AndroidHealthClinic

In hoeveel weken kun je droog zijn?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik beweeg wel daar gaat het mij om en heb een begin gemaakt mijn vraag is dus eigenlijk hoe wordt ik zo snel mogelijk droog maar daar krijg ik ook geen antwoord op en wat betreft die vragen over die macros die hou ik nog niet echt bij maar ik eet sws onder mij behoefte maar kan je mij hier vertellen hoe ik zo snel mogelijk droog ga of in ieder geval de belangrijkste punten?

Volgens mij is het al een aantal keer uitlegd:

1. Reken je onderhoud uit;
2. Eet 300/500 kcal minder dan je onderhoud;
3. Zorg dat je ~2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht binnenkrijgt.
4. Blijf voldoende zwaar trainen.
5. Hou het eens 3 maanden vol en kijk dan waar je staat.
 
Meerdere keren is je gevraagd wat je macro's zijn , hoeveel je eet , hoe je progressive overload toe past maar daar reageer je niet op .

En nu vraag jij of wij het uit kunnen leggen hoe je zsm droog wordt , als je nu iets gedaan had met de tips en vragen die wij gesteld hebben aan jouw had je al bezig kunnen zijn
 
Hij wil niet weten wat écht werkt jongens.
Leg em nou gewoon eens uit hoe hij echt zo snel mogelijk droog gaat
 
Oke laten we beginnen bij mij onderhoud hoe reken ik dat zo nauwkeurig mogelijk uit?
 
Gast lees nou eens even serieus de berichten due gestuurd worden, je bent toch geen debiel.
Droogtrainen is niet makkelijk, wel simpel. Als je onderstaande doet, kom je al een heel eind. Je moet er alleen wel wat moeite voor doen. Niemand kan jou hier een gemakkelijke oplossing geven, waardoor je in acht weken helemaal 'droog' bent, want die is er niet.

Bereken je caloriebehoefte;
Houd bij wat je dagelijks eet wat betreft calorieën, eiwitten, vetten en koolhydraten;
Eet vervolgens onder je onderhoud, dit wordt hier uitgelegd. Lees ook vooral de sticky's door.
Pas (voor zover mogelijk) progressieve overload toe tijdens je training.

Het opzoeken van deze linkjes kostte slechts enkele minuten.
Klik daar op caloriebehoefte
 
Als jij vind dat je hard genoeg traint en meer dan genoeg beweegt, en ook juist eet.
Dan neem ik aan dat je nu jou ideale fysiek hebt bereikt?

Moest het toch niet zo zijn?
Volg je dieet voeg op lege maag een zwarte koffie toe.
T3 tabs en clenbuterol dosing zoek je maar even op.
Eet veel sla en geen koolhydraten. Ben je straks zo droog als de mensen op Auschwitz...
Dan kan je lekker flaneren op het strand.
 
Oke laten we beginnen bij mij onderhoud hoe reken ik dat zo nauwkeurig mogelijk uit?
Het wordt allemaal al voorgekauwd voor je. Je kunt zelf ook wel een beetje moeite doen. Staan voldoende informatieve topics hier op het forum. Succes met zoeken ;)
 
Papa pablo wat een eendenkweker ben jij met je bijdehandte opmerkingen jou verstand zit zeker in je holletje?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven