XchaosXcarlosX
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je alles goed doet 5-6 maandenMaar het is niet voor iedereen weggelegd zeg je maar hier een foto van mij fysiek nu hoelang denken jullie dat ik nog bezig ben om echt droog te gaan?.....
![]()
Hangt er ook vanaf hoe vet je bent bij het begin. Ik ken al die namen die jij noemt eerlijk gezegd niet dus ik heb geen idee hoe vet zij waren, maar jij bent op de foto hierboven behoorlijk vet. En zoals ik zeg; dan moet in die 5 maanden wel alles perfect gaan.Maar hoe bedoel je? Dus 3 maanden is niet haalbaar omdat dat op youtube te zien is bij itastetic bijvoorbeeld dario en bekir en anthony kruiver kan het ook in 3 maanden of 15 weken
Zou zeggen begin gewoon en kijk na een maandje hoe je erbij staat?Maar hoe bedoel je? Dus 3 maanden is niet haalbaar omdat dat op youtube te zien is bij itastetic bijvoorbeeld dario en bekir en anthony kruiver kan het ook in 3 maanden of 15 weken
Ja maar jij hebt hun genen niet (ik ken de gasten die je hebt genoemd niet maar ik ga er vanuit), waarschijnlijk niet de equipment die zij wel tot beschikking hebben, en zij hebben voeding + training wss goed onder controle.Maar hoe bedoel je? Dus 3 maanden is niet haalbaar omdat dat op youtube te zien is bij itastetic bijvoorbeeld dario en bekir en anthony kruiver kan het ook in 3 maanden of 15 weken
Wat is jouw definitie van écht droog?Maar het is niet voor iedereen weggelegd zeg je maar hier een foto van mij fysiek nu hoelang denken jullie dat ik nog bezig ben om echt droog te gaan?.....
![]()
Die begonnen ook op een lager vetpercentageMaar hoe bedoel je? Dus 3 maanden is niet haalbaar omdat dat op youtube te zien is bij itastetic bijvoorbeeld dario en bekir en anthony kruiver kan het ook in 3 maanden of 15 weken
Als je blijft trainen word je niet skinny, je hebt van jezelf wel een stevige bouw lijkt het. Ik zou zeker niet veel meer aankomen als ik jou wasMaar stel ik zal droog gaan met deze massa die ik nu heb zie ik er dan skinny uit of gewoon normaal?
Ik moet ook altijd aan deze denken.Die begonnen ook op een lager vetpercentage
daarnaast geeft social media vaak een onrealistisch positief beeld
Eigenlijk vind ik deze foto veel bruter.
Dit is dus mijn punt