Fitness Seller

Duitsland - Nederland

Nederland wint. Das logisch.

Tjechen hebben nu net 1-1 gemaakt, zou wel leuk zijn als letland wint :D

RobbieH zei:
Euhm das alweer bijna 60 jaar geleden hoor :)
De mensen die daar nu aan het voetballen zijn hebben daar niks mee te maken gehad.

Was ook maar grap, anders hadden ze btw ook wel n heel oud elftal :D

Nou, tot nu toe loopt alles naar plan volgens mijn ingevulde voetbalpoule :D
Houd eigenlijk niet van voetbal maar vind dit wel grappig en gokje wagen is altijd leuk :)

duitsers winnen.. had niks anders verwacht.. ze gewoon feller.

ik denk dat et 2-1 voor duitsland wordt (heb ik ook gepouled )

damn nederland is echt frot, hopen op een betere 2de helft.

als nl nou nog 1x gescoord had had ik van 3,33 euro 40 euro gemaakt

laatste 10 mins wel op niveau, eindelijk 'van the man' weer een goal gemaakt maar over het algemeen een slechte wedstrijd, ook slechte opstelling imo, maarja beter 1-1 dan 0-1

wat een zielige wedstrijd zeg, maar goed, 1-1 'gelukkig'. Ned-Tjechie zal wel massale slachtpartij worden.

ze mogen blij zijn met dat ene puntje. maar het was weer niet om aan te zien. alleen het laatste kwartier zag je een schim van wat ze in staat zijn en zag je ook dat Duitsland een middelmatige tot slechte tegenstander is. achteraf blij met één punt, maja had meer in gezeten gezien de magere Duiste ploeg.

Tsjechie wordt pas echt een zware dobber. ik denk toch echt dat Nederland van Tsjechie gaat verliezen, op zn hoogst een gelijkspel. Winnen zie ik ze niet doen, of er moet een Tsjech een rode kaart krijgen of iets anders 'incidentueel' waardoor Nederland wint

Letland. Winst.

voetbal zuigt nog steeds... zit lekker rustig op me kamer, schrik ik me dood van allemaal geschreeuw en getoeter :D

altijd he :D na een wedstrijd hoor je altijd van : ja nederland is VEEL beter en ze konden MAKKELIJK winnen :D maar ze hebben zich nooit bewezen ???

Rob G zei:
Die Duitsers worden zwaar afgemat, daarna komen r flinke rellen, en tot slot nog wat aanslagen van moslim extremisten...

Waar slaat dat nou weer op 'MOSLIM EXTREMISTEN". Het lijkt wel alsof je een hekel hebt aan moslims. ???

Cagri51 zei:
Waar slaat dat nou weer op 'MOSLIM EXTREMISTEN". Het lijkt wel alsof je een hekel hebt aan moslims. ???

omdat ze gewoon graag met explosieven spelen en het geloof gebaseerd is op haat en terreur (tenminste de mensen die zich aan de koran houden)

Het topic is Nederland - Duitsland, niet de bedoeling dat het verzandt in politiek of religieus geflame. Stick to the topic heren.

wat een slechte wedstrijd, gelukkig ging het met van Hooijdonk iets beter. Volgende keer gewoon in de basis.

sanniejj zei:
omdat ze gewoon graag met explosieven spelen en het geloof gebaseerd is op haat en terreur (tenminste de mensen die zich aan de koran houden)

Maar deze thread gaat toch gewoon over voetbal. Of zie ik het verkeerd. Maar als hij zo kinderachtig wil zijn om elke keer wat te lullen over de moslims mag hij verder gaan. Gewoon zielig.

Majaah schijt aan hem.

Ontopic:
Nederland was wel veel beter maar jammer. Nu maar hopen dat ze winne tegen Tsjechie

Was wel goede wissel om die verdediger eruit te halen en van hooidonk vooraan te zetten, daar was die duitse opstelling niet op gemaakt om ineens 4 man voorin te hebben. Heeft toch wel geholpen zo te zien :)

Terug
Naar boven