MuscleMeat

Drinken jullie bier?

in de vakantie dronk ik wel 2x in de week 10-15 pilsjes op een avond, nu school weer begint is dat wat minder, 1x ofzo probeer het wel te minderen, laatst een xtje aan de cola geweest en ben 5x zo weinig kwijt.

Pils is om twee redenen slecht: 1) er zit hop in(dat verhoogt de oestrogeenspiegel 2) er zit alcohol in (dat legt de testosteronproducerende leydigcellen lam)

Verlaagt het je testosteron? Ik heb iig het gevoel hoe meer bier ik drink, hoe agressiever ik word..

Blijkbaar wel veel nadelen aan bier , gaat het hier dan echt over bier , hoe zit het dan met sterkere dranken?

Nee,
ben er helemaal mee gestopt..

Af en toe een Alfa'tje gaat er wel in

jazeker. alleen ik begin met studeren en ik ga toch echt erop letten dat ik bijv maar 1avond per week drink en dan max 5 a 6 ofzo

Vanaf februari tot eind oktober, ieder weekend, daarna stop ik een paar maandjes

ik drink alleen bier of feestjes of evenementen. ik drink sowieso niet veel alcohol. als ik 2 kratten in een jaar opdrink is het veel.

Pils is om twee redenen slecht: 1) er zit hop in(dat verhoogt de oestrogeenspiegel 2) er zit alcohol in (dat legt de testosteronproducerende leydigcellen lam)

Nu begin ik te snappen waarom ik zo raar begint te lullen en geen auto meer kan rijden en zelfs als ik te veel drinkt emotioneel word.:D

Kratje, over het hele weekend.

weleens, maar krijg altijd een soort van schuldgevoel tegenover mn lichaam als ik dronk, dus ben er helemaal me gekapt!

Genieten met mate is de boodschap, net een Leffe gedronken en het op één gehouden :)

Ja en veel, en fl**ker nou maar op.

nu probeer ik geen bier meer te drinken op feestjes na.
voordat ik in de sportschool te vinden was, dronk ik 3 dagen in de week bier.
op woensdag (breek de week) niet zo heel veel, iets van 7 glazen denk.

in het weekend gewoon kratje halen en buiten staan

Bier, baco's... lekkah :D

Jup, vrijdags en zaterdags door de weeks, slecht voor mn training en dergelijke mja, ben maar 1 keer jong aan de andere kant. Zomervakantie was wel heel slecht voor me, slecht gegeten, veel gezopen, is te zien aan het fysiek, wel zonde.

Drank is mijn nemesis. Ik zit bij een jaarclub en een dispuut en dat houdt in dat ik sowieso op z'n allerminst 2x per week bier aanraak. Gister bijv. weer een biertje of 20 op denk ik. Jammer dat het je eetlust verminderd de dag erna.

Terug
Naar boven