AndroidHealthClinic

Drugs: je slechte/rare ervaringen

Heb nog wel een verhaal van een gozer die ik vroeger vrij goed kende. Gast had tijdje een relatie met een vaag wijf, chickie gaat er vandoor op een gegeven moment omdat die gozer bijna de hele dag stoned of verdwaasd rond liep. Hij helemaal flippen, neemt om het te vergeten maar even 6 LSD-trips in. Altijd handig, niet in de stemming en dan LSD. Nog meer flippen dus, gozer gaat buiten lopen om een beetje af te koelen. Wil allemaal niet erg lukken dus hij denkt misschien helpt een biertje. Enige probleem, het is midden in de nacht. Hij komt een benzinestation tegen op zijn weg (in de tijd dat daar nog bier en andere zooi werd verkocht). Gooit de ruiten in, plundert de koelkast. Maar omdat hij zo ****ed up is blijft hij rustig zitten vlak voor het benzinestation. Politie komt na verloop van tijd ook maar eens een kijkje nemen. Gozer ziet de blauwe brigade komen, staat rustig op, loopt naar een pomp en vraagt aan de heren 'normaal of super?'.

Dat werd dus 6 maanden bijkomen in een inrichting vlakbij Den Haag voor hem. Allerlei vage therapieen en waarschijnlijk ook shock therapie. Zeker gelet op zijn houding na die 6 maanden in de inrichting. Voorheen was het een redelijk normale gozer, op zijn suffe gedrag na dan. Na die inrichting stond zijn ene schouder hoger dan de andere, beetje idee Quasimodo. Zijn baan als wietteler voor een theehuis kon hij vaarwel zeggen, laatste keer dat ik hem zag reed hij pizza's rond op een gestolen brommer.

Dat stukje van 'normaal of super' is in ieder geval vrij lang bij me blijven hangen, jammer genoeg was ik er zelf niet bij toen hij die agenten wilde helpen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
normaal of super :roflol:

Jah sommige mensen die rare dingen met LSD in hun nek. En de combinatie van LSD en alcohol kan voor flinke agressies zorgen heb ik gehoord. Iemand die ik ken is een keer getuige geweest van een kerel die tijdens die combi zijn moeder met een stenen asbak op het hoofd mepte en haar van het balkon flikkerde :eek: Geen gein!

LSD moet je gewoon alleen nemen als je in de stemming bent, maar dat geld eigenlijk voor alle drugs. Als je niet agressief bent van jezelf wordt je dat niet door LSD. Alcohol gebruiken lijkt me inderdaad niet slim, dat verdoet het goede gevoel dat een trip geeft. Opstart van een trip is trouwens vrij heftig, dan is de kans het grootste dat je de controle kwijtraakt. Maakt niet veel uit als je alleen thuis bent, is wat minder als bent uitgenodigd bij iemand thuis.

Wat dat betreft heb ik nog wel een ervaring op 2 LSD trips. Had samen met mijn broer een fiets verkocht aan een buurjongen (werkte toen bij een fietsenwinkel als verkoper/mechanicien). Buurjongen helemaal blij dat wij een bike konden regelen behoorlijk stuk onder de normale verkoopprijs. Maar zijn vader vond het dus nodig dat we uitleg kwamen geven over de herkomst van die bike. Mijn broer en ik hadden net die avond een psychonautisch avondje gepland, met LSD in de mik dus. Maar ja we wilden die bike ook verkopen, konden er toch nog een leuke winst op maken. Dus wij maar mee naar de buren. Trip was nog niet volledig aangeslagen, maar wel al onderweg in de 'rush fase'. We hebben daar uren lang gezeten, pratend over van alles en die vader vond ons toch hele toffe gasten dat we zoveel te vertellen hadden :D Mijn broer en ik soms met een grote smile naar elkaar kijkend, allebei wetende hoe heftig we aan het trippen waren op dat moment.

Heb dat nog wel vaker gedaan, in gezelschap zwaar trippen zonder dat iemand het opviel. Dan is het allemaal nog heftiger, je moet in controle blijven wat de effecten nog meer versterkt.

EricR zei:
Heb dat nog wel vaker gedaan, in gezelschap zwaar trippen zonder dat iemand het opviel. Dan is het allemaal nog heftiger, je moet in controle blijven wat de effecten nog meer versterkt.

Zo heb ik na het uitgaan weleens onder invloed van sos een uurtje discussies over politiek zitten voeren met mijn vader die nog wakker was.

Santoz zei:
Ik ben blijkbaar een uitzondering hier want ik heb nog nooit harddrugs aangeraakt en ben ook niet van plan dat te doen, maar dat ff ter zijde.
Het enige wat ik af en toe doe is een dikke sticky roken, 1x kapotziek geweest daarvan, (overdrijven is nooit goed :)) maar voor de rest nooit probs of herrie gehad.

Tony Montana

The world is yours ... :rolleyes:

Ging in de tijd dat ik LSD regelmatig gebruikte ook vaak naar de kermis, vooral voor de lichteffecten. Zo zijn we ook een keer met een paar vrienden die wel eens wilden blowen op jacht gegaan naar een aansteker. Normaal zou je die gewoon bij een benzinestation kopen 's avonds, maar omdat de lichten van de kermis zeer aantrekkelijk leken deden we het voorstel een spel te doen en de punten te wisselen tegen een aansteker. Was niet eens nodig, zwaar trippend had ik klaarblijkelijk de gave om zo'n kast met een hendel die vanuit het midden wegduwt gelijk de aansteker er uit te lichten.

Wij dus onderweg met aansteker en de weed, richting de duinen. Ook een favoriete plek om o.a. naar de sterren te kijken. Mijn broer rijd de verlengde weg van Pompstationweg op in Scheveningen. Ik besluit om gezellig eens te gaan zeiken buiten de auto. Lul van een broer is zo lollig om keihard weg te rijden, terwijl ik daar dus sta met mijn tokus uit de broek. Toevallig wel een plek die er ook nog om bekend staat dat er 's avonds poten geramd worden. Niet erg prettig om daar dan zwaar trippend rond te lopen. Ik dus de achtervolging ingezet op een rijdende auto, broer gelukkig nog wel zo tegenwoordig van geest om de auto te stoppen.

Op de radio nog een vaag verhaal waarvan ik denk dat het door Hans Dorrestein werd voorgelezen. 1 of andere kerel die zich in Georgie in de fik stak omdat hij niet eens was met het beleid van Gamsachoerdia. Gaat 1 van die stonede gasten tegen me tekeer dat het een nieuwsbericht was en dat er dus echt iemand was omgekomen. Weet ik veel dat hij zo lichtgeraakt was. Ik had het idee dat die nieuwslezer toch echt Hans Dorrestein was :D

Zelfde nacht nog rustig geparkeerd bij de boulevard met uitzicht op zee, beetje nachillen. Stoppen er op eens een paar vage gasten naast ons, of we pillen willen kopen. Ik roepen tegen die gasten 'nee man we hebben iets beter, LSD'. Gasten denken geloof ik dat we een paar dopeboeren zijn en deden gelijk een voorstel tot groothandelsprijzen van hun pillen. Toch maar netjes afgeslagen.

Ook nog die nacht beetje lopen springen op het havenhoofd. Zijn van die betonnen blokken die soms meters uit elkaar liggen, tussenin een metersdiep gat dat zeker zorgt voor botbreuken bij een val.

Idd, als je je verzet tegen psychedelische drugs is het inderdaad heel heftig.

En agressie komt soms ook omdat het geestverruimend is. Mensen met een agressieve aard kunnen ook agressieve visioenen krijgen die ze dan in praktijk brengen.

Inderdaad is het erg vet om je onder invloed te begeven onder de massa. Als je tenminste niet zó van de kaart bent dat je schuimbekkend en met wegdraaiende ogen rondzwalkt.

Als je gewoon goed op dreef bent en nog wel enige vorm van realiteitszin hebt is het gewoon tof om je onder nuchtere of licht aangeschoten mensen te begeven die niet in de smiezen hebben dat jij iets anders ervaart op dat moment. Sowieso is het dan leuk omdat je op dat moment een speciale band hebt met degene waarmee je samen koekwaus bent.

Ik ben altijd erg nieuwsgierig naar nieuwe dingen, maar heb een hekel aan totale verdwaasdheid. Dat je de volgende dag niet meer weet wat je allemaal hebt gedaan en van anderen moet horen dat je met spuitpoep de voordeur van de alleenstaande buurvrouw hebt ondergesmeerd (suggestief overigens).

LSD heb ik een keer genomen, maar ik vond het net iets te heftig, ben er geloof ik vrij gevoelig voor. Niks bijzonders gebeurd, maar geef me toch maar paddo's.

Hahaha, wat een verhalen hier.
Mijn duit in het zakje:
Een maat van me krijgt door de telefoon ruzie met zijn vriendin en slaat van woede heel hard tegen een mobiel pleehuisje dat er toevallig stond. Het pleehuisje gaf geen krimp maar zijn hand werd heel snel heel dik. Om te kalmeren leek het mij wel verstandig om eerst effe wat te drinken voordat we naar het ziekenhuis gingen. Dat effe drinken werd 1 liter tequila. Een half uur later staan we bij het ziekenhuis waar ik bij de bosjes bij de ingang sta te kotsen en mijn kameraad ruzie krijgt met de nachtbewaking. Mijn kameraad krijgt een duw, gaat plat op z’n bek (een bult op z’n harses erbij), krabbelt overeind en kotst recht voor de ingang van het ziekenhuis. Daarna zijn we maar naar huis gestrompeld, omdat de bewaking ons niet meer binnen wilde laten.

Nog een verhaal:
Op een houseparty lekker op de pado’s staan trippen totdat een meisje dat ik ken probeert een praatje met me aan te knopen. Ik hoorde wel wat ze zei maar ik begreep het niet, dus antwoordde ik op alles wat ze zei of vroeg JA!, na een paar minuten is ze weer weggegaan. Dat meisje vertelde me later dat ik er ook nog eens breed bij stond te grijnzen. :rolleyes:

Nog een anecdote:
Met een goede vriend naar de finale van Temptation Island zitten kijken onder invloed van paddo’s. Nuchter begrijp ik al niet waarom mensen aan zo’n t.v. programma meedoen, maar met paddo’s in je mik wordt het erg bizar en lachwekkend. :eek: :D

Verder ben ik wel een beetje klaar met drugs. Ik heb alles geprobeerd dat ik wilde proberen. Alleen wiet komt in aanmerking voor regelmatig gebruik (1 of 2 keer per week). Alcohol en paddo’s zijn leuk voor af en toe. XTC ga ik ooit nog wel een keer gebruiken denk ik. En de rest van de drugs vind ik vieze troep en gebruik ik noooooit meer.

LSD dosis om 'out of control' te gaan lag bij mij op 3 trips, maar vanaf 2 moest ik al aardig werken om niet te vaag over te komen. Zoals bij iedere drug moet je het doen in een goede stemming. Meeste bad trips komen gewoon omdat mensen het doen terwijl ze zichzelf al niet prettig voelen. Zeker met LSD gevaarlijk omdat het alles wat je waarneemt en voelt tig keer versterkt.

1 van mijn eerste trips heb ik naar Hellraiser 1 gekeken, op zich al een vrij vage en extreme film maar onder invloed is het echt heftig. Het stukje dat Frank uit elkaar wordt getrokken en dan zegt 'Jesus wept' is echt jaren lang blijven hangen. Deel 2 heb ik ook nog trippend bekeken :D

Overigens nog vaak genoeg meegemaakt dat ik een natrip kreeg, dan ben je dus nuchter en sta je op eens in de supermarkt redelijk trippend alles op te nemen. Duurt niet al te lang maar je moet er wel rekening mee houden. Kan vervreemdend werken.

Nog een vooral vage ervaring: Ik heb een keer 'the beach' met Leonardo DiCaprio gekeken met een xtc pil op. Het was echt zo'n goeie pil met veel MDMA, en ik heb zelden zo diep in een film gezeten, op zich wel vreemd met een pil eigenijk. Maar het rare is dat elke keer als ik die film weer zie ik weer half uit m'n plaat ga, alles komt weer bovendrijven.

Al die verhalen: écht super!

Zelda zei:
Nog een vooral vage ervaring: Ik heb een keer 'the beach' met Leonardo DiCaprio gekeken met een xtc pil op. Het was echt zo'n goeie pil met veel MDMA, en ik heb zelden zo diep in een film gezeten, op zich wel vreemd met een pil eigenijk. Maar het rare is dat elke keer als ik die film weer zie ik weer half uit m'n plaat ga, alles komt weer bovendrijven.

Ja dat heb ik heel erg met muziek! Als ik bepaalde platen hoor word ik enorm emo en als ik dan terugdenk blijken het die bepaalde platen van 'Die club onder de palmen' geweest te zijn....heerlijk :)

Met LSD op Hellraiser kijken!?
Pfff, voel ik me effe een watje. Ik heb met paddo’s op naar Evil Dead gekeken en toen een blondine werd verkracht door een boom had ik er genoeg van en heb ik de film afgezet.

@ Zelda: heb ik ook met bepaalde muziek. Muziek en drugs gaan wonderlijk goed samen. Men neme een have trip paddo’s heul veul wiet en de 4 jaargetijden van Vivaldi, KICKUH! :coolnana:

Heb zelf een aardig tijdje astronomie, cosmologie en quantum mechanica boeken gelezen, vrij heftige maar ook droge stof. In die tijd lurkte ik ook nog wel eens aan een waterpijp met goede weed of stuff. Door al die theorieen die door mijn hoofd spookte had ik op een gegeven moment behoorlijk stoned het idee dat ik de kern van de zaak kon bevatten. De alles verklarende theorie zat in mijn hoofd, maar ja THC zorgt er voor dat je korte termijn geheugen juist niet zo goed werkt. Dus die theorie vervloog, jarenlang nog getobd wat ik nou precies gedacht heb. Zal wel een hersenspinsel zijn geweest, maar op dat moment was het echt van : Eureka! :D

Zelda zei:

hahaha de beach ja, super film. de eerste keer dat ik die zag was ik super stoned. heb toen 2 uur met open mond zitten kijken. aan het einde snapte ik er nog niets van....

Haha, dat heb jij nodig voor een Eureka! gevoel?
Dat heb ik al als ik knetterstoned de voordeursleutel terug vindt. :D

Terug
Naar boven