XXL Nutrition

Duitsland - Nederland

• Topic Starter Topic Starter
damn... 831 keer bekeken deze thread. Ik wist niet dat deze draad zoveel los kon maken :):):)

Volgende wedstrijd. Pierre en mckaay in de basis. Aanvalluhh gvd :)

Overmars wat meer peper in zijn kont en dan komt het wel goed.

• Topic Starter Topic Starter
[Abeelding niet meer beschikbaar]

:)

whahaha, ik was gewoon lekker trainen, hardcore ofnie? heb ik dickie en zn jongens eens ff lekker genaaid :D

pfoeh hebben tog wel ff een terrassie afgebroken bij die 1-1, mijn god wat was dat een ontlading....

moge duidelijk zijn dat NL nog niet goed draait.

Waarom haalde Advocaat Davids van het veld?

Ben diep teleurgesteld met die 1-1. Zo veel blunders. Van der Meyde was dramatische. Veel ballen gewoon afgegeven aan die Duitsers en de rest de tribune in geschoten. Hij had geen 1 goede actie gemaakt op de vleugel. Behalve uiteraard de goal.
Zenden was dramatisch. Bouma was slecht. Heitinga had niets te doen en maakte daar geen gebruik van. Bah. De rest gaat ook niet zonder commentaar.

Opstelling tegen de Tjechen:

....................V.d.Sar.....................
Reiziger....Heitinga..Stam.....Bouma...
.................Davids.......................
Sneijder......................Vdvaart.....
V.d.Meyde...Kluivert....Robben.........

Van der Vaart kan je eruit zetten voor Cocu als je niet te aanvallend wilt spelen. In princiepe moeten Sneijder en VdVaart gewoon in de rug van de verdediging komen en de afvallende ballen erin schieten. Iets wat ze alletwee kunnen en leuk vinden. Maar je hebt misschien een beetje problemen met de omschakeling. Advocaat moet gewoon ff bellen met Cruijff. Hij heeft de antwoorden wel.

Waarom is Cruijff nooit bondscoach geworden? rommel met rinus michaels?

btw nistelrooy speelde gewoon goed, niet zijn sT, maar goed

t was echt weer 3 keer niks, van Nistelrooy heeft gescoord dus reken r maar op dta die er zaterdag ook weer instaat hoor, maar wat heeft die kerel waardeloos gespeeld zeg

heel nederland overigens, alles terug op Edwin, om moedeloos van te worden zeg, en zo speel je de duisters wel in de kaart ja. die vonden t allang bestm elke bal was immers voor een mo..euh duitser die overigens bijzonder goed speelde moet ik zeggen

dus d*ck, hoop dat je meeleest:
vleugelspitsen erin, overmars speelt de tegenstander moe, overmars moe--> robben erin en makaay in de spits

Pierre..:bow:

CQ_Demolisher zei:

Zoiets..nu coffeeshop eigenaar vroeger uitsmijter in Bergen op Zoom.
Tja, je vrouw gaat keertje stappen..negen maanden later komt er zo'n zwart koppie eruit steken..had het gezicht van die vader wel eens willen zien :eek:

Maar ondanks dit feit heeft hij niet of nauwelijks contact met z'n biologische vader (die ontkent alles) en is hij gewoon groot gebracht bij z'n 2 blanke ouders in Steenbergen...

De andere echte zoon van deze coffeeshop eigenaar, de halfbroer van Pierre, lijkt dan ook als twee druppels water op Pierre.

Maar je kunt lullen wat je wilt..Pierre verdient gewoon de volledige 90 minuten.

Laat die van der Vaart lekker naar zijn feestjes, commercials en holmaatje Rene Froger gaan..kan hij zich lekker volvreten..papventje!

Laatst bewerkt:
CQ_Demolisher zei:
Waarom is Cruijff nooit bondscoach geworden? rommel met rinus michaels?

Ze hebben hem ooit gevraagd en hij past ervoor. Kan me er ook wel wat bij indenken. In zijn hoogtijdagen was voetbal, voetbal en liep men niet als n stel verwende miljonairtjes over het veld.

Hij is een aantal WK's geleden gevraagd maar hij kreeg van de KNVB niet volledige zegenschap over alles wat zijn team kon beïnvloeden. Zoals bonussen, persgedoe, staf, etc.

Terug
Naar boven