Fitness Seller

Droog maar toch bolle buik..?

laat dat spuit water eens staan en drink plat water.. al dat gas kan m.i. ook niet bevorderend zijn voor een plattere buik..

Hoe is je dagelijkse houding? probeer je bekken eens wat meer naar voren te kantelen? ( benen niet overstrekken maar iets gebogen )

heb je daar ook een link voor ergens dat het werkt of bewezen is ?

Hmm, zo direct geen link maar ik weet wel hoe het zo'n beetje in z'n werk gaat:

Door vacuüm oefeningen train je de Abdominis Transversus. Deze kan je zien als de 'binnenste buikspieren'.
Door het trainen van je Abdominis Transversus wordt je middel 'slanker', d.w.z. je 'bolle buik' wordt wat minder bol.
Bedenk wel dat dit om enkele cm's gaat, dus bijv. 3-4 cm. Het is dus geen wonderoefening..

Klinkt als gelul sniper?

Verder denk ik dat het vooral met de bouw van TS te maken heeft, sommige gasten hebben door een holle rug een bollere buik, doe je niet zo veel aan, met heel veel spieren kan het nog door gaan voor een HGH buik, mischien is het een optie.

Klinkt als gelul sniper?

Verder denk ik dat het vooral met de bouw van TS te maken heeft, sommige gasten hebben door een holle rug een bollere buik, doe je niet zo veel aan, met heel veel spieren kan het nog door gaan voor een HGH buik, mischien is het een optie.

Geen gelul.

haha ik kan dat ook:D als je in bad ligt kan je het het makkelijkst leren. daar heb ik het tenminste toen der tijd(toen ik 10 was ofzo) geleerd.

maar wordt door deze oefening je buik platter??

3-4 cm is uiteindelijk toch heel wat hoor sniperx ik ga het eens proberen, omdat ik zelf ook wel last heb van een bolle buik.;)

Pics!!!

3-4 cm is uiteindelijk toch heel wat hoor sniperx ik ga het eens proberen, omdat ik zelf ook wel last heb van een bolle buik.;)

Op zich is het inderdaad aardig wat. Je kan als je dit serieus aanpakt als het goed is '2 inch' in 4 weken eraf krijgen. Misschien iets langer. 2 Inch is 5 cm. Maar ga uit van 3 cm, dat is al aardig wat. En WERK aan je houding, ik heb zelf ook een 'bolle' buik en het valt mij op dat ik automatisch wat krom sta.

Ik loop al een stuk rechter als vroeger dus dat scheelt al veel, nog rechter lopen zal helaas niet gaan:D

Het heeft niet zoveel met whey te maken, maar misschien ben je allergisch voor bepaalde gluten? Hierdoor kan je buik behoorlijk bol gaan staan. Een andere reden is misschien dat je rug behoorlijk hol is.

+1

Had exact hetzelfde tot ik met keto begon.
Je kan misschien, gewoon om te testen, eens proberen 3-5 dagen geen carbs meer te eten.
In mijn geval viel ik in een week tijd 5 kilo af en stond men maag plots niet meer bol. Het kan gemakkelijk opgehoopt vocht in je darmen zijn, zeker als je je buikspieren goed ziet zitten.

+1

Had exact hetzelfde tot ik met keto begon.
Je kan misschien, gewoon om te testen, eens proberen 3-5 dagen geen carbs meer te eten.
In mijn geval viel ik in een week tijd 5 kilo af en stond men maag plots niet meer bol. Het kan gemakkelijk opgehoopt vocht in je darmen zijn, zeker als je je buikspieren goed ziet zitten.

5 kilo in 1 week?!
vet en vocht? of ook spieren?

Terug
Naar boven