AndroidHealthClinic

Drinken jullie bier?

Nope, sowieso amper alcohol. Hoogstens een glaasje wodka of iets in die richting.

Iedereen is hier altijd zo hardcore mogelijk, maar als ik dan de fotos bekijk denk ik dat je beter wat meer de teugels kunt laten vieren.

haha idd, sommige denke echt dat je van 1 avond een beetje zuipe helemaal naar de klote gaat en een week voor niks hebt getraint :roflol:

Vanavond weer, en ik heb er al zin in! Thuis nog een paar halve liter Erdingers in de koelkast liggen, daar begin ik mee, en dan de stad in, concertje meepikken en licht aangeschoten weer naar huis. Top!
Plezier boven spiergroei, dat zeg ik.

edit: voordat iedereen weer begint over plezier zonder alcohol. Ja dat kan ik ook hebben. Ik wil alleen maar aangeven dat ik niet iets ga laten wat ik leuk/prettig/relaxt vind, omdat ik dan een centimeter meer spiermassa op mn bovenbenen zou kunnen creeren.

Iedereen is hier altijd zo hardcore mogelijk, maar als ik dan de fotos bekijk denk ik dat je beter wat meer de teugels kunt laten vieren.

Hehe, dat valt me ook vaak op :D
Kijk, je moet je niet elke dag naar de t*ring zuipen. Maar 1 keer in de week kan ECHT geen kwaad. Geniet ook een beetje. Hou je de sport ook langer vol. Een must is door de volgende dag goed te eten!
Ik denk zelfs dat als je af en toe geniet/doorzakt, meer progressie maakt, dan wanneer je dit niet doet. Puur het feit dat plezier maken je cortisol onderdrukt ;) Ik ken overigens geen enkele huge mother****er die niet drinkt ;)

Kijk, je moet je niet elke dag naar de t*ring zuipen. Maar 1 keer in de week kan ECHT geen kwaad. Geniet ook een beetje. Hou je de sport ook langer vol. Een must is door de volgende dag goed te eten!
Ik denk zelfs dat als je af en toe geniet/doorzakt, meer progressie maakt, dan wanneer je dit niet doet. Puur het feit dat plezier maken je cortisol onderdrukt ;) Ik ken overigens geen enkele huge mother****er die niet drinkt ;)

Helemaal mee eens!

Helemaal mee eens, we leven maar 1 keer; dus je mag best een beetje plezier maken!
Drink zelf vrij weinig, als ik op stap ga (1 of 2 keer in de maand) 3-4 biertjes in een weekend. Maar niet omdat ik mezelf zo 'hardcore' vind. Ben niet echt een alcoholfan :o.

2x in de week en dan gaat er bij elkaar opgetald meer dan een krat bier door. Ik train alleen niet op de dagen dat ik ga drinken. Ik maak dik progressie en m'n six-pack is nog steeds zichtbaar.

Dr gaat wel af en toe een biertje in ja.

Ik drink wel bier af en toe, maar niet meer zo veel als eerst. Ik kan er gewoon niet zo goed tegen.:(

Af en toe een bruine Leffe.

Nee, ik zit aan Grolsch-infuus.
:D

Eigenlijk elk weekend, tussen de 5 en 10 biertjes (flesjes), soms een uitschieter. Moet kunnen vind ik, goed slapen en veel water drinken en er is niets aan de hand volgens mij...

Drink zelden ben meestal met de wagen :(

Nu als de wagen thuis blijft zuip ik me dood :p

soms, gisteren was het wel weeral over beetje teveel:D

Helemaal mee eens, we leven maar 1 keer; dus je mag best een beetje plezier maken!
Drink zelf vrij weinig, als ik op stap ga (1 of 2 keer in de maand) 3-4 biertjes in een weekend. Maar niet omdat ik mezelf zo 'hardcore' vind. Ben niet echt een alcoholfan :o.

Dit is idd anders. Maar iemand die zuipen eigenlijk geweldig vind, maar dit volledig laat schieten voor de sport, is imo verkeerd bezig.

nop ... alc.....lol......

drink enkel bier als ik weg ga. max. 1x per maand...

het bier vind ik niet erg. het is de dag erna... tot smiddag's in mijn nest. geen hap door men keel krijgen... en enkel zin in cola of ice-tea. dus ik beperk het toch wel :)

Mag je je juist gelukkig prijzen. Ik ben gewoon 2 dagen brak.

Terug
Naar boven