MuscleMeat

droog

:eek: jemig geen grammetje

damn..lijkt me toch wel tegen de 5-6% aanzitten...natural wel te behalen denk ik...dan al niet ****ing zwaar:p maar wel een geweldige prestatie om neer te zetten

Bijna onmogelijk naturel te behalen lijkt me, vooral ook met die aderen over zijn buik erbij.

Is prima naturel te behalen (de droogte heb ik het dan over). Voor sommigen gaat het bijna vanzelf, anderen zullen er harder (maar slimmer !!!!) aan moeten werken.

Ziet er nice uit!
Maar als hij erover gaat wrijven vind ik het toch een beetje eng, een beetje vet is ook weer niet verkeerd. Maar wel mooi om te zien:)

Is prima naturel te behalen (de droogte heb ik het dan over). Voor sommigen gaat het bijna vanzelf, anderen zullen er harder (maar slimmer !!!!) aan moeten werken.

Jij denkt in mijn ogen soms echt te makkelijk hoor.
Dit zal rond de 5% zitten. En als je kijkt hoe diep wedstrijdatleten moeten gaan om dat te bereiken... vul maar in ;)

En ja je hebt wel gelijk dat er uitzonderingen zijn. maar dat zijn meestal ecto's van 50kilo die @ zo'n bf zitten.
Maar als je wat spiermassa wilt hebben op 5% moet je echt niet te licht over denken.

Het gaat om de combinatie spiermassa, vet%, vasculariteit en hardheid. Tuurlijk zijn er ecto's met 5% vet, maar die gaan naturel nooit deze spiermassa pakken (of heeeeel moeilijk).

Dat vind ik op onze leeftijd wat lastiger, vertel eens? (ik ga over 4 weken de cut in...)

Wij moeten NOG harder werken (of liever nog NOG slimmer). Meer geduld, en meer accepteren dat test. lager is. Meer doorzettingsvermogen, meer discipline.

Ha! Maar dat hebben we ook! Ik dacht dat je met dat slimmer nog wat meer kon uitdiepen dieet/sups technisch of zo.

Ik kan makkelijk afvallen, maar ook makkelijk te snel... Dus moet ik opletten genoeg te dringen, eiwitrijk en lowcarb/fat en niet tever onder maintenance...

Terug
Naar boven