AndroidHealthClinic

In hoeveel weken kun je droog zijn?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke en wat bedoel je met stickys lezen bedoel je hier op het forum andere dingen lezen? Of wat bedoel je precies en wat raar je me aan om dan te gaan lezen
Dit forum is een bron van goede informatie voor beginners ! Dat geld voor zowel voeding als training en op die manier kan je dan vinden wat je kan doen om je doelen te behalen , nadat je je doel bepaald hebt uiteraard :)

ik zal zo even kijken of ik wat linkjes voor je heb !
 
En wat betreft steriods dat is gewoon troep niet aan beginnen
 
Maar het is niet voor iedereen weggelegd zeg je maar hier een foto van mij fysiek nu hoelang denken jullie dat ik nog bezig ben om echt droog te gaan?.....
Bekijk bijlage 524677
Als je een halve kilo vet per week kwijt raakt, doe je het echt netjes. Aan het begin verlies je makkelijker vet dan wanneer je dichter bij je doel komt
 
Heb je een GOED voedingsschema?
Trainingsschema?
Zit je stil momenteel en/of beweeg je genoeg?
Allemaal factoren die meespelen...
Je hebt veel vet op, verwacht niet dat je in 1,2,3 hocus pocus pats Beach boy looking uitziet...
Maar waar een wil is, is een weg!
 
Als de aders zichtbaar zijn maakt de belichting ook niet meer uit zo te zien.
Het zijn niet alleen de aders natuurlijk. Rechts ben ik een stuk bruiner, al lijkt dat op de foto niet enorm op te vallen. Maar vaak zie je er gekleurd wel wat 'droger' uit dan wanneer je vrij bleek bent. En rechts natuurlijk een stuk minder vet, dunnere huid etc.
 
Ik train zeker 3 x week hardlopen en 3 x per week calistenics en ik werk in 5 ploegendienst en ik loop veel trap op trap af naar de supermarkt etcetra ben er actief
 
En kwa voeding elke dag kwark voor het slapen gaan en 3 liter water per dag lunch pak ik 4 a 5 boterhammen met magere kipfilet ook drink ik elke dag een pak magere melk avondmaaltijd vaak iets pasta met salade en natuurlijk 2 stuks fruit per dag
 
En kwa voeding elke dag kwark voor het slapen gaan en 3 liter water per dag lunch pak ik 4 a 5 boterhammen met magere kipfilet ook drink ik elke dag een pak magere melk avondmaaltijd vaak iets pasta met salade en natuurlijk 2 stuks fruit per dag
Is al een mooi begin dat je weet wat je wilt.
Je lichaam transformeren. Er is wel duidelijk een gebrek aan trainingen en voeding duidelijk...
Enig idee hoeveel kcal je dagelijks eet?
 
Hoe bedoel je gebrek aan training ik loop 3 x per week hard en 3 x per week calistenics.. ik weet alleen dat ik rond de 150 gram eiwit per dag zit
 
Hoe bedoel je gebrek aan training ik loop 3 x per week hard en 3 x per week calistenics.. ik weet alleen dat ik rond de 150 gram eiwit per dag zit
Ik train zeker 3 x week hardlopen en 3 x per week calistenics en ik werk in 5 ploegendienst en ik loop veel trap op trap af naar de supermarkt etcetra ben er actief
Je loopt veel trap op trap af naar de supermarkt? Hoevaak doe jij boodschappen?


Anyways, je zegt dat je erg actief bent, maar toch blijf je dik (no offense). Het maakt niet uit hoe actief je bent, zolang je netto meer KCal binnenkrijgt dan dat je verbrand zal je niet afvallen.

Je zegt te weten dat je rondt de 150 g eiwit per dag binnenkrijgt. Hoe weet je dat? Heb je een voedingsschema? Hoeveel carbs, vetten en KCal krijg je binnen per dag? Zolang je dit niet bijhoudt heeft dit hele topic geen zin.


Noteer een week lang per dag wat je binnenkrijgt aan macro's. Bereken het gemiddelde. Meet je gewicht en vet percentage. Bereken je basale energiebehoefte. Maak een schatting van je energieverbruik a.d.v. je dagelijkse activiteit.

Hoeveel KCal krijg je dagelijks binnen, hoeveel verbrand je?

Hoeveel KG wil je afvallen? Hoelang wil je hierover doen? Dus hoeveel moet je per week afvallen om je doel te halen? Hou het realistisch.
Maak een voedingsschema waarin je elke dag een bepaalde hoeveelheid KCal tekort komt.
 
Je blijft maar refereren naar je calistenics en je hardlopen , op andere vragen weet je geen antwoord of je ontwijkt ze .

Maar goed , om toch enig zicht te krijgen in jouw wereld :

Je loopt 3 x per week hard ,

Hoeveel min loop je per keer ?
Hoeveel km loop je ?

Heel veel mensen denken dat ze heel actief zijn maar als je het inzichtelijk maakt valt dat vies tegen , we hebben je nu al een paar keer gevraagd om gedetailleerde info echter deze blijft uit , onwetendheid of eigenwijs ?
 
Laatst bewerkt:
Gemiddeld een uur per keer en totaal 7 a 6 km per keer welke info zoek je nog meer ?
 
In dit topic staan ongeveer 20 andere vragen maar die ontwijk je..

6 km in 60 min trainingstijd is niet bijzonder hard en met alle respect , daar zul je niet droog van worden
 
Ik beweeg wel daar gaat het mij om en heb een begin gemaakt mijn vraag is dus eigenlijk hoe wordt ik zo snel mogelijk droog maar daar krijg ik ook geen antwoord op en wat betreft die vragen over die macros die hou ik nog niet echt bij maar ik eet sws onder mij behoefte maar kan je mij hier vertellen hoe ik zo snel mogelijk droog ga of in ieder geval de belangrijkste punten?
 
Ik beweeg wel daar gaat het mij om en heb een begin gemaakt mijn vraag is dus eigenlijk hoe wordt ik zo snel mogelijk droog maar daar krijg ik ook geen antwoord op en wat betreft die vragen over die macros die hou ik nog niet echt bij maar ik eet sws onder mij behoefte maar kan je mij hier vertellen hoe ik zo snel mogelijk droog ga of in ieder geval de belangrijkste punten?
Is je al eerder verteld, 5-6 maanden is realistisch.
Eten onder je behoefte, voldoende vetten en eiwitten binnen krijgen & geduld hebben zijn de belangrijkste punten.
 
Ik beweeg wel daar gaat het mij om en heb een begin gemaakt mijn vraag is dus eigenlijk hoe wordt ik zo snel mogelijk droog maar daar krijg ik ook geen antwoord op en wat betreft die vragen over die macros die hou ik nog niet echt bij maar ik eet sws onder mij behoefte maar kan je mij hier vertellen hoe ik zo snel mogelijk droog ga of in ieder geval de belangrijkste punten?
Vergeet snel
 
Droogtrainen is niet makkelijk, wel simpel. Als je onderstaande doet, kom je al een heel eind. Je moet er alleen wel wat moeite voor doen. Niemand kan jou hier een gemakkelijke oplossing geven, waardoor je in acht weken helemaal 'droog' bent, want die is er niet.

Bereken je caloriebehoefte;
Houd bij wat je dagelijks eet wat betreft calorieën, eiwitten, vetten en koolhydraten;
Eet vervolgens onder je onderhoud, dit wordt hier uitgelegd. Lees ook vooral de sticky's door.
Pas (voor zover mogelijk) progressieve overload toe tijdens je training.

Het opzoeken van deze linkjes kostte slechts enkele minuten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven