Daniel1986
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen is hier altijd zo hardcore mogelijk, maar als ik dan de fotos bekijk denk ik dat je beter wat meer de teugels kunt laten vieren.

Vanavond weer, en ik heb er al zin in! Thuis nog een paar halve liter Erdingers in de koelkast liggen, daar begin ik mee, en dan de stad in, concertje meepikken en licht aangeschoten weer naar huis. Top!
Plezier boven spiergroei, dat zeg ik.
edit: voordat iedereen weer begint over plezier zonder alcohol. Ja dat kan ik ook hebben. Ik wil alleen maar aangeven dat ik niet iets ga laten wat ik leuk/prettig/relaxt vind, omdat ik dan een centimeter meer spiermassa op mn bovenbenen zou kunnen creeren.
Iedereen is hier altijd zo hardcore mogelijk, maar als ik dan de fotos bekijk denk ik dat je beter wat meer de teugels kunt laten vieren.

Ik ken overigens geen enkele huge mother****er die niet drinkt 
Hehe, dat valt me ook vaak op
Kijk, je moet je niet elke dag naar de t*ring zuipen. Maar 1 keer in de week kan ECHT geen kwaad. Geniet ook een beetje. Hou je de sport ook langer vol. Een must is door de volgende dag goed te eten!
Ik denk zelfs dat als je af en toe geniet/doorzakt, meer progressie maakt, dan wanneer je dit niet doet. Puur het feit dat plezier maken je cortisol onderdruktIk ken overigens geen enkele huge mother****er die niet drinkt
![]()
Hehe, dat valt me ook vaak op
Kijk, je moet je niet elke dag naar de t*ring zuipen. Maar 1 keer in de week kan ECHT geen kwaad. Geniet ook een beetje. Hou je de sport ook langer vol. Een must is door de volgende dag goed te eten!
Ik denk zelfs dat als je af en toe geniet/doorzakt, meer progressie maakt, dan wanneer je dit niet doet. Puur het feit dat plezier maken je cortisol onderdruktIk ken overigens geen enkele huge mother****er die niet drinkt
![]()
.nope, sowieso amper alcohol. Hoogstens een glaasje wodka of iets in die richting.
Helemaal mee eens, we leven maar 1 keer; dus je mag best een beetje plezier maken!
Drink zelf vrij weinig, als ik op stap ga (1 of 2 keer in de maand) 3-4 biertjes in een weekend. Maar niet omdat ik mezelf zo 'hardcore' vind. Ben niet echt een alcoholfan.
drink enkel bier als ik weg ga. max. 1x per maand...
het bier vind ik niet erg. het is de dag erna... tot smiddag's in mijn nest. geen hap door men keel krijgen... en enkel zin in cola of ice-tea. dus ik beperk het toch wel![]()
Dit is idd anders. Maar iemand die zuipen eigenlijk geweldig vind, maar dit volledig laat schieten voor de sport, is imo verkeerd bezig.