Fitness Seller

DroogTrainen

Crisis

Dutch Bodybuilder
10 media-items
Waardering
11
Lengte
1m79
Massa
84kg
Vetpercentage
11%
Hallo, ik ben nu anderhalve week bezig met het droogtrainen..

Ik ben 1.82 en weeg nu 80 kilo ben al 3 jaar bezig met krachttraining maar heb nu ook besloten om te gaan cutten.. vooral omdat ik de laatste 2 maanden helemaal niks meer aan sport gedaan heb ( vanwege vriendin wat nu uit is + weinig tijd )

schema ziet er als volgt uit:

9:00 : 2 bruine boterhammen met pindakaas.
12:00 : 3 Crackers met rosbief of ander mager vlees
16:00: Appel en Magere kwark van 450G
18:00 wit vis met Sla en bruine bonen
19:30: Cardio met intervals van 30min
21:00: Cracker met vetarme jam.

iemand nog suggesties???

iemand ervaring met stackers of iets?

doel is in 3 weken 5 kilo af te vallen zonder spieren te verliezen

Laatst bewerkt:
doel gaat je nooit lukken en meer eten en meer eiwitten

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zal het niet lukken dacht dat witvis + 450 gram magere kwark genoeg eiwitten bevatten.. noem is iets wat ik kan vervangen op me brood om nog meer eiwitten binnen te krijgen :P

Kipfilet :) maar denk dat dit al bij jou valt onder mager vlees ?

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat doe ik juist al heb vandaag ook rijst gehad met vis.. dus als dit niet goed is zal ik het niet meer weten

zet ff alle E/K/V verhoudingen erbij dan is het makkelijker om goed te oordelen over je schema..en qua vetverlies zonder spier te verliezen is denk ik 300-500 gram per week eerder reëel.

waarom 5 kilo en waarom in 3 weken?

Je kan ook gewoon beginnen te sporten natuurlijk en niet mekkeren over 5 kilo. Ga eerst voor bf verlagen en dan verder kijken.

je eet veeeel te weinig. als je zo weinig eet past je stofwisseling zich hierop aan en zal deze dalen. je moet soms meer eten om af te vallen. vooral in joun geval.

ps. vetarme jam? sinds wanneer zit er vet in jam :P

vetarme jam... gewone dus?

Waarom zal het niet lukken dacht dat witvis + 450 gram magere kwark genoeg eiwitten bevatten.. noem is iets wat ik kan vervangen op me brood om nog meer eiwitten binnen te krijgen :P
is ook je enige maaltijd met eiwitten.
6 maaltijden per dag, richtlijn 30gram eiwit per maaltijd ( dus niet 100gram eiwit in 1 maaltijd en voor de rest wat crackertjes met jam eten..).

Sowieso, jam is uit den bose in een cut

Terug
Naar boven