MuscleMeat

In hoeveel weken kun je droog zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Maar het is niet voor iedereen weggelegd zeg je maar hier een foto van mij fysiek nu hoelang denken jullie dat ik nog bezig ben om echt droog te gaan?.....
33B0A449-19CF-4785-AB71-54C43F6E37DA.jpeg

Maar hoe bedoel je? Dus 3 maanden is niet haalbaar omdat dat op youtube te zien is bij itastetic bijvoorbeeld dario en bekir en anthony kruiver kan het ook in 3 maanden of 15 weken

Maar hoe bedoel je? Dus 3 maanden is niet haalbaar omdat dat op youtube te zien is bij itastetic bijvoorbeeld dario en bekir en anthony kruiver kan het ook in 3 maanden of 15 weken
Hangt er ook vanaf hoe vet je bent bij het begin. Ik ken al die namen die jij noemt eerlijk gezegd niet dus ik heb geen idee hoe vet zij waren, maar jij bent op de foto hierboven behoorlijk vet. En zoals ik zeg; dan moet in die 5 maanden wel alles perfect gaan.

Ja maar jij hebt hun genen niet (ik ken de gasten die je hebt genoemd niet maar ik ga er vanuit), waarschijnlijk niet de equipment die zij wel tot beschikking hebben, en zij hebben voeding + training wss goed onder controle.

Maar het is niet voor iedereen weggelegd zeg je maar hier een foto van mij fysiek nu hoelang denken jullie dat ik nog bezig ben om echt droog te gaan?.....
33B0A449-19CF-4785-AB71-54C43F6E37DA.jpeg
Wat is jouw definitie van écht droog?

zichtbare buikspieren? Algehele spierdefinitie? Aderen over je hele lichaam? Podiumwaardig?

dat eerste zou je relatief makkelijk moeten kunnen halen. <10% wordt een ander verhaal

Ik ben ook begonnen veel hardlopen en calistenics ben 1 maart echt serieus begonnen

• Like
Waarderingen: TT&A
Die begonnen ook op een lager vetpercentage

daarnaast geeft social media vaak een onrealistisch positief beeld

Maar stel ik zal droog gaan met deze massa die ik nu heb zie ik er dan skinny uit of gewoon normaal?

Jaa dit is mij bouw heb nooit echt gebulkt ofzo
Vind can mezelf ook dat de bovenkant vooral stevig is hier een foto van mij triceps nu
5E236CEC-D6E0-40DE-8DB7-E073005DE30B.jpeg
E58D4235-7118-448A-8B0D-D6D77D4260B2.png
de bovenste is een week geleden en de onderste ergens begin februari

Ik merk niet aan je antwoorden dat je er wat mee gaat doen , je refereert naar YouTubers en influencers die aan de gear / verboden middelen zitten .
Je hebt het social media plaatje als ideaal beeld . Als er iets niet klopt is het social media plaatje .

Denk dat je zoals wovano aangeeft 5/6 maanden bezig bent als je alles 100 procent goed doet .

Met alleen Calisthenics ga je niet alles bereiken , je traint voornamelijk met bodyweight . Je voeding is op dit moment ronduit slecht en je hebt geen progressive overload in je trainingen zo te lezen .

Wat die influencers in korte tijd doen is ronduit onmogelijk zonder gear

Laatst bewerkt:
Svp0501 wat ik nu wil is droog gaan en kijken wat ik aan massa heb ik weeg namelijk rond de 98 kilo wil de 90 kilo aantikken en dan zien wat ik heb die vraag betreft die influencers ik was er gwn benieuwd naar omdat jullie ervaring hebben vraag ik het hier

En aan TS, ik heb in je andere topic gezegd wat je het beste kan doen en dat is stickys lezen. Je kan alleen maar de beste versie van jezelf worden als je wil investeren in het opdoen van de juiste kennis en die haal je niet bij fake nattys op YouTube en insta vandaan

Oke en wat bedoel je met stickys lezen bedoel je hier op het forum andere dingen lezen? Of wat bedoel je precies en wat raar je me aan om dan te gaan lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven