JuggerNaut
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben je mal ? hij maakte een grapje, g r a p j e..waarom duik je daar zo serieus op in/Cagri51 zei:Maar deze thread gaat toch gewoon over voetbal. Of zie ik het verkeerd. Maar als hij zo kinderachtig wil zijn om elke keer wat te lullen over de moslims mag hij verder gaan. Gewoon zielig.
Majaah schijt aan hem.
Ontopic:
Nederland was wel veel beter maar jammer. Nu maar hopen dat ze winne tegen Tsjechie
JuggerNaut zei:Pierre is mijn favoriet! Pierre is trouwens hier in Steenbergen opgegroeid. Is begonnen bij V.V Steenbergen waar ikzelf ook jaren gespeeld heb. Pierre's vader en moeder wonen hier nog steeds. Leuk feit is dat vader en moeder beide blank zijn![]()
Misschien uit een ander huwelijk van 1 van de 2
Pumpin' zei:Als d*ck het nu nogniet door heeft......VLEUGELSPITSEN!!!
Elke gevaarlijke aanval van Duitsland ging over de vleugel. Nederland geef 1 (ja 1) voorzet over de vleugel en....juist...doelpunt.
Ook Tsjechie en Letland scoren allebei OVER DE VLEUGEL. En heb dit WK al meer doelpunten gezien die over de vleugel voorgezet werden.
Dus ik hoop dan ook dat Robben op links staat zaterdag en Van de Meijde wel een goede pot speelt op rechts.
Over de wedstrijd: wat een klote-wedstrijd. Slecht slecht spel van NL. We mogen blij zijn met een 1-1.
JuggerNaut zei:Pierre is mijn favoriet! Pierre is trouwens hier in Steenbergen opgegroeid. Is begonnen bij V.V Steenbergen waar ikzelf ook jaren gespeeld heb. Pierre's vader en moeder wonen hier nog steeds. Leuk feit is dat vader en moeder beide blank zijn![]()
Leviathan zei:Nou als Nederland op het niveau van de 1e helft door was blijven spelen hadden ze verdiend met 0 - 3 oid verloren. Wat een geknoei in de 16 meter telkens. Maar ja het is 1-1 geworden en daar mogen zowel de Duitsers als wij zeer content mee zijn, gezien de slotfase.
Nederland- Tjechie wordt ook een zware dobber, helaas kan ik die wedstrijd niet zien.

Emile zei:Idd. De uitslag is iets waar ik wel tevreden mee ben. Het scheelde niet veel of Nederland had dik verloren.
Ik hoop dat de volgende wedstrijd beter wordt. Wat ik alleen niet begreep waarom er zo laat werd gewisseld. Ze hadden Pierre er veel eerder moeten inzetten (van die gast gaat altijd dreiging uit). Wat me ook opviel dat Overmars slecht speelde. De snelheid van vroeger heeft hij gewoon niet meer. Jammer![]()
Pierre is mijn favoriet! Pierre is trouwens hier in Steenbergen opgegroeid. Is begonnen bij V.V Steenbergen waar ikzelf ook jaren gespeeld heb. Pierre's vader en moeder wonen hier nog steeds. Leuk feit is dat vader en moeder beide blank zijn
Pumpin' zei:Als d*ck het nu nogniet door heeft......VLEUGELSPITSEN!!!
Elke gevaarlijke aanval van Duitsland ging over de vleugel. Nederland geef 1 (ja 1) voorzet over de vleugel en....juist...doelpunt.
Ook Tsjechie en Letland scoren allebei OVER DE VLEUGEL. En heb dit WK al meer doelpunten gezien die over de vleugel voorgezet werden.
Dus ik hoop dan ook dat Robben op links staat zaterdag en Van de Meijde wel een goede pot speelt op rechts.
Over de wedstrijd: wat een klote-wedstrijd. Slecht slecht spel van NL. We mogen blij zijn met een 1-1.

, wordt er met alle gemak uitgelopen enz enz. Volgens mij heeft hij in de hele wedstrijd geen 1 goede bal gespeeld, alleen maar balverlies pff zelfs hans kraai junior zou het beter hebben gedaan.
Ik schijt op hem 
) bijvoorbeeldIk winMurk zei:

dan verliest nederland for sure en gaat duitsland in ieder geval door