuipen, pilletje nemen en groot worden maar. Dat hij eerst maar eens wat jaartjes gaat naturel trainen en op zijn voeding let. Mijn .2c

mee eens.. en wil hij het toch doen, kan hij beter even zijn leverwaardes laten checken.

Ondoordacht en onverantwoordelijk. Eerst beseffen waar je (hij) aan begint. Het is niet iets waar je aan begint onder het mom 'Ach, what the ****! Lijkt me wel lachu voor een keer!'.

helemaal zinlos zoeen aanpak! probeer maar hem dat uitlegen...jij bent zijn maat en jij gaat hem begelijden...

Laat me raden, hij begint volgende week ook pas met trainen of zo ? Juriaan jij weet toch genoeg over AAS om zo'n knuppel er van te overtuigen dat hij stom bezig is ?

Ik heb zelf ook wel eens zoiets meegemaakt !
In dit geval gaat het niet om drank, maar om coke.

Ik sprak laatst een oude kennis die aan de coke zat,
hij zei : Ik kan nu via mijn leverancier ook aan AAS komen,
volgende week ga ik deca nemen.

Ik weet niet waarom, maar ik heb hem er vanaf weten te houden !

Dit is trouwens ook een nieuwe trend, drugshandelaars die ook in
AAS gaan dealen. Dit gaat naar mijn mening niet echt samen !

Triest !

Greetz,

B-12

B-12 zei:
Ik heb zelf ook wel eens zoiets meegemaakt !
In dit geval gaat het niet om drank, maar om coke.

Ik sprak laatst een oude kennis die aan de coke zat,
hij zei : Ik kan nu via mijn leverancier ook aan AAS komen,
volgende week ga ik deca nemen.

Ik weet niet waarom, maar ik heb hem er vanaf weten te houden !

Dit is trouwens ook een nieuwe trend, drugshandelaars die ook in
AAS gaan dealen
. Dit gaat naar mijn mening niet echt samen !

Triest !

Greetz,

B-12

Dat viel mij ook al op ja.

Ik ken géén drugsdealers :toilet:

• Topic Starter Topic Starter
Weinig wijzer geworden van alle antwoorden. Vroeg me af hoe lang het duurt voor je lever alle afvalstoffer heeft verwerkt en weer volop functioneert. Ik ga hem overtuigen een bloedtest te doen want hier krijg ik alleen te horen hoe dom hij is, maar daar was ik zelf ook al achter.

Als je lever niet beschadigd is dan kan deze in enkele dagen de gifstoffen verwerken.

Probleem is dat niemand weet hoe die gast zijn lever er voorkomt, dus kan niemand zeggen of die gezond functioneerd.

Bloedtest is dus aangewezen.

Juriaan zei:
Weinig wijzer geworden van alle antwoorden. Vroeg me af hoe lang het duurt voor je lever alle afvalstoffer heeft verwerkt en weer volop functioneert. Ik ga hem overtuigen een bloedtest te doen want hier krijg ik alleen te horen hoe dom hij is, maar daar was ik zelf ook al achter.

Sorry voor de antwoorden die ik geef die eigenlijk geen antwoord zijn
op de vraag, maar als je echt toegewijd aan BB doet weet je het
antwoord toch zelf eigenlijk wel.

Als ik ga kuren zorg ik er voor dat al een hele tijd goed met de sport
bezig ben en geen alcohol of dergelijke leverbelastende middelen
neem omdat deze sowieso van invloed zijn op aromatase van je
hormonen en Kalium / Natrium spiegel !

Greetz,

B-12

TylW zei:
Als je lever niet beschadigd is dan kan deze in enkele dagen de gifstoffen verwerken.

Probleem is dat niemand weet hoe die gast zijn lever er voorkomt, dus kan niemand zeggen of die gezond functioneerd.

Bloedtest is dus aangewezen.

Kee bedankt T, zal hem eerst een bloedtest laten doen. :thumb:

Laatst bewerkt:
B-12 zei:
Sorry voor de antwoorden die ik geef die eigenlijk geen antwoord zijn
op de vraag, maar als je echt toegewijd aan BB doet weet je het
antwoord toch zelf eigenlijk wel.

Als ik ga kuren zorg ik er voor dat al een hele tijd goed met de sport
bezig ben en geen alcohol of dergelijke leverbelastende middelen
neem omdat deze sowieso van invloed zijn op aromatase van je
hormonen en Kalium / Natrium spiegel !

Greetz,

B-12

Thanx bro

Ik vindt dat je wel n beetje in een goed levensritme moet zitten voor je gaat kuren, als je de weken ervoor op fastfood en bier hebt geleefd met waarschijnlijk niet veel slaap, dan is dat zeker geen goeie voorbereiding.

Dan nog vindt ik het van de ene manier om je lever om zeep te helpen in de ander stappen. Heeejjaaa weekje bier, oleeee weekje dianabol

Leviathan zei:
Ik vindt dat je wel n beetje in een goed levensritme moet zitten voor je gaat kuren, als je de weken ervoor op fastfood en bier hebt geleefd met waarschijnlijk niet veel slaap, dan is dat zeker geen goeie voorbereiding.

Dan nog vindt ik het van de ene manier om je lever om zeep te helpen in de ander stappen. Heeejjaaa weekje bier, oleeee weekje dianabol

Bro je weet niets van de situatie. Die gast heeft een goed voedingsschema alleen heeft zich niet verdiept in roids. Omdat ik het zo lekker vond als kickstart tijdens mijn kuur wil hij het ook graag in zijn kuur en is nogal vastbesloten.

Verder zuipt hij alleen met feestweken vakanties enzo normaal drinkt ie niet veel in weekeinden omdat we samen gewoon goed met de sport bezig zijn.

Juriaan zei:
Bro je weet niets van de situatie. Die gast heeft een goed voedingsschema alleen heeft zich niet verdiept in roids. Omdat ik het zo lekker vond als kickstart tijdens mijn kuur wil hij het ook graag in zijn kuur en is nogal vastbesloten.

Verder zuipt hij alleen met feestweken vakanties enzo normaal drinkt ie niet veel in weekeinden omdat we samen gewoon goed met de sport bezig zijn.

Dan laat je hem toch eerst even zelf wat kennis opdoen ipv voor hem te denken?

MrJ zei:
Dan laat je hem toch eerst even zelf wat kennis opdoen ipv voor hem te denken?

Dat doe je niet zo 1,2,3 op, dat komt eerder in de loop der jaren. Maar ja aangezien ik wel een redelijke kuur in elkaar kan prikken :D

Juriaan zei:
Dat doe je niet zo 1,2,3 op, dat komt eerder in de loop der jaren. Maar ja aangezien ik wel een redelijke kuur in elkaar kan prikken :D

Ik ken de situatie ook niet , maar ik weet dat het wel handiger is als je zelf voldoende van de materie weet om een kuur te kunnen samenstellen.

Terug
Naar boven