Fitness Seller

Droog maar toch bolle buik..?

pointbreak

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,

ik neem nu sinds 2 maanden dagelijks 3x whey. Door de whey en serieus te trainen, ben ik al 5 kilo bijgekomen.

Ik sta droog (aders zichtbaar op borst), maar mijn buik staat bol! En toch heb ik "blokjes" als ik ze aanspan!
Hoe komt dit? En nog beter hoe krijg ik dat bolle weg?

karma voor nuttige info!

misschien extra nuttige info: ik drink redelijk veel spuitwater en dagelijks 1l halfvolle melk.

grtz

Het heeft niet zoveel met whey te maken, maar misschien ben je allergisch voor bepaalde gluten? Hierdoor kan je buik behoorlijk bol gaan staan. Een andere reden is misschien dat je rug behoorlijk hol is.

• Topic Starter Topic Starter
Rug staat inderdaad wel redelijk hol en schouders naar binnen.
Zou rug trainen alles oplossen? Of ligt het aan iets anders nog?

Laat eens een flinke scheet! ;)

Nee serieus, lichaamsbouw zou kunnen. Plaatselijk vet zou zelfs ook kunnen. Bij mij lopen er ook aders kris-kras maar ik heb een slappe buik met aangehecht vet. Gaat een keer weg maar helaas komt het er daar als eerste aan en gaat het er als laatste af!

• Topic Starter Topic Starter
Niet bijzonder veel brood, maar wel telkens zelfgemaakt brood (broodmachien).

Vacuüm oefeningen kunnen al snel 3-4 cm van je buik minder bol maken.

opgezette maag, kleinere maaltijden vreten?

je moet eerst wel karma kunnen geven he ;)
door al die whey,of veel eten zwelt je buik gewoon op,ik heb in de avond ook een bolle buik,en in de ochtend een platte :)

waarschijnlijk sta je gewoon niet droog genoeg:)

Niet s'avonds kijken maar s'morgens.

Heb ik ook vaak gehad toen ik veel shakes dronk. Probeer te minderen in vocht en eet meer. Eet je veel zout? Kan zijn dat je veel vocht vasthoudt. Dat waren bij mij oorzaken van een opgezette buik en ik ben een wandelende gratenzak.

Post ff een foto dan kunnen we je beter helpen.

Terug
Naar boven