XXL Nutrition

Duitsland - Nederland

Pierre is mijn favoriet! Pierre is trouwens hier in Steenbergen opgegroeid. Is begonnen bij V.V Steenbergen waar ikzelf ook jaren gespeeld heb. Pierre's vader en moeder wonen hier nog steeds. Leuk feit is dat vader en moeder beide blank zijn :p

Cagri51 zei:
Maar deze thread gaat toch gewoon over voetbal. Of zie ik het verkeerd. Maar als hij zo kinderachtig wil zijn om elke keer wat te lullen over de moslims mag hij verder gaan. Gewoon zielig.

Majaah schijt aan hem.

Ontopic:
Nederland was wel veel beter maar jammer. Nu maar hopen dat ze winne tegen Tsjechie
ben je mal ? hij maakte een grapje, g r a p j e..waarom duik je daar zo serieus op in/

on topic: nederlands kracht is nu eenmaal de voorhoede(4 topspitsen), 1 spits doet het niet

Als d*ck het nu nogniet door heeft......VLEUGELSPITSEN!!!

Elke gevaarlijke aanval van Duitsland ging over de vleugel. Nederland geef 1 (ja 1) voorzet over de vleugel en....juist...doelpunt.

Ook Tsjechie en Letland scoren allebei OVER DE VLEUGEL. En heb dit WK al meer doelpunten gezien die over de vleugel voorgezet werden.

Dus ik hoop dan ook dat Robben op links staat zaterdag en Van de Meijde wel een goede pot speelt op rechts.

Over de wedstrijd: wat een klote-wedstrijd. Slecht slecht spel van NL. We mogen blij zijn met een 1-1.

JuggerNaut zei:
Pierre is mijn favoriet! Pierre is trouwens hier in Steenbergen opgegroeid. Is begonnen bij V.V Steenbergen waar ikzelf ook jaren gespeeld heb. Pierre's vader en moeder wonen hier nog steeds. Leuk feit is dat vader en moeder beide blank zijn :p

Als goed is, is 1 van de 2 toch donker ??? Misschien uit een ander huwelijk van 1 van de 2???

Pumpin' zei:

Elke gevaarlijke aanval van Duitsland ging over de vleugel. Nederland geef 1 (ja 1) voorzet over de vleugel en....juist...doelpunt.

Ook Tsjechie en Letland scoren allebei OVER DE VLEUGEL. En heb dit WK al meer doelpunten gezien die over de vleugel voorgezet werden.

Dus ik hoop dan ook dat Robben op links staat zaterdag en Van de Meijde wel een goede pot speelt op rechts.

Over de wedstrijd: wat een klote-wedstrijd. Slecht slecht spel van NL. We mogen blij zijn met een 1-1.

robben heeft helaas weinig tot geen wedstrijdritme

JuggerNaut zei:

zeker de melkboer..

Nou als Nederland op het niveau van de 1e helft door was blijven spelen hadden ze verdiend met 0 - 3 oid verloren. Wat een geknoei in de 16 meter telkens. Maar ja het is 1-1 geworden en daar mogen zowel de Duitsers als wij zeer content mee zijn, gezien de slotfase.

Nederland- Tjechie wordt ook een zware dobber, helaas kan ik die wedstrijd niet zien.

• Topic Starter Topic Starter
Leviathan zei:
Nou als Nederland op het niveau van de 1e helft door was blijven spelen hadden ze verdiend met 0 - 3 oid verloren. Wat een geknoei in de 16 meter telkens. Maar ja het is 1-1 geworden en daar mogen zowel de Duitsers als wij zeer content mee zijn, gezien de slotfase.

Nederland- Tjechie wordt ook een zware dobber, helaas kan ik die wedstrijd niet zien.

Idd. De uitslag is iets waar ik wel tevreden mee ben. Het scheelde niet veel of Nederland had dik verloren.

Ik hoop dat de volgende wedstrijd beter wordt. Wat ik alleen niet begreep waarom er zo laat werd gewisseld. Ze hadden Pierre er veel eerder moeten inzetten (van die gast gaat altijd dreiging uit). Wat me ook opviel dat Overmars slecht speelde. De snelheid van vroeger heeft hij gewoon niet meer. Jammer :rolleyes:

nederland speelt echt niet goed meer..

alles gaat door t midden, buitenom.. homaar, af en toe eens, ze moeten meer rond spelen zoals stukjes uit de 2e helft en de eerste 10min.

1 - 1 eerlijke stand

Emile zei:
Idd. De uitslag is iets waar ik wel tevreden mee ben. Het scheelde niet veel of Nederland had dik verloren.

Ik hoop dat de volgende wedstrijd beter wordt. Wat ik alleen niet begreep waarom er zo laat werd gewisseld. Ze hadden Pierre er veel eerder moeten inzetten (van die gast gaat altijd dreiging uit). Wat me ook opviel dat Overmars slecht speelde. De snelheid van vroeger heeft hij gewoon niet meer. Jammer :rolleyes:

makaay moest erin dude, en overmars, speelde niet slecht, ok snelheid is ietsjes minder, maar de techniek is super, en ze zijn doodsbang voor m

Pierre is mijn favoriet! Pierre is trouwens hier in Steenbergen opgegroeid. Is begonnen bij V.V Steenbergen waar ikzelf ook jaren gespeeld heb. Pierre's vader en moeder wonen hier nog steeds. Leuk feit is dat vader en moeder beide blank zijn

Dan zal die wel geadopteerd zijn.

Welk land speelt nou niet met 2 spitsen.
Waar ik me echt aan ergerder, aan de verdedeging van n.l dat stelt echt geen **** voor, Heitinga heeft echt geen een duel gewonnen.
Dan kijk je even naar Engeland, King die verdedigd de beste spits van de wereld zonder moeite.

Pumpin' zei:

Helemaal agree

k*tzenden eruit en vol op die attack, dan maar strijdend tenonder :D

Hehe we hadde met ze alle een beetje op van Nistelrooi gelet en LOL hij speelde egt zooooooo slecht. 1e kans hij schiet gewoon naast de bal, wordt aangespeeld maar is zo onhandig dat die de bal door ze benen laat rollen :D, wordt er met alle gemak uitgelopen enz enz. Volgens mij heeft hij in de hele wedstrijd geen 1 goede bal gespeeld, alleen maar balverlies pff zelfs hans kraai junior zou het beter hebben gedaan.

Maar ja hij staat er in om die ene goal te maken. Hele wedstrijd is gewoon diep triest maar 1 bal raakt die wel goed en pats een goal. En meteen loopt die met zijn verwaande kop rond alsof hij de held is van Oranje :mad: Ik schijt op hem :barf:

Zet er gewoon een echte spits in! Iemand waarvan je de hele wedstrijd van kan genieten. Makay (of hoe ut ook schrijft :D) bijvoorbeeld

waarom hebben wij nou niemand zoals Ballack!! DAT zijn pas echte spelers!!

Laatst bewerkt:
Nederland is al jaren meester in het professioneel 'hoe doe ik niks met veel potentieel'-voetbal

Vraag me echt af waarom ik naar die wedstrijd heb gekeken, 2 ploegen die met dit voetbal niet thuis horen op een EK. De tamheid straalde er van af, er loopt gewoon niemand rond die echt scherp is. En ook niemand die een elftal kan dragen, het zijn bijna allemaal grijze muizen in het veld.

ik had gehoopt dat Davids er nog wel 1 op z'n smoel zou slaan. Helaas........

kheb er geen vertrouwen meer in..

dan nu...........

de opstelling tegen de Tjechen,

vol drukzetten vanaf in het begin, en of het leven ervan afhangt

die van mij:

Sar
Reiziger stam vBinkhorst
Sneijder cocu Davids
VdMeijde VdVaart Robben/overmars
'Van the Man'

Terug
Naar boven