Ik train nu al zown 9 maanden. Het is allemala goed gegaan. Ben flink breeder geworden en heb ook redelijke armen voor mijn leeftijd. Ik ben nog maar 15. Nuheb ik geluk dat ik de bouw van mijn vader meee heb want die is ook redelijk breed. Maar nu zit ik op een moment dat me spieren eigenlijk niet veel groter meer hoeven te worden van mij. Het gaat er mij nu nog om dat ik minder vet op mijn lijf krijg zodat de spieren er beter uitkomen. Nu is mijn vraag hoe kan ik dit het beste doen? Ik train 3 keer in de week. Maandag borst-triceps, woensdag biceps-rug, vrijdag schouders-benen. Teon ik begin met trainen traainde ik 12-10-8-6 nu laatste tijd doe ik meer 10-8-8. Maar nu hoor ik van sommige dat ik beter minder gewicht kan pakken en meer cardio doen. Maar nu had ik met de instructeur van mij fitness sgool gesproken en hij zij dat dat nie nodig was en ik alleen wat meer cardio moes doen. Hij had uitgerekend op welke hardslag ik moes cardioen. Maja wat kan ik nu het beste doen? Ik ben ook ngo wel berijd om 4 keer in de week te gaan.

Gewoon carbs minderen, eiwitten hoog houden, KEV-verhouding wat wijzigen.