bengelbengel
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb je daar ook een link voor ergens dat het werkt of bewezen is ?
http://www.youtube.com/watch?v=lvxEs39omScKlinkt als gelul sniper?
Verder denk ik dat het vooral met de bouw van TS te maken heeft, sommige gasten hebben door een holle rug een bollere buik, doe je niet zo veel aan, met heel veel spieren kan het nog door gaan voor een HGH buik, mischien is het een optie.
haha ik kan dat ookals je in bad ligt kan je het het makkelijkst leren. daar heb ik het tenminste toen der tijd(toen ik 10 was ofzo) geleerd.
maar wordt door deze oefening je buik platter??
3-4 cm is uiteindelijk toch heel wat hoor sniperx ik ga het eens proberen, omdat ik zelf ook wel last heb van een bolle buik.![]()
Het heeft niet zoveel met whey te maken, maar misschien ben je allergisch voor bepaalde gluten? Hierdoor kan je buik behoorlijk bol gaan staan. Een andere reden is misschien dat je rug behoorlijk hol is.
+1
Had exact hetzelfde tot ik met keto begon.
Je kan misschien, gewoon om te testen, eens proberen 3-5 dagen geen carbs meer te eten.
In mijn geval viel ik in een week tijd 5 kilo af en stond men maag plots niet meer bol. Het kan gemakkelijk opgehoopt vocht in je darmen zijn, zeker als je je buikspieren goed ziet zitten.
Grotendeels vocht ofc