MuscleMeat

Drogere spiermassa

JaydenJael

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
65kg
Goedemorgen,

Ben aangekomen op het gewicht 70KG :) wat ik altijd heb willen hebben.
Ik ben op 2 januari 2015 begonnen met mutant mass weight gainer om aan te komen in combinatie met creatine (Cell Mass).
Mijn gewicht was op dat moment 61 KG.

Dagelijks:

09:00 wieghtgainer shake + cell mass
15:00 weightgainer shake + cell mass
24:00 weightgainer shake + cell mass

Alleen nu komt het. Ik ben verre van tevreden. Ik ben 175cm en mijn voeding zit op 3500 cal per dag. Ik ben aangekomen in gewicht en volume alleen lijkt het nu of ik minder zichtbare lijnen heb dus minder droge spiermassa. Ook is het zo dat ik bij mijn bijspieren en love handles ook ben aangekomen ondanks ik 3 keer per week buikspieren train. Is dit vocht door de creatine of gewoon vet door de weight gainer? Hoe krijg ik het voor elkaar om droger te worden zonder dat ik al teveel gewicht verlies? Moet ik bijvoorbeeld van de Weightgainer af en gewoon alleen eiwitten nemen?

Hoe word je zo droog? http://cdn.simplyshredded.com/wp-content/uploads/2011/04/4.jpg

Laatst bewerkt:
Lees eerst de sticky's door en kom dan terug met eventuele vragen.

• Topic Starter Topic Starter
Ok zal ik doen maar wat zijn stickys?

Als je bulkt en aankomt stijgt ook je vetpercentage. Google eens op cutten en lees rond op dit forum.

weight gainers ....pffff
de meeste word je daadwerkelijk zwaarder van en ook vet.
Je zal andere voeding moeten nemen als je droger wilt worden. Of intensieve cardio toevoegen aan je trainingen om extra vet te verbranden.

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

Als je bulkt en aankomt stijgt ook je vetpercentage. Google eens op cutten en lees rond op dit forum.

onzin. De vet opslag ligt aan de hoeveelheid voeding en welke voeding en wat je er mee doet. Niet aan bulk en aankomen.

• Topic Starter Topic Starter
Dank voor de reacties :)

Dus eigenlijk zou ik mijn voeding moeten veranderen? Dus minder Koolydrathen? In m'n dagelijkse voedingschema. Ik ga even op de forum en google zoeken op cutten. Derbij ook een goeie voedingschema zoeken waarbij ik toch mijn 3000-3500 cal per dag binnen krijg om zo mijn gewicht te behouden.

weight gainers ....pffff de meeste word je daadwerkelijk zwaarder van en ook vet. Je zal andere voeding moeten nemen als je droger wilt worden. Of intensieve cardio toevoegen aan je trainingen om extra vet te verbranden. ---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ---------- onzin. De vet opslag ligt aan de hoeveelheid voeding en welke voeding en wat je er mee doet. Niet aan bulk en aankomen.

Dus jij denkt dat je pure spiermassa krijgt als je bulkt en geen vet? Ja als je juiced misschien.

Dus jij denkt dat je pure spiermassa krijgt als je bulkt en geen vet? Ja als je juiced misschien.

Hij denkt dat cutten en bulken onzin is inderdaad.

brb even tegen iedere IFBB'er zeggen dat ze dit niet meer moeten doen, aangezien het onzin is.

Ja. Stukke minder, maar het kan. Afgelopen jaar tijdens het cutten naar 12% vetpercentage geen spiermassa verloren, zelfs wat spiermassa aangekomen. Dus het kan zeker. Maar als je met pure, max bedoeld, nee dat natuurlijk niet XD

Dus jij denkt dat als je maar vetter wordt dat je dan ook betere spiermassa krijgt?

Dat jij het niet kan zonder juice zegt genoeg.

Spiermassa opbouwen heeft niets te maken met vetopslag. Vetopslag is een effect van teveel aan verkeerde voeding.
Spiermassa bouw je op door goede training en de juiste hoeveelheid van het juiste soort voeding.
Als de spieren goed herstellen en groeien op 200 caloriën, dan zal je vanaf 250 caloriën relatief meer vet gaan aanzetten dan spiermassa.

---------- Toegevoegd om 11:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

Hij denkt dat cutten en bulken onzin is inderdaad.

brb even tegen iedere IFBB'er zeggen dat ze dit niet meer moeten doen, aangezien het onzin is.

Je moet geen dingen roepen die ik niet beweerd heb. Als je iets uit mijn naam roept blijf dan bij de feiten.

---------- Toegevoegd om 11:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:09 ----------

Ja. Stukke minder, maar het kan. Afgelopen jaar tijdens het cutten naar 12% vetpercentage geen spiermassa verloren, zelfs wat spiermassa aangekomen. Dus het kan zeker. Maar als je met pure, max bedoeld, nee dat natuurlijk niet XD

Kan inderdaad. Je kan prima groeien zonder vet te worden en ook groeien en droger worden. Ligt allemaal puur aan de voeding en wat je er mee doet.
Pure max is een wat grijs gebied dus waar het exacte omslagpunt ligt is gokken.

Bulken en cutten is vaak totale waanzin.
Gewoon goed eten en eten wat je nodig hebt om optimaal te groeien zonder (noemenswaardig) vet aan te zetten. Aankomen in totaal gewicht door groeiende spiermassa is wel welkom maar puur alleen maar gewicht en vet extra wat er toch weer af moet om dan dus weer te gaan afvallen .... Je snapt wel wat ik bedoel dacht ik zo.

Ow nee, het was totale waanzin ipv onzin. Beetje hetzelfde denk maarja.
Blijf even bij de feiten

Ow nee, het was totale waanzin ipv onzin. Beetje hetzelfde denk maarja.
Blijf even bij de feiten

je quote wel maar herhaalt weer de helft.

VAAK totale onzin. Vaak is iets anders dan altijd.
plus dat het VAAK puur is om alleen maar zwaarder te worden en VAAK dus veel vet opslag.

OP is a troll.

Terug
Naar boven