XXL Nutrition

Drunkens train/kuurlog

Die t3 is blijkbaar een goede oplossing voor jou.

Succes met de coach!

• Topic Starter Topic Starter
Die t3 is blijkbaar een goede oplossing voor jou. Succes met de coach!
Ja idd had verschillende sides moeder zat net op het minimum na haar bloed test maar om hier medicatie te krijgen voor serieuze dingen is altijd zen
Hoop geklooi.zeker als ze weten dat je aas gebruikt maar zij heeft een hoop sides van een slechte schildklier niet afvallen,bijkomen zonder reden depressief altijd moe.
Was zelf ook altijd een zombie al sliep ik 10u laatste tijd en vandaag is het al veel beter met 5u slaap ^^

Denk dat ik maar weer met Martial arts ga beginnen zit me hier te vervelen en heb veel energie door de t3 vanmorgen benen al getraind en weer maar 5u geslapen

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

Voel al enkele weken dat ik emotioneler word in
Overdreven zin voor een af andere reden een tienerserie beginnen volgen en kreeg vandaag de indruk dat ik de personages echt kende :P toen stierf er een en heb me hele dag moeten inhouden om niet te huilen libido is ook veel minder dus ga vanafu 1mg adex eod nemen als dit de overdreven emoties
Niet stopt of mindert stop ik met de kuur word er gek van ^^

Waarom een coach die in het buitenland zit en niet 1 in Nederland die je regelmatig kunt bezoeken en spreken?

Er zijn toch genoeg coaches in NL die je goed kunnen helpen?

Niet van dat kaliber maar wel net iets eronder. Zo maar ff 1 die mij te binnen schiet: 1.82 en 125 kilo. [Link niet meer beschikbaar]
dan ga ik liever voor iemand van 40 jaar met meer ervaring eerlijk gezegd zijn fysiek is ook wat mijn doel is uiteindelijk.
hoe post je een foto hier ? weet t nog altijd niet ^^

en komop die 2 komen nog niet eens dicht bij elkaar qua fysiek

dan ga ik liever voor iemand van 40 jaar met meer ervaring eerlijk gezegd zijn fysiek is ook wat mijn doel is uiteindelijk.
hoe post je een foto hier ? weet t nog altijd niet ^^

en komop die 2 komen nog niet eens dicht bij elkaar qua fysiek

Maar iemand hoeft ook niet
Jouw droom fysiek te hebben om jou tot dat doel te brengen toch?

Maar Beau Baisden ziet er wel iets anders uit. Maar zal ook deels genetisch zijn.

http://gallery.rxmuscle.com/newgallery/JEB_0505_ADYETPAPXH.jpg

Vind vooral zen huidige Shape indrukwekkend 2de reden ook dis jij doorstuurde is zwart dus als je het over genetics wil hebben ^^

Die ik doorstuurde vind ik zelf ook niet zo mooi maar kwam mij zo even te binnen. Bedoelde er ook meer mee dat er ook ik NL jongens zijn die op een redelijk niveau goed gepresteerd hebben.

Maar ik hoop natuurlijk dat je een goede coach hebt aan Beau. Maar hoe werkt dat precies? Wat doet hij voor je? En wat vraagt hij als vergoeding?

Daar ben ik wel benieuwd naar.

Die ik doorstuurde vind ik zelf ook niet zo mooi maar kwam mij zo even te binnen. Bedoelde er ook meer mee dat er ook ik NL jongens zijn die op een redelijk niveau goed gepresteerd hebben. Maar ik hoop natuurlijk dat je een goede coach hebt aan Beau. Maar hoe werkt dat precies? Wat doet hij voor je? En wat vraagt hij als vergoeding? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Hij vraagt 140 per maand hierbij geeft hij de kuren,voeding en training etc alles eigelijk via mail en Skype

---------- Toegevoegd 20 April 2015 om 02:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst 19 April 2015 om 17:58 ----------

bloeddruk 134-75 hartslag 76/min niet slecht vind ik op zen gram test en deca :)

Eerste dag werken aan de haven fuk it denk dat ik morgen niet meer ga had verwacht containers lossen en laden nee 8uur lang zakken met gemalen glasvezel vullen zonder muziek of iemand dat praat .
Was kletsnat vant zweet binnen een uur mondmasker ook dus werkte nog
Maar half hele dag kletsnat rondgelopen :P

Ga de Deca en mast er volledig uitlaten vanaf nu enkel 1gram test zetten om de 5dagen daarna kan ik test verlagen en tren a meepakken of iets andersToch maar verdelen 4ml test e in 1x is niet zo leuk ^^
Vandaag baltic begonnen ben benieuwd dat het effect evenveel verschilt als de prijs :P

---------- Toegevoegd om 03:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:15 ----------

ben aan het twijfelen om voor YBF tegaan dit jaar eens met Beau bespreken of het haalbaar is

Laatst bewerkt:
Ga de Deca en mast er volledig uitlaten vanaf nu enkel 1gram test zetten om de 5dagen daarna kan ik test verlagen en tren a meepakken of iets andersToch maar verdelen 4ml test e in 1x is niet zo leuk ^^
Vandaag baltic begonnen ben benieuwd dat het effect evenveel verschilt als de prijs :P

---------- Toegevoegd om 03:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:15 ----------

ben aan het twijfelen om voor YBF tegaan dit jaar eens met Beau bespreken of het haalbaar is

De prijs is zeker hoger en ook flink in vergelijking met UG dan. Dus hoop voor je dar het ook flink beter werkt :D

Laatst bewerkt:
Pfff zelfs dan niet? Ligt dat ook deel aan kuurverleden ?
Heb enkel var + 500mg test gedaan 500test en 800mast (achteraf verandert naar 400) dan deze kuur met de npp en deca , de haargroei krijg ik spijtig genoeg wel. Van 5iu hgh voel ik ook niets van sides volgende week Canada proberen ipv alley. Pumps Waren zalig eerste kuur meet die anavar Of wat er ook in zat.

Libido is net hetzelfde als voor ik kuurde ( even hoog dus :P )
Geen acne zelfs niet op 800mast ben volgens mij underdosed shit aan het inspuiten is van verschillende bronnen dus daar licht het niet aan .

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

het niveau van YBF ziet er zielig uit dus gaat zeker lukken nu ik nog in de junioren categorie mag

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Net rug getraind kreeg op hey einde een wazig zicht in men linker oog heeft zo geduurd tot ik thuis was en nu nog geen idee hoe het komt ,enige wat verandert is is de redt van bp did ik gisteren geïnjecteerd heb ?

Terug
Naar boven