- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Heb nog wel een verhaal van een gozer die ik vroeger vrij goed kende. Gast had tijdje een relatie met een vaag wijf, chickie gaat er vandoor op een gegeven moment omdat die gozer bijna de hele dag stoned of verdwaasd rond liep. Hij helemaal flippen, neemt om het te vergeten maar even 6 LSD-trips in. Altijd handig, niet in de stemming en dan LSD. Nog meer flippen dus, gozer gaat buiten lopen om een beetje af te koelen. Wil allemaal niet erg lukken dus hij denkt misschien helpt een biertje. Enige probleem, het is midden in de nacht. Hij komt een benzinestation tegen op zijn weg (in de tijd dat daar nog bier en andere zooi werd verkocht). Gooit de ruiten in, plundert de koelkast. Maar omdat hij zo ****ed up is blijft hij rustig zitten vlak voor het benzinestation. Politie komt na verloop van tijd ook maar eens een kijkje nemen. Gozer ziet de blauwe brigade komen, staat rustig op, loopt naar een pomp en vraagt aan de heren 'normaal of super?'.
Dat werd dus 6 maanden bijkomen in een inrichting vlakbij Den Haag voor hem. Allerlei vage therapieen en waarschijnlijk ook shock therapie. Zeker gelet op zijn houding na die 6 maanden in de inrichting. Voorheen was het een redelijk normale gozer, op zijn suffe gedrag na dan. Na die inrichting stond zijn ene schouder hoger dan de andere, beetje idee Quasimodo. Zijn baan als wietteler voor een theehuis kon hij vaarwel zeggen, laatste keer dat ik hem zag reed hij pizza's rond op een gestolen brommer.
Dat stukje van 'normaal of super' is in ieder geval vrij lang bij me blijven hangen, jammer genoeg was ik er zelf niet bij toen hij die agenten wilde helpen.
Dat werd dus 6 maanden bijkomen in een inrichting vlakbij Den Haag voor hem. Allerlei vage therapieen en waarschijnlijk ook shock therapie. Zeker gelet op zijn houding na die 6 maanden in de inrichting. Voorheen was het een redelijk normale gozer, op zijn suffe gedrag na dan. Na die inrichting stond zijn ene schouder hoger dan de andere, beetje idee Quasimodo. Zijn baan als wietteler voor een theehuis kon hij vaarwel zeggen, laatste keer dat ik hem zag reed hij pizza's rond op een gestolen brommer.
Dat stukje van 'normaal of super' is in ieder geval vrij lang bij me blijven hangen, jammer genoeg was ik er zelf niet bij toen hij die agenten wilde helpen.
Laatst bewerkt:

Geen gein!
Mijn broer en ik soms met een grote smile naar elkaar kijkend, allebei wetende hoe heftig we aan het trippen waren op dat moment.
) maar voor de rest nooit probs of herrie gehad.