JaydenJael
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 65kg
Goedemorgen,
Ben aangekomen op het gewicht 70KG
wat ik altijd heb willen hebben.
Ik ben op 2 januari 2015 begonnen met mutant mass weight gainer om aan te komen in combinatie met creatine (Cell Mass).
Mijn gewicht was op dat moment 61 KG.
Dagelijks:
09:00 wieghtgainer shake + cell mass
15:00 weightgainer shake + cell mass
24:00 weightgainer shake + cell mass
Alleen nu komt het. Ik ben verre van tevreden. Ik ben 175cm en mijn voeding zit op 3500 cal per dag. Ik ben aangekomen in gewicht en volume alleen lijkt het nu of ik minder zichtbare lijnen heb dus minder droge spiermassa. Ook is het zo dat ik bij mijn bijspieren en love handles ook ben aangekomen ondanks ik 3 keer per week buikspieren train. Is dit vocht door de creatine of gewoon vet door de weight gainer? Hoe krijg ik het voor elkaar om droger te worden zonder dat ik al teveel gewicht verlies? Moet ik bijvoorbeeld van de Weightgainer af en gewoon alleen eiwitten nemen?
Hoe word je zo droog? http://cdn.simplyshredded.com/wp-content/uploads/2011/04/4.jpg
Ben aangekomen op het gewicht 70KG
wat ik altijd heb willen hebben. Ik ben op 2 januari 2015 begonnen met mutant mass weight gainer om aan te komen in combinatie met creatine (Cell Mass).
Mijn gewicht was op dat moment 61 KG.
Dagelijks:
09:00 wieghtgainer shake + cell mass
15:00 weightgainer shake + cell mass
24:00 weightgainer shake + cell mass
Alleen nu komt het. Ik ben verre van tevreden. Ik ben 175cm en mijn voeding zit op 3500 cal per dag. Ik ben aangekomen in gewicht en volume alleen lijkt het nu of ik minder zichtbare lijnen heb dus minder droge spiermassa. Ook is het zo dat ik bij mijn bijspieren en love handles ook ben aangekomen ondanks ik 3 keer per week buikspieren train. Is dit vocht door de creatine of gewoon vet door de weight gainer? Hoe krijg ik het voor elkaar om droger te worden zonder dat ik al teveel gewicht verlies? Moet ik bijvoorbeeld van de Weightgainer af en gewoon alleen eiwitten nemen?
Hoe word je zo droog? http://cdn.simplyshredded.com/wp-content/uploads/2011/04/4.jpg
Laatst bewerkt: