XXL Nutrition

droogtrainen -> zit op plateau

ik weeg meestal sochtends zodra ik uit bed kom, maar ben et heel de week al vergeten eigenlijk :P

voor me gevoel ben ik weer afgevallen, helemaal omdat me moeder nu opeens grote maaltijden voor me klaar maakt omdat ze vind dat ik ben afgevallen :roflol:

Zal het morgen even checken en evt maandag nog een update posten. zoals ik al zei zal nog 2 maanden nodig hebben.

En om op dat spiermassa terug te komen, als je heel je leven te dik bent geweest net als ik denk ik dat je wel eens een keer droog wil staan:rolleyes:

veel succes met heel et jaar door op 16-20% te staan en te trainen voor spieren die je niet ziet.

Ik heb dat probleem niet meer sinds ik op mezelf woon

Ziet er netjes uit al, ben benieuwd naar de resultaten als je klaar bent met cutten!

Refeed
Eet effe een dagje op onderhoud, eiwitten en vetten zo laten en rest aanvullen met kh
Dat helpt mij altijd.

In mij geval op een refeed dag
400 kh
200 eiwitten
50 vet
Ong 2800 kcal

Amen! Gewoon alles uit proberen en bij houden in een log wat werkt!

• Topic Starter Topic Starter
morgen op vakantie voor 12 dagen, doel nog niet gehaald weeg wel 72, wat dus betekend dat ik wel door me plateau ben heen gegaan. sixpack begint nu toch wel redelijk te komen, en dat zal ik na me vakantie nog ff door moeten trekken.

morgen op vakantie voor 12 dagen, doel nog niet gehaald weeg wel 72, wat dus betekend dat ik wel door me plateau ben heen gegaan. sixpack begint nu toch wel redelijk te komen, en dat zal ik na me vakantie nog ff door moeten trekken.

Netjes hoor, Ga je op vakantie ook echt aan je voeding houden? Veel plezier iig:D

waar ga je op vakantie?

ik zou die sixpack lekker laten voor volgende zomer.
Kan je nu gaan cleanbulken, een sixpack met weinig massa is ook net niks :P

• Topic Starter Topic Starter
ik zou die sixpack lekker laten voor volgende zomer.
Kan je nu gaan cleanbulken, een sixpack met weinig massa is ook net niks :P

heb je idd gelijk, maar zit nu zo dichtbij dat ik het liefst me cut zou willen doortrekken :P

heb nog nooit zo dichtbij gezeten. heb iig 4 blokjes, das beter dan niets :roflol:

ik ga 12 dagen naar sunny beach :)

tot over 12 dagennn

Heb de andere reacties niet gelezen, waren er een beetje veel. Maar het hangt van het type cardio af dat je doet om af te vallen. HIT cardio schijnt (onderzoek) beter te werken voor vetbranding. Bijvoorbeeld spintjes trekken of andere intensieve cardio training. Weet niet of je dat nu doet of gewoon aan het fietsen/hardlopen bent?

Terug
Naar boven