Drunkenmaster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.142
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Gelukkig niet meer gehad iddHeb je nog last gehad van een wazig zicht? Hopelijk blijft het bij 1x. Grtzz

---------- Toegevoegd 25 April 2015 om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst 24 April 2015 om 17:15 ----------
kreeg vandaag echt amper iets binnen qua voeding misschien normaal na 3 maanden clean te eten

vanaf morgen ook vrij tot maandag dus word volledig clean eten en ga proberen toch 30-40 min cardio te doen op die vrije dagen. Heb morgen kitje Canada hgh binnen als ik hier even weinig van merk als alley (3kits ,5iu ED gezet) stop ik tijdelijk met hgh en ga ik over naar igf pre workout voor de pumps en prijsverschil misschien is die "hgh" wel een peptide blend, dan kan ik ondertussen wat sparen voor een paar Pharma grade hgh kits. Volgende week vrijdag zou ik met Beau beginnen wil toch zoveel mogelijk vocht kwijt en 2-3kg eraf dus word goed wat cardio.Hij komt deze zomer ook enkele weken naar Duitsland omdat zijn sponsor daar zit dus hopelijk kan ik hem eens irl ontmoeten