XXL Nutrition

droog

Leg jij maar is uit hoe mensen dan droger kunnen worden terwijl ze boven hun onderhoud eten.

Verder maakt het zeker uit of je fastfood eet of iets anders, denk aan verzadigde vetten en alle troep die erin zit.

JMP geeft een prima voorbeeld maar dit is wel de ideale situatie niet onmogelijk maar voor velen erg moeilijk.

Again I dont care zo lang je, je macros maar haalt. Zo kom je automatisch op 'schone' voeding uit. Veelal oude bodybuilding dogma's die al sinds jaar en dag bestaan.

Laatst bewerkt:
JMP geeft een prima voorbeeld maar dit is wel de ideale situatie niet onmogelijk maar voor velen erg moeilijk.

Again I dont care zo lang je, je macros maar haalt. Zo kom je automatisch op 'schone' voeding uit.

Inderdaad, je dieet moet goed zitten en je moet die dan ook regelmatig aanpassen omdat je energiebehoefte zal stijgen, je genen zijn ook niet te onderschatten,..

Maarja droger worden zou niet het doel moeten zijn in een bulk.

Ja al je het logisch bekijkt zal dit kloppen maar in de praktijk zal dit misschien anders zijn

Ja al je het logisch bekijkt zal dit kloppen maar in de praktijk zal dit misschien anders zijn

Inderdaad,
het enige wat ik duidelijk probeer te maken is dat alles wat in theorie zo is, in praktijk niet altijd zo is, en dingen die in theorie niet kunnen in praktijk soms wel kunnen.

Ik vraag me dit nu ook al een tijdje af ondanks dat het tegen het cut en bulk principe ingaat.

Als je nu boven je onderhoud eet op KT-dagen + op niet KT dagen cardio doet en onder je onderhoud eet... Kom je dan geen spiermassa aan op de dagen dat je aan KT doet terwijl je vet wegwerkt op de dagen dat je aan cardio doet?

nee, want je komt aan in spiermassa als je spieren herstellen en dat gebeurt niet in 1 dag volgens mij.

heet dat niet carb cycling? of is dat iets anders?

En hij zal als hij het probeert tot dezelfde conclusie komen als iedereen die het voor hem heeft geprobeerd (of zichzelf net zo voor de gek houden als de rest heeft gedaan).

Terug
Naar boven