MuscleMeat

Drunkens train/kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
Heb je nog last gehad van een wazig zicht? Hopelijk blijft het bij 1x. Grtzz
Gelukkig niet meer gehad idd ;)

---------- Toegevoegd 25 April 2015 om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst 24 April 2015 om 17:15 ----------

kreeg vandaag echt amper iets binnen qua voeding misschien normaal na 3 maanden clean te eten :P

besloten om vanaf morgen te beginnen cutten wel nog op 500 test e ew dus ga E5D injecten heb woesndag geinject dus maandag weer 500mg,dat ik toch al wat droger kom te staan voor ik met Beau begin altijd wel goed ^^ momenteel 99kg
bf 15-16%

na een half jaar vandaag weer eens op de heavy bag cardio gedaan pump was pijnlijk in schouders traps en bovenrug ^^ toch 30 min volgehouden

Hoeveel kcals ga je eten met 500 test?

Zelf twijfel ik tussen 500 mg test of 250 mg test en 300 NPP qua cut, cals is 1500-2000 extreem diep maar twijfel tussen de spierverlies ermee.

En ik raad je deca af, je gaat je dik voelen ermee, beter NPP

Hoeveel kcals ga je eten met 500 test? Zelf twijfel ik tussen 500 mg test of 250 mg test en 300 NPP qua cut, cals is 1500-2000 extreem diep maar twijfel tussen de spierverlies ermee. En ik raad je deca af, je gaat je dik voelen ermee, beter NPP
2500 kcal heb paar weken deca gedaan hiervoor voor men gewrichten ;) vond het vocht iets te veel ben aan het twijfelen om 20 dagen tren a 50 mg ed erbij te doen heb nog een vial staan

500 mg test is genoeg imo

Besloten om deze week hogere reps te doen 15-20 en form op alles nog eens nakijken last van linkerschouder

Jij vliegt ook van het ene in t andere he?
Consistentie is the key.
maak een plan en hou je daaraan..heb t idee dat je veel switch qua middelen training en voeding. Opzich is variatie niet erg maar je plannen lopen erg ver uiteen. Just my 2 cents

Jij vliegt ook van het ene in t andere he? Consistentie is the key. maak een plan en hou je daaraan..heb t idee dat je veel switch qua middelen training en voeding. Opzich is variatie niet erg maar je plannen lopen erg ver uiteen. Just my 2 cents
heb uiteindelijk toch gewoon normale rep range gedaan 8-12 ik ben na maanden gisteren pas drastisch verandert van voeding ^^
imo moet je altijd doen waar je je goed bij voelt ;)
ben toch blij met wat ik tot nu toe gegained heb (nu ik weet dat de gear zwaar ondergedoseerd was )

Laatst bewerkt:
Toch al bijna 2 weken op 25mcg t3 morgen uppen naar 50mcg de test moet spierafbraak wel tegen gaan gisteren niets geslapen gevolg een dag leven op koffie en redbull ,wil dit niet meer mee maken eerlijk gezegt slaapproblemen f**k you. Morgen rug trainen :) vanaf morgen ook vrij tot maandag dus word volledig clean eten en ga proberen toch 30-40 min cardio te doen op die vrije dagen. Heb morgen kitje Canada hgh binnen als ik hier even weinig van merk als alley (3kits ,5iu ED gezet) stop ik tijdelijk met hgh en ga ik over naar igf pre workout voor de pumps en prijsverschil misschien is die "hgh" wel een peptide blend, dan kan ik ondertussen wat sparen voor een paar Pharma grade hgh kits. Volgende week vrijdag zou ik met Beau beginnen wil toch zoveel mogelijk vocht kwijt en 2-3kg eraf dus word goed wat cardio.Hij komt deze zomer ook enkele weken naar Duitsland omdat zijn sponsor daar zit dus hopelijk kan ik hem eens irl ontmoeten :)

---------- Toegevoegd om 00:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:27 ----------

Gewicht nu 97,9kg, 1,1kgkwijt tot nu toe

niet kunnen slapen zuigt indd, op de dagen dat ik cardio doe slaap ik wel beter merk ik.

misschien ga ik zelf ook is igf overwegen, kost niet zo veel meer viel me op.

niet kunnen slapen zuigt indd, op de dagen dat ik cardio doe slaap ik wel beter merk ik. misschien ga ik zelf ook is igf overwegen, kost niet zo veel meer viel me op.
Als ik een routine heb is slapen geen probleem maar ik verkloot het elke keer omdat ik in de horeca Werk dus geen vaste uren

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

Gewicht in de ochtend 97kg :)

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Net rug getraind en 20min cardio

96.5 kg vanmorgen flat as f**k dus ga komende dagen niet meer in de spiegel kijken wou daarnet al weer beginnen bulken :P

---------- Toegevoegd 2 May 2015 om 02:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst 1 May 2015 om 17:28 ----------

woensdag begin ik met Beau:flexgrin:

met een 500 kcal tekort en 50mcg t3 toch een lekkere training gehad laatste set op de machine chest press (met 1 hand) 100kg x10 per kant gepressd :)
achteraf 75kg gebenched 10 reps ,
fly's gedaan 5 sets met 20kg (al de anderen waren bezet :P) dan ge eindigt met dumbell pullovers 22kg(1ste maal deze oefening)
voel me ook al veel beter op deze test wel slaperig van de hgh

Laatst bewerkt:
enkele dagen bezig met canada hgh ben er bloated van en zou de hele dag kunnen slapen ^^goed of slecht teken? geen idee heb vannacht al men schemas ,voeding,training en supps+gear ben benieuwd
net ook test gezet kwam weer veel bloed uit altijd probleem met linker quad ^^ rechter heeft nu wat rust nodig

Heel de dag slapen, dan moet ik dat ook maar gaan zetten. Afgelopen week toevallig weer twee nachten dat ik niet slaap (tren) maar daarvoor viel t wel mee.
Mag je je schema's (voeding/training/supps) delen? Nog steeds in trouwens.

Heel de dag slapen, dan moet ik dat ook maar gaan zetten. Afgelopen week toevallig weer twee nachten dat ik niet slaap (tren) maar daarvoor viel t wel mee. Mag je je schema's (voeding/training/supps) delen? Nog steeds in trouwens.
of het mag ? geen idee heeft hij niets over gezegd maar ik doe het niet uit principe misschien een groffe samenvatting maar niet de juiste doseringen etc.
ik slaap enkel woensdag slecht snachts voor een of andere reden

aha eindelijk gestart met Beau :)

Laat het groeien dan maar beginnen!

aha eindelijk gestart met Beau :) Laat het groeien dan maar beginnen!
Jep alles gekregen vandaag word test en eq gruwelijke benen training die hij heeft gegeven supps zijn isolaat,casseine en bcaa En karbolyn als ik dat ergens vind

Terug
Naar boven