Fitness Seller

droogtrainen

Waardering
0
Ben zelf 1.78 en 95 kilo met 23,7 procent vet wil naar 16 % .Hoe kan ik mezelf goed droogtrainen zonder daarvoor al teveel spieren in te leveren?? Ik hoor van de ene dat je iets onder je normale voedingsschema moet zitten qua voeding want je moet voldoende koly overhouden anders verbrand je je eigen spieren en de ander zegt dat je een bijna vetvrij schema moet hebben met daarbij 1,5 tot2 gr eiwit per vetvrije spieren. Hoe zit het nu precies?? Kan iemand mij dat vertellen?? (evt met voedingsadvies)

Laatst bewerkt:
Je bent aardig zwaar voor je lengte. Dat betekend dat of je % wat hoger ligt, of dat je aardig wat massa hebt ;)

Ikzelf vind dat je gewoon moet blijven eten wat je lichaam nodig heeft. Niet onnodig minder gaan eten. Probeer gezond te eten, met alleen de noodzakelijke vetten en wat extra eiwitten. Ga vervolgens je CT opvoeren om de vetverbranding in gang te zetten.

brotheringie70 zei:
Ben zelf 1.78 en 95 kilo met 23,7 procent vet wil naar 16 % .Hoe kan ik mezelf goed droogtrainen zonder daarvoor al teveel spieren in te leveren?? Ik hoor van de ene dat je iets onder je normale voedingsschema moet zitten qua voeding want je moet voldoende koly overhouden anders verbrand je je eigen spieren en de ander zegt dat je een bijna vetvrij schema moet hebben met daarbij 1,5 tot2 gr eiwit per vetvrije spieren. Hoe zit het nu precies?? Kan iemand mij dat vertellen?? (evt met voedingsadvies)

Heb je wel eens geprobeerd te trainen volgens het 'bulk and cutting' principe? 4-6 weken vetverbranden door tijdens training meer herhalingen te maken en meer cardio (ik zeg cardio maar bedoel eigenlijk vetverbranden 60%-70% max hartslag) en in je voeding een gedeelte van je CO-tjes vervangen door eiwitten. Door de hoge herhalingen behoudjt je je spiermassa (deze zal echter niet echt toenemen) en verbrand je meer vet. Hierna 4-6 weken bulken, dus weer weinig herhalingen hoog gewicht en weer alles eten dat je nodig hebt voor spiergroei.

Terug
Naar boven