Fitness Seller

Drinken jullie bier?

Af en toe. Deze zomer heb ik voornamelijk Cava gedronken. Pak per avond 3/4 Cava en 1/4 bier/Desperados. Heb het niet zo heel graag.

Ja, ik moet zeggen dat ik daar slecht in ben. In het weekend heb ik namelijk de neiging mijn hoofd eraf te drinken en dan aan de vette pita gyros te gaan o.i.d.
Doordeweeks vermijd ik het en dat lukt aardig, weekenden is zondigen. Ik heb alleen erg veel moeite om het spek aan de voorkant kwijt te raken (de meeste mensen zouden zeggen 'dat hoeft toch ook helemaal niet'). Komend weekend weer stappen, maar misschien moet ik het eens een keer overslaan.

Drink met mate,
geen glazen maar vate ;)

Ja drink wel bier alleen in het weekend met uitgaan:D

meestal 1 x om de 2 weken , dan zijn het ook maximaal 6 flesjes jupiler
voor dat ik deed sporten elke week 2x en dan gewoon ladder zat .

alleen als ik uitga ,thuis zelde

ja waarom niet, je kunt ook overdrijven natuurlijk :)

Nope, niet meer. Breekt ook spiermassa af, te veel alcohol.

nee.

Nu sinds kort niet meer (op dringende aanmaning van vriendin:D), maar vroeger zeer veel. Heb nooit gemerkt dat het de spiergroei tegenhoud, zolang het maar je normale voeding niet in de weg staat en zolang je maar normaal kan trainen natuurlijk.

alleen als ik geen trek in melk of choco heb ;)

Nu sinds kort niet meer (op dringende aanmaning van vriendin:D), maar vroeger zeer veel. Heb nooit gemerkt dat het de spiergroei tegenhoud, zolang het maar je normale voeding niet in de weg staat en zolang je maar normaal kan trainen natuurlijk.

Denk dat dat met de meeste drugs wel zo is. Als je maar zorgt dat je tijdens/na je gebruik normaal kan eten zal het weinig doen. De drug zelf is misschien een beetje katabool, het slechte eten tijdens/erna veel meer.

Dat is echter een probleem met de meeste 'wat hardere drugs'. Ik heb totaal geen honger meer tijdens, en erna moet ik er al helemaal niet aan denken.

Denk dat dat met de meeste drugs wel zo is. Als je maar zorgt dat je tijdens/na je gebruik normaal kan eten zal het weinig doen. De drug zelf is misschien een beetje katabool, het slechte eten tijdens/erna veel meer.

Dat is echter een probleem met de meeste 'wat hardere drugs'. Ik heb totaal geen honger meer tijdens, en erna moet ik er al helemaal niet aan denken.

Tja als het je eetlust belemmerd moet je het niet doen natuurlijk, niets is fataler in onze sport dan niet kunnen eten.

Ik drink wel bier ja, 1 avond in de week. Is nu geminimaliseerd ivm cut..

Vanavond weer, en ik heb er al zin in! Thuis nog een paar halve liter Erdingers in de koelkast liggen, daar begin ik mee, en dan de stad in, concertje meepikken en licht aangeschoten weer naar huis. Top!
Plezier boven spiergroei, dat zeg ik.

edit: voordat iedereen weer begint over plezier zonder alcohol. Ja dat kan ik ook hebben. Ik wil alleen maar aangeven dat ik niet iets ga laten wat ik leuk/prettig/relaxt vind, omdat ik dan een centimeter meer spiermassa op mn bovenbenen zou kunnen creeren.

Iedereen is hier altijd zo hardcore mogelijk, maar als ik dan de fotos bekijk denk ik dat je beter wat meer de teugels kunt laten vieren.

Terug
Naar boven