XXL Nutrition

Droger worden met anabolen

birdattack

Novice
Waardering
0
Ik heb een vraag aan de B.B hier.

Een maatje van me ( jha echt waar ) is van plan een kuurtje te doen om droger te worden. Hij zegt dan ook dat het niet uit maakt of je winstrol of deca gebruikt.

Zijn plan ...... gewoon 8 weken deca doen en dan veel eiwitten eten en minder K.H. Ik heb hem verteld dat dat nergens op slaat en dat het zonde is om te gaan kuren als je toch maar weinig K.H gaat eten en veel eiwitten?

Mijn vraag is ...... heeft hij gelijk of ik ?

thnx!

Hij heeft gelijk. Meer eiwitsynthese = meer spierbehoud tijdens cut.

Alleen zou ik 'm aanraden voor test te gaan ipv deca.

Deca-only is sowieso niets ivm libido.

Voor te cutten geen ideale drug omdat deca vocht vasthoudt.

Natuurlijk is het niet zonde om te kuren als je laag in je KH zit, ligt er maar net aan wat je doel is. Om te cutten is het juist een must om laag in je KH te gaan zitten, roids gebruik je dan om je massa vast te houden.
In principe maakt het niet uit welke roid je pakt, een roid zal je niet helpen bij vetverbranding (op tren na dan). Alleen zijn niet alle roids echt geschikt om droog uit je cut te komen.

Deca-only is sowieso niets ivm libido.

Voor te cutten geen ideale drug omdat deca vocht vasthoudt.

Natuurlijk is het niet zonde om te kuren als je laag in je KH zit, ligt er maar net aan wat je doel is. Om te cutten is het juist een must om laag in je KH te gaan zitten, roids gebruik je dan om je massa vast te houden.
In principe maakt het niet uit welke roid je pakt, een roid zal je niet helpen bij vetverbranding (op trenbolone na dan). Alleen zijn niet alle roids echt geschikt om droog uit je cut te komen.

ben het hier niet geheel mee eens.

deca om mee te cutten vind ik top,zeker als het voor een wedstrijd is. deca helpt super om spiermassa vast te houden tijdens calorie restrictie, beter dan welk middel dan ook imo(uitzondering voor tren maar daar heb ik zowieso een hekel aan).

elke roid die helpt enige mate met vetverbranding en hoe beter hij aan de androgeen receptor hecht hoe meer vet er verbrand word in principe. dus winstrol verbrand minder vet dan test,enkel met winny kom je er droger uit omdat het geen vocht vast houd en zelfs wat afdrijft dmv zijn anti oestrogene/progestorone werking.

cutten door carbs te verlagen werkt wel maar om spiermassa en kracht te behouden snij ik liever in de vetten.

-rodge

Roids vormen niet de basis om vet te verbranden, het vetverbrandende effect is dus hooguit mooi meegenomen.

Met een clean bulkschema is het haast ondoenlijk om in de vetten te gaan snijden. Lager dan 10-15% gaan is zeker niet wenselijk, als ik zelf op 10% ga zitten ga ik me al erg raar in mijn hoofd voelen.
Snijden in de carbs zal voor de meesten een must zijn tenzij je er een shitload aan cardio naast gaat doen.

Roids vormen niet de basis om vet te verbranden, het vetverbrandende effect is dus hooguit mooi meegenomen.

Met een clean bulkschema is het haast ondoenlijk om in de vetten te gaan snijden. Lager dan 10-15% gaan is zeker niet wenselijk, als ik zelf op 10% ga zitten ga ik me al erg raar in mijn hoofd voelen.
Snijden in de carbs zal voor de meesten een must zijn tenzij je er een shitload aan cardio naast gaat doen.

met het bovenste ben ik het absoluut eens, roids moeten niet de basis zijn.

clean bulk? ik dacht dat het ging om een cutting cycle?
in clean bulk moet zeker essentiele vetzuren zitten.

de meeste vergeten dat als je teveel snijd in je carbs je stofwisseling ook omlaag gaat. een dieet zonder vetten en snelle carbs werkt nog steeds het beste imo. met het verlagen van carbs lijk je sneller resultaat te zien omdat je een hoop vocht kwijt raakt.

-rodge

Yeps, maar ik beredeneer dan dat je vanuit een bulkschema overgaat op een cutschema. Je zult dus in je kcal moeten gaan snijden om onder onderhoud te gaan zitten, maar snijden in je vetten wordt al vrij moeilijk dan omdat je in een clean bulkschema slechts de nodige vetten hebt.

Je stofwisseling kun je op peil houden/stimuleren met refeeddagen, cardio, T3 etc. Trouwens je stofwisseling zal altijd omlaag gaan als je onder onderhoud zit, ongeacht of je nu in je vetten of je kh gaat snijden.

Yeps, maar ik beredeneer dan dat je vanuit een bulkschema overgaat op een cutschema. Je zult dus in je kcal moeten gaan snijden om onder onderhoud te gaan zitten, maar snijden in je vetten wordt al vrij moeilijk dan omdat je in een clean bulkschema slechts de nodige vetten hebt.

Je stofwisseling kun je op peil houden/stimuleren met refeeddagen, cardio, T3 etc. Trouwens je stofwisseling zal altijd omlaag gaan als je onder onderhoud zit, ongeacht of je nu in je vetten of je kh gaat snijden.

ja ik had het puur over een cutting cycle/dieet.

zelf doe ik nooit refeed dagen enkel een cheat meal om iets te hebben om naar uit te kijken en het vol te houden. ik snij dus ook niet in de vetten maar ik pleur ze er echt helemaal uit. daarbij de benodigde proteinen en dan complexe carbs. deze kan je dan makkelijk aanpassen als je verder moet zakken of iets opschroeven als het te hard gaat.

maar zoals zo vaak gezegd; er zijn meerdere wegen die naar rome leiden :) dit is wat in mijn mening echter wat het beste werkt.

-rodge

Tja tijdens een cycle kun je het jezelf misschien veroorloven om totaal geen vetten te eten, bij cutten zonder roids is het sowieso not-done :)

Ik heb een vraag aan de B.B hier.

Een maatje van me ( jha echt waar ) is van plan een kuurtje te doen om droger te worden. Hij zegt dan ook dat het niet uit maakt of je winstrol of deca gebruikt.

Zijn plan ...... gewoon 8 weken deca doen en dan veel eiwitten eten en minder K.H. Ik heb hem verteld dat dat nergens op slaat en dat het zonde is om te gaan kuren als je toch maar weinig K.H gaat eten en veel eiwitten?

Mijn vraag is ...... heeft hij gelijk of ik ?

thnx!
is het zn eerste 2e 3e of mischien zn tigste kuurtje?
maar om droger te worden,,is het nogal een verschil of je winstrol of deca gebruikt(zoals je maat zegt dat het niet uitmaakt,,terwijl je van deca gewoon een vochtkop krijgt,,en winstrol staat er om bekend dat het weinig,,maar wel droge spiermassa opleverd.mits je goed traint en eet natuurlijk...
zelf heb ik een testé met deca kuurtje gedaan,en daarna 3 weken winstrol,,en mij heeft het veel droge spiermassa opgeleverd,

Tja tijdens een cycle kun je het jezelf misschien veroorloven om totaal geen vetten te eten, bij cutten zonder roids is het sowieso not-done :)

huh? vetten zijn essentieel, zker voor naturels om hun hormoonhuishouding op orde te houden. gezonde vetzuren zijn goed voor je libido/test aanmaak ed.
daarnaast moet je altijd gezonde vetzuren, ook tijdens je cycle...al was t alleen maar vanwege het gezondheidsaspect (verlaging bloeddruk ed )

Test/Tren/Mast en de juiste voeding hmmmm....

Terug
Naar boven