Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben ook serieus!
Maarja, kijk ik ben 18 jaar!
Heb vaak genoeg dat ik uitga op alleen maar cola, terwijl me vrienden zich volgooien met bier en vodka. Dus wat dat betreft vind ik het wel knap van mezelf. Maar soms na 4 cola's komt er wat groepsdruk etc. En omdat ik het dan zelf ook wel lekker vind, neem ik bijvoorbeeld 1 biertje om te genieten. Bijvoorbeeld op een hele avond 8 drankjes als cola light, spa of dubbel friss, en 2 bier of redbull, snappen jullie.
. 1-3 pinten kan iig zeker geen kwaad. Maar ik vraag me idd ook af of redbull beter is dan bier. Ik ga vaak uit op een spliff en wat redbulls, amuseer me dan zeker evengoed als met alcohol ( als het gewoon op café gaan is ) maar heb dan toch ook weer die redbulls binnen..Drink sinds paar weken geen koffie meer en voel me frisser, slaap beter en ben bij wakker worden veel sneller 'wakker' en actief. Maar het kan verder geen kwaad, is persoonlijke keuze verder.
Dat tel ik er ook bij inderdaad. Water drink ik ongeveer 2,5 liter.
De afvalstoffen moeten er toch echt uit

Koffie voor de training wordt afgeraden omdat cafeïne de creatine afgifte naar de spier blokkeert dus minder spierkracht. Daar tegenover staat wel dat vaak mentaal meer kracht opgewekt wordt en de training ervaren is als effectiever.
Na de training schijnt koffie wel goed te zijn....kan de rede echter niet meer herinneren
Bron: Menshealth
Alcohol wordt door het lichaam eerder verwerkt dan eiwitten dus door het drinken van alcohol wordt het herstel belemmert. zodra de alcohol weer uit het lichaam gefilterd is gaat het herstel weer vanouds.
Althans dit is wat mijn trainer altijd tegen mij gezegd heeft.
Daarnaast is alcohol een gifstof die sociaal geaccepteerd is en daarom als minder schadelijk ervaren wordt. Neemt niet weg dat het nog steeds een destructieve manier van vermaak/genot is.
Maja we doen het allemaal...
Ik geloof er in dat als je 1 liter koffie drinkt, je dit als 1 liter vocht kan tellen..![]()
Waar baseer jij dit allemaal op? Probeer eens koffie te drinken na een avondje zuipen. Je hoofdpijn wordt steeds erger omdat je minder vocht blijft overhouden.
Dat dacht ik ook maar uit, maar kijk eens naar de volgende logica:
Je nieren schijnen 170-200 liter bloed per dag te zuiveren. Wat maakt het dan uit of je een liter extra water drinkt?
En wat betekent "zuiveren" eigenlijk. Je zou theoretisch ook kunnen stellen dat water alleen verdunnend werkt. En in dat geval zou het er juist voor kunnen zorgen dat de gifstoffen langer in je lichaam blijven.

Waar baseer jij dit allemaal op? Probeer eens koffie te drinken na een avondje zuipen. Je hoofdpijn wordt steeds erger omdat je minder vocht blijft overhouden.
Ik heb een vraagje. Hoe zat het ook al weer met koffie? Is dat nou goed of slecht, en op welke momenten goed en/of slecht?
En hoe zit dat met Redbull tegenover Bier. Ik let ook op me drankjes met tijdens het uitgaan bijvoorbeeld. Meestal gewoon water of cola light. Maar af en toe een biertje. Mijn trainer zegt dat ik nog beter een biertje kan pakken, dan een Redbull omdat Redbull afbreekt en gewoon troep is. Klopt dat?
Koffie voor de training wordt afgeraden omdat cafeïne de creatine afgifte naar de spier blokkeert dus minder spierkracht. Daar tegenover staat wel dat vaak mentaal meer kracht opgewekt wordt en de training ervaren is als effectiever.
)Na de training schijnt koffie wel goed te zijn....kan de rede echter niet meer herinneren
Bron: Menshealth
Alcohol wordt door het lichaam eerder verwerkt dan eiwitten dus door het drinken van alcohol wordt het herstel belemmert. zodra de alcohol weer uit het lichaam gefilterd is gaat het herstel weer vanouds.
Althans dit is wat mijn trainer altijd tegen mij gezegd heeft.
Je nieren scheiden afvalstoffen af, die ze in water aanbrengen en vervolgens uitscheiden genoemt urine, doe je bio huiswerk is.
Daarom is het ook zo dat als je neer water drinkt je pis lichter is, minder vervuiling.
Als je te weinig drinkt kan je lichaam de afvalstoffen niet goed kwijt.